Ik denk ik laat iemand anders hem inkoppenquote:
Ze ziet er goed uit? <52 jaar, clubmanager fitnesscentrum> Het 'wijnen' iedere lunch, diner en de daarnaast aaneenschakelende serie van events, begint zich toch wel snel af te tekenen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:41 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ze is niet de moeilijkste .. voor haar leeftijd ziet ze er goed uit.
Premium artikel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:39 schreef AnneX het volgende:
Quote:…” ‘B&B Vol Liefde’ onthult een pijnlijk probleem: veel mannen willen het verhaal van een vrouw niet horen
In het programma B&B Vol liefde viel het nogal op: heteromannen stellen weinig vragen aan vrouwen. Trouwe kijker Philip Huff, zelf ook niet zo’n vragensteller, vraagt zich af hoe dat komt.…”
Duidelijke analyse. Bron: https://www.trouw.nl/tijd(...)niet-horen~bd4fef56/
Ik denk dat Renate een lieve vrouw is en ze kan heel wat beter krijgen dan die JP, maar door al die gezellige feestjes ziet ze er inmiddels ut als een te vaak uitgewrongen vaatdoekje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:41 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Gezien de berichten die ik allemaal las over Renate bij jp, ik vind Renate tot nu toe de leukste van die vrouwen die voorbij zijn gekomen bij JP, alleen jammer dat Renate niet in ziet dat ze beter kan krijgen dan JP... Ik geloof wel dat het echt leuke dame is, gewoon lekker aan het werk maar ook ook leuk voor andere dingen. Ze is niet de moeilijkste .. voor haar leeftijd ziet ze er goed uit.
Kan het verhaal niet lezen, maar ik denk dat als een man echt interesse in een vrouw heeft, hij wel vragen stelt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:39 schreef AnneX het volgende:
Quote:…” ‘B&B Vol Liefde’ onthult een pijnlijk probleem: veel mannen willen het verhaal van een vrouw niet horen
In het programma B&B Vol liefde viel het nogal op: heteromannen stellen weinig vragen aan vrouwen. Trouwe kijker Philip Huff, zelf ook niet zo’n vragensteller, vraagt zich af hoe dat komt.…”
Net als JPquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate een lieve vrouw is en ze kan heel water beter krijgen dan die JP, maar door al die gezellige feestjes ziet ze er inmiddels ut als een te vaak uitgewrongen vatdoekje.
Ik kan het artikel helaas niet lezen, maar begrijp het wel. Ben zelf een vrouw maar kan me vaak verbazen hoe vrouwen toch kunnen blijven praten en kletsen, ook bij vriendinnen. Alles moet gezegd worden en meestal gaat het nergens over.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:39 schreef AnneX het volgende:
Boh, die Renate houdt haar kaken altijd zo stijf op elkaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate een lieve vrouw is en ze kan heel water beter krijgen dan die JP, maar door al die gezellige feestjes ziet ze er inmiddels ut als een te vaak uitgewrongen vatdoekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Geen pijpmondje neequote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Boh, die Renate houdt haar kaken altijd zo stijf op elkaar.
De eerste met wie ze een klik heeft, duidelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Eveline vindt Bart helemaal leuk, "misschien wel liefde op het eerste gezicht" en Arie ziet groen van jaloezie.
En Illya roddelt er meteen lekker op los, niet zo netjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
Silwia heeft vlindertjes in haar buikjeIllya trapt er met beide benen in. Hij vond Karina leuk met de nadruk op vond. Denk toch dat zij een betere keus is.
Bart is tenminste een vent na al die watjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:35 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
De eerste met wie ze een klik heeft, duidelijk.
Arie is toch ook een kontenkruiper, daar zit zij niet op te wachten. Wel een mannetje hoor die Bart strak in het pak en de lakquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Eveline vindt Bart helemaal leuk, "misschien wel liefde op het eerste gezicht" en Arie ziet groen van jaloezie.
Ik vind Bar wel een gladde hoor, praatjesmaker die nogal vol is van zichzelf, maar ik vind het wel mooi om te zien hoe ziek Arie er van isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Arie is toch ook een kontenkruiper, daar zit zij niet op te wachten. Wel een mannetje hoor die Bart strak in het pak en de lak
Ze noemt zijn Bently een pooierbakquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:41 schreef casita het volgende:
gadverdamme Renske met der pleurisboerinnekop.
Hotel met 40 kamers daar hebben ze geen druppel sjampooooo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Renske wurmt zich letterlijk tussen Shirley en Daniel in met de smoes shampoo (ze had ook kunnen vragen om het mee te nemen) Ze is dus niet op de hoogte van het exit gesprek met Shirley.
Daniel vond het ook niet grappig, waarom laat hij haar blijven?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze noemt zijn Bently een pooierbakMinpuntje voor Renske.
Jij trapt er ook in, Renske had waarschijnlijk geen shampoo nodig, maar wilde zich er tussen proppen in die Bentley.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:43 schreef casita het volgende:
[..]
Hotel met 40 kamers daar hebben ze geen druppel sjampooooo.
Ik denk dat ze tv maakt, en even wachten op nr.3quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daniel vond het ook niet grappig, waarom laat hij haar blijven?
Volgens mij was het Worstjes Op Mijn Borstjes van Ria Valk.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
Wat was dat voor muziekje bij het entree van Carmen? Iets van een kinderprogramma ofzo, daar ben ik niet zo mee bekend maar klonk kermisachtig.
Nee die ken ik wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij was het Worstjes Op Mijn Borstjes van Ria Valk.
Wel lachen hoe die dochter op haar reageertquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Carmen doet wel even hakkenvraagt aan de dochter van Rob of haar haar echt is
En hij komt weer aanzetten met een half afgevreten appeltaart die die samen met die vorige vrouw had gemaakt.quote:
Ohh ik ben daar nu pas, "Je bent knapper dan Karina véél knapper" tering wat een lul zegquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Illya roddelt er meteen lekker op los, niet zo netjes.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ik ben daar nu pas, "Je bent knapper dan Karina véél knapper" tering wat een lul zeg
Tweedehands appeltaart, is wel lekker duurzaam!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En hij komt weer aanzetten met een half afgevreten appeltaart die die samen met die vorige vrouw had gemaakt.
Die eerste ging ook twee weken meequote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:20 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Tweedehands appeltaart, is wel lekker duurzaam!
Was een tarte tatin.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En hij komt weer aanzetten met een half afgevreten appeltaart die die samen met die vorige vrouw had gemaakt.
Omgekeerde appeltaart.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Iets met appel en deeg uit plastic.
Ja dat is een minpuntje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, haha, dat weet ik, alleen hij maakte het deeg niet zelf, dat kwam uit plastic.
Nou ja beter dat Carmen die er gelijk in gooit dat ze niet kan koken en bakken. Hoe overleven die mensen in godsnaam. Vind het ook zo dom overkomen "nou ik laat water nog aanbranden hihihi"quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Absoluut, als je gaat zitten pochen dat je zo van bakken houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |