Daniel vond het ook niet grappig, waarom laat hij haar blijven?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze noemt zijn Bently een pooierbakMinpuntje voor Renske.
Jij trapt er ook in, Renske had waarschijnlijk geen shampoo nodig, maar wilde zich er tussen proppen in die Bentley.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:43 schreef casita het volgende:
[..]
Hotel met 40 kamers daar hebben ze geen druppel sjampooooo.
Ik denk dat ze tv maakt, en even wachten op nr.3quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daniel vond het ook niet grappig, waarom laat hij haar blijven?
Volgens mij was het Worstjes Op Mijn Borstjes van Ria Valk.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
Wat was dat voor muziekje bij het entree van Carmen? Iets van een kinderprogramma ofzo, daar ben ik niet zo mee bekend maar klonk kermisachtig.
Nee die ken ik wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij was het Worstjes Op Mijn Borstjes van Ria Valk.
Wel lachen hoe die dochter op haar reageertquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Carmen doet wel even hakkenvraagt aan de dochter van Rob of haar haar echt is
En hij komt weer aanzetten met een half afgevreten appeltaart die die samen met die vorige vrouw had gemaakt.quote:
Ohh ik ben daar nu pas, "Je bent knapper dan Karina véél knapper" tering wat een lul zegquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Illya roddelt er meteen lekker op los, niet zo netjes.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ik ben daar nu pas, "Je bent knapper dan Karina véél knapper" tering wat een lul zeg
Tweedehands appeltaart, is wel lekker duurzaam!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En hij komt weer aanzetten met een half afgevreten appeltaart die die samen met die vorige vrouw had gemaakt.
Die eerste ging ook twee weken meequote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:20 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Tweedehands appeltaart, is wel lekker duurzaam!
Was een tarte tatin.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En hij komt weer aanzetten met een half afgevreten appeltaart die die samen met die vorige vrouw had gemaakt.
Omgekeerde appeltaart.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Iets met appel en deeg uit plastic.
Ja dat is een minpuntje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, haha, dat weet ik, alleen hij maakte het deeg niet zelf, dat kwam uit plastic.
Nou ja beter dat Carmen die er gelijk in gooit dat ze niet kan koken en bakken. Hoe overleven die mensen in godsnaam. Vind het ook zo dom overkomen "nou ik laat water nog aanbranden hihihi"quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Absoluut, als je gaat zitten pochen dat je zo van bakken houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |