abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2025 @ 22:07:45 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218383211
Dolly Partonmuziekje bij de aankomst van de wat ordinaire nieuwe vrouw voor JP. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 juli 2025 @ 22:20:37 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218383350
Ingrid: "Zeg Frank...oh pardon Rinus". _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 juli 2025 @ 22:35:57 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218383523
Rob heeft totaal geen klik met Mariamne.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 juli 2025 @ 22:40:53 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218383571
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 20:52 schreef kibo het volgende:
Dat hotel van Daniel heeft iets weg van een kuuroord voor Communistische Partijbonzen ten tijde van de Koude Oorlog.
En er zit geen hond in de vreselijk lelijke eetzaal met plastic placemat op de tafels.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218383605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 20:52 schreef kibo het volgende:
Dat hotel van Daniel heeft iets weg van een kuuroord voor Communistische Partijbonzen ten tijde van de Koude Oorlog.
Wat een sfeerloos DDR hotel ja :D
Ooit in de jaren 60 zat mijn broertje in zo'n vakantiekolonie, als ik die foto's zie lijkt t wel wat op Daniels zijn hotel.

Maar hij heeft t van zijn pa overgenomen, dus hoop ik dat hij het in de loop der tijd wat moderniseert.
Meisje wil nu wel blijven.
pi_218384101
Dit seizoen kijk ik voor het eerst naar dit programma.
Krijgen de vrijgezellenfeest nooit een bericht als er een nieuwe kandidaat aankomt ?
Is raar dat er ieder keer een nieuwe kandidaat plotseling komt opdraven . Ook toevallig dat de vrijgezellenfeest in meeste gevallen dan net op het punt staan op pad te gaan en de vrijgezellen dan heel verbaasd zijn dat er een nieuw persoon komt. Weten ze het niet van tevoren ?
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 00:27:45 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218384122
Het is TV.
En er lopen constant camera- en geluidsmensen je heen, nog afgezien van de productie, die verteld wat je moet doen of waarheen je moet gaan voor een leuk item. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_218384739
Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, maar het lijkt wel of de productie expres mensen naar de B&Bs sturen waar totaal geen click mee is, ze (de B&B eigenaren en JP) hebben toch zelf de keuze gemaakt om deze mensen uit te nodigen? Zijn er uit vorige seizoen veel succesvolle matches gekomen of was het ook veel kansloze matches wat tv moest maken?

Lieske lijkt mij een leuke vrouw, maar ik krijg een beetje de kriebels van beide Petras, maar ik kan niet helemaal plaatsen waarom.
pi_218384869
Wat een aanstelster en aandachtzoekster, die nieuwe Petra. Denkt ze dat ze met haar lichaam betere kansen maakt dan de wat meer uitgezakte Lieske?
pi_218384892
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 08:17 schreef KapiteinChris het volgende:
Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, maar het lijkt wel of de productie expres mensen naar de B&Bs sturen waar totaal geen click mee is, ze (de B&B eigenaren en JP) hebben toch zelf de keuze gemaakt om deze mensen uit te nodigen?
Ja, daar lijkt het inderdaad op, hè?
En volgens mij doen er ook kandidaten mee die het vooral leuk vinden om op TV te komen. (er zijn al verschillende malen mensen gespot die ook al in andere programma's langs zijn gekomen)

quote:
Zijn er uit vorige seizoen veel succesvolle matches gekomen of was het ook veel kansloze matches wat tv moest maken?
Volgens mij wel een aantal, het is niet allemaal gescript en gecast ;)

quote:
Lieske lijkt mij een leuke vrouw, maar ik krijg een beetje de kriebels van beide Petras, maar ik kan niet helemaal plaatsen waarom.
Ik vind ze alledrie nogal overdreven vrolijk doen
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218384899
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 08:54 schreef Battlecruiser het volgende:
Wat een aanstelster en aandachtzoekster, die nieuwe Petra. Denkt ze dat ze met haar lichaam betere kansen maakt dan de wat meer uitgezakte Lieske?
Sommige vrouwen denken inderdaad zo
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218384917
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:40 schreef golfer het volgende:

[..]
En er zit geen hond in de vreselijk lelijke eetzaal met plastic placemat op de tafels.
Het is natuurlijk buiten het seizoen opgenomen, maar in zo'n typisch Oostblokhotel valt dat wel meer op dan in een knusse B&B in Spanje of Frankrijk
pi_218385534
Bij die Rob een kat op tafel terwijl zij zitten te eten ?
Wat een smerigheid 👎
pi_218385555
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 08:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Sommige vrouwen denken inderdaad zo
Nieuwe naam soury🤣
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:28:07 #140
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218387205
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 08:58 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]

Ik vind ze alledrie nogal overdreven vrolijk doen
Ik zie een triootje aankomen .....
pi_218387292
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 00:15 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Dit seizoen kijk ik voor het eerst naar dit programma.
Krijgen de vrijgezellenfeest nooit een bericht als er een nieuwe kandidaat aankomt ?
Is raar dat er ieder keer een nieuwe kandidaat plotseling komt opdraven . Ook toevallig dat de vrijgezellenfeest in meeste gevallen dan net op het punt staan op pad te gaan en de vrijgezellen dan heel verbaasd zijn dat er een nieuw persoon komt. Weten ze het niet van tevoren ?
Nee en aan de interview stukjes te horen lijkt het ook dat ze er weinig over mogen zeggen/van vinden. Wel raar dat ze soms zelfs doen alsof ze niet weten hoeveel er nog komen, lijkt me inderdaad dat je dat wel weet.

Wat ik ook apart vind is dat het lijkt alsof er 4 uur in een dag zit. Bij die JP zie je exact 1 activiteit per dag, is er een lunch geweest is het volgende shot van de volgende dag. Bij de man met dat DDR hotel(namen blijven me nog niet echt bij), zit die vrouw daar schijnbaar al 4 dagen, we hebben denk ik 15 minuten op beeld gezien. Maar dan denk ik ook wat doen ze de rest van de dag.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:41:56 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218387328
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:37 schreef Remco het volgende:

Maar dan denk ik ook wat doen ze de rest van de dag.
Het is nou eenmaal geen Big Brother met 24/7 camera's op de kandidaten gericht. Er moeten keuzes gemaakt worden en de productie bepaalt wanneer de cameraploeg wie filmt en wat daarvan wordt uitgezonden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218387361
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:41 schreef golfer het volgende:

[..]
Het is nou eenmaal geen Big Brother met 24/7 camera's op de kandidaten gericht. Er moeten keuzes gemaakt worden en de productie bepaalt wanneer de cameraploeg wie filmt en wat daarvan wordt uitgezonden.
Ik snap dat we niet alles te zien krijgen. Maar die vrouwen bij JP die eerste waren daar minimaal 5 dagen en die zeggen dat ze nauwelijks tijd met hem hebben gehad of 1 op 1 hebben gesproken, dat klinkt mij zo raar in de oren. Wat doen ze tussen 6 en 11 s'avonds bijvoorbeeld?
pi_218387380
Quote ipv edit
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:49:21 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218387411
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:45 schreef Remco het volgende:

Wat doen ze tussen 6 en 11 s'avonds bijvoorbeeld?
Die orgiën worden niet uitgezonden. :+
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:37:22 #146
338319 ZarB
Piña colada
pi_218388318
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:45 schreef Remco het volgende:

[..]
Ik snap dat we niet alles te zien krijgen. Maar die vrouwen bij JP die eerste waren daar minimaal 5 dagen en die zeggen dat ze nauwelijks tijd met hem hebben gehad of 1 op 1 hebben gesproken, dat klinkt mij zo raar in de oren. Wat doen ze tussen 6 en 11 s'avonds bijvoorbeeld?
JP organiseert [insert thema] fiësta voor zijn 10 Nederlandse vrienden uit Torremolinos en omstreken terwijl de vrouwen de b&b schoonhouden en samen netflix kijken o.i.d.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218389118
Ik dacht al, waar ken ik die JP van, hij komt me zo bekend voor. Totdat ik weer een dolfinariumfilmpje bekeek: een zeehond, dat is ‘m!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')