Denk dat heel veel dat ook niet weten. Ik hoorde het evelien nog zeggen, die had er ook geen weet vanquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het slaat nergens op inderdaad. Maar het is in deze tijd gewoon een feit en dat weten de kandidaten toch vooraf ook wel? Lijkt me dat ze daarin ook wat begeleiding krijgen van de productie.
Social media is echt een groot gezwel. Wat dat betreft verlang ik wel terug naar de tijd van Hyves en myspace. Bleef het sociale gebeuren toch voornamelijk in je eigen bubbeltje.
Zoals ik het begreep heeft ze het onderschat wat de negatieve dm’s/comments met haar zouden doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat heel veel dat ook niet weten. Ik hoorde het evelien nog zeggen, die had er ook geen weet van
Ja maar ze zit 'hoog' in haar emotie, net als Renskequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep heeft ze het onderschat wat de negatieve dm’s/comments met haar zouden doen.
Als ik Eveline was had ik überhaupt dat gedeelte met die tattoo en dat telefoontje van haar zus dat haar vader was overleden gevraagd tlaan de productie om gewoon te stoppen met filmen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja maar ze zit 'hoog' in haar emotie, net als Renske
Dat ga ik zeer waarschijnlijk niet volgen, vind het echt van die overdreven vrouwen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:27 schreef EdVe het volgende:
https://www.ad.nl/show/petra-en-lieske-uit-b-b-vol-liefde-hinten-op-eigen-tv-programma-er-lijkt-iets-te-gaan-gebeuren~a633b505/
Petra en Lieske uit B&B vol liefde hinten op eigen tv-programma: 'Er lijkt iets te gaan gebeuren'
Petra en Lieske, het meest geliefde ‘koppel’ van het afgelopen B&B vol liefde-seizoen, zeggen met producenten in gesprek te zijn over een eigen tv-programma. Mogelijk een reisserie door verschillende wijnstreken. Dat vertelden de twee op de afterparty van het Gouden Televizier-Ring Gala aan deze site.
Pffff....quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:27 schreef EdVe het volgende:
https://www.ad.nl/show/petra-en-lieske-uit-b-b-vol-liefde-hinten-op-eigen-tv-programma-er-lijkt-iets-te-gaan-gebeuren~a633b505/
Petra en Lieske uit B&B vol liefde hinten op eigen tv-programma: 'Er lijkt iets te gaan gebeuren'
Petra en Lieske, het meest geliefde ‘koppel’ van het afgelopen B&B vol liefde-seizoen, zeggen met producenten in gesprek te zijn over een eigen tv-programma. Mogelijk een reisserie door verschillende wijnstreken. Dat vertelden de twee op de afterparty van het Gouden Televizier-Ring Gala aan deze site.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |