Ja vind ik ook hoor. Shirley de passief agressieve "niks boeit mij" houding is niet om aan te glurenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees nog even terug van vorige week (ik moet alles van deze week nog kijken) maar niemand die zich hier ergerde aan Shirley blijkbaar. Echt geen fijn mens, heel naar. "Boerinnenkop" Renske is honderd keer leuker, ondanks haar issues.
Volgens mij waren er in het topic genoeg die haar echt niks vonden hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees nog even terug van vorige week (ik moet alles van deze week nog kijken) maar niemand die zich hier ergerde aan Shirley blijkbaar. Echt geen fijn mens, heel naar. "Boerinnenkop" Renske is honderd keer leuker, ondanks haar issues.
Ik kan niks met het accent van Renske. En de getekende wenkbrouwen brr...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Vind Ilja ook niet om aan te horen 🙈quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan niks met het accent van Renske. En de getekende wenkbrouwen brr...
Ok, niet zo erg als het accent van Rinus
En dan zijn rokerslach, vreselijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind Ilja ook niet om aan te horen 🙈
Hahaha ja die ziet het al helemaal zitten en zelfs verder dan dat. Ik zou het niet uithouden met iemand die zo heftig is.quote:Ik vind Renske sowieso vrij heftig in alles, alsof ze al een relatie heeft met Daniel. Doe ff kalm vrouw, je bent niet de enige die voor hem komt.
Ik zie het niet, ze heeft een poppenhoofd dat wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft die nieuwe bij Daniël nou zoveel fillers in haar gezicht en lippen? Staat zo strak gespannen. En dat op je 23e.
Tikkende tijdbom Renske, maar niemand die het raar vond dat Daniel uit een random hotelkamer kwam en die gozer die hem belde wat giechelig was. Renske zat gewoon verstopt in de badkamer, die lagen te wippen toen de camera ze zocht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind Ilja ook niet om aan te horen 🙈
Ik vind Renske sowieso vrij heftig in alles, alsof ze al een relatie heeft met Daniel. Doe ff kalm vrouw, je bent niet de enige die voor hem komt.
Het kwam op dat moment niet bij me op, maar inmiddels denk ik dat ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
Oh ja Daniel die lag te slapen. Lees net een kop daarover, dacht ook gelijk dat hij met Renske daar samen was. Renske was ook goed gemutst terwijl er een leuke dame aan kwam.
Ik denk dat het vooral de bedoeling was van de productie dat dat gedacht wordt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Tikkende tijdbom Renske, maar niemand die het raar vond dat Daniel uit een random hotelkamer kwam en die gozer die hem belde wat giechelig was. Renske zat gewoon verstopt in de badkamer, die lagen te wippen toen de camera ze zocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |