En er zit geen hond in de vreselijk lelijke eetzaal met plastic placemat op de tafels.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:52 schreef kibo het volgende:
Dat hotel van Daniel heeft iets weg van een kuuroord voor Communistische Partijbonzen ten tijde van de Koude Oorlog.
Wat een sfeerloos DDR hotel jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:52 schreef kibo het volgende:
Dat hotel van Daniel heeft iets weg van een kuuroord voor Communistische Partijbonzen ten tijde van de Koude Oorlog.
Ja, daar lijkt het inderdaad op, hè?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:17 schreef KapiteinChris het volgende:
Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, maar het lijkt wel of de productie expres mensen naar de B&Bs sturen waar totaal geen click mee is, ze (de B&B eigenaren en JP) hebben toch zelf de keuze gemaakt om deze mensen uit te nodigen?
Volgens mij wel een aantal, het is niet allemaal gescript en gecastquote:Zijn er uit vorige seizoen veel succesvolle matches gekomen of was het ook veel kansloze matches wat tv moest maken?
Ik vind ze alledrie nogal overdreven vrolijk doenquote:Lieske lijkt mij een leuke vrouw, maar ik krijg een beetje de kriebels van beide Petras, maar ik kan niet helemaal plaatsen waarom.
Sommige vrouwen denken inderdaad zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:54 schreef Battlecruiser het volgende:
Wat een aanstelster en aandachtzoekster, die nieuwe Petra. Denkt ze dat ze met haar lichaam betere kansen maakt dan de wat meer uitgezakte Lieske?
Het is natuurlijk buiten het seizoen opgenomen, maar in zo'n typisch Oostblokhotel valt dat wel meer op dan in een knusse B&B in Spanje of Frankrijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En er zit geen hond in de vreselijk lelijke eetzaal met plastic placemat op de tafels.
Nieuwe naam soury🤣quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Sommige vrouwen denken inderdaad zo
Ik zie een triootje aankomen .....quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:58 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik vind ze alledrie nogal overdreven vrolijk doen
Nee en aan de interview stukjes te horen lijkt het ook dat ze er weinig over mogen zeggen/van vinden. Wel raar dat ze soms zelfs doen alsof ze niet weten hoeveel er nog komen, lijkt me inderdaad dat je dat wel weet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:15 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Dit seizoen kijk ik voor het eerst naar dit programma.
Krijgen de vrijgezellenfeest nooit een bericht als er een nieuwe kandidaat aankomt ?
Is raar dat er ieder keer een nieuwe kandidaat plotseling komt opdraven . Ook toevallig dat de vrijgezellenfeest in meeste gevallen dan net op het punt staan op pad te gaan en de vrijgezellen dan heel verbaasd zijn dat er een nieuw persoon komt. Weten ze het niet van tevoren ?
Het is nou eenmaal geen Big Brother met 24/7 camera's op de kandidaten gericht. Er moeten keuzes gemaakt worden en de productie bepaalt wanneer de cameraploeg wie filmt en wat daarvan wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:37 schreef Remco het volgende:
Maar dan denk ik ook wat doen ze de rest van de dag.
Ik snap dat we niet alles te zien krijgen. Maar die vrouwen bij JP die eerste waren daar minimaal 5 dagen en die zeggen dat ze nauwelijks tijd met hem hebben gehad of 1 op 1 hebben gesproken, dat klinkt mij zo raar in de oren. Wat doen ze tussen 6 en 11 s'avonds bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal geen Big Brother met 24/7 camera's op de kandidaten gericht. Er moeten keuzes gemaakt worden en de productie bepaalt wanneer de cameraploeg wie filmt en wat daarvan wordt uitgezonden.
Die orgiën worden niet uitgezonden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:45 schreef Remco het volgende:
Wat doen ze tussen 6 en 11 s'avonds bijvoorbeeld?
JP organiseert [insert thema] fiësta voor zijn 10 Nederlandse vrienden uit Torremolinos en omstreken terwijl de vrouwen de b&b schoonhouden en samen netflix kijken o.i.d.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:45 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik snap dat we niet alles te zien krijgen. Maar die vrouwen bij JP die eerste waren daar minimaal 5 dagen en die zeggen dat ze nauwelijks tijd met hem hebben gehad of 1 op 1 hebben gesproken, dat klinkt mij zo raar in de oren. Wat doen ze tussen 6 en 11 s'avonds bijvoorbeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |