abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218501516
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat is al gauw natuurlijk :D
Ik denk ik laat iemand anders hem inkoppen ;)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218501626
Quote:…” ‘B&B Vol Liefde’ onthult een pijnlijk probleem: veel mannen willen het verhaal van een vrouw niet horen
In het programma B&B Vol liefde viel het nogal op: heteromannen stellen weinig vragen aan vrouwen. Trouwe kijker Philip Huff, zelf ook niet zo’n vragensteller, vraagt zich af hoe dat komt.…”

Duidelijke analyse. Bron: https://www.trouw.nl/tijd(...)niet-horen~bd4fef56/
pi_218501645
Gezien de berichten die ik allemaal las over Renate bij jp, ik vind Renate tot nu toe de leukste van die vrouwen die voorbij zijn gekomen bij JP, alleen jammer dat Renate niet in ziet dat ze beter kan krijgen dan JP... Ik geloof wel dat het echt leuke dame is, gewoon lekker aan het werk maar ook ook leuk voor andere dingen. Ze is niet de moeilijkste .. voor haar leeftijd ziet ze er goed uit.
India, ga er na toe!
pi_218501790
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:41 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ze is niet de moeilijkste .. voor haar leeftijd ziet ze er goed uit.
Ze ziet er goed uit? <52 jaar, clubmanager fitnesscentrum> Het 'wijnen' iedere lunch, diner en de daarnaast aaneenschakelende serie van events, begint zich toch wel snel af te tekenen.

Dit los van die tattoo's op haar pols / handpalm. Iedere keer heb ik de gedachte dat ze even haar handen moet wassen maar denk dan ... oja dat zijn die tattoo's.

JP is misschien beter af met een sexloze huisvriendin die zelf niet zo veel te doen heeft en hem vergezeld naar de feesten en partijen.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 13:17:16 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218501927
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:39 schreef AnneX het volgende:
Quote:…” ‘B&B Vol Liefde’ onthult een pijnlijk probleem: veel mannen willen het verhaal van een vrouw niet horen
In het programma B&B Vol liefde viel het nogal op: heteromannen stellen weinig vragen aan vrouwen. Trouwe kijker Philip Huff, zelf ook niet zo’n vragensteller, vraagt zich af hoe dat komt.…”

Premium artikel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 13:25:34 #156
184769 crew  Deisyy
pi_218502001
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:41 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Gezien de berichten die ik allemaal las over Renate bij jp, ik vind Renate tot nu toe de leukste van die vrouwen die voorbij zijn gekomen bij JP, alleen jammer dat Renate niet in ziet dat ze beter kan krijgen dan JP... Ik geloof wel dat het echt leuke dame is, gewoon lekker aan het werk maar ook ook leuk voor andere dingen. Ze is niet de moeilijkste .. voor haar leeftijd ziet ze er goed uit.
Ik denk dat Renate een lieve vrouw is en ze kan heel wat beter krijgen dan die JP, maar door al die gezellige feestjes ziet ze er inmiddels ut als een te vaak uitgewrongen vaatdoekje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 14-08-2025 16:51:29 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218502620
quote:

Kan het verhaal niet lezen, maar ik denk dat als een man echt interesse in een vrouw heeft, hij wel vragen stelt.
Dus deze mannen hebben waarschijnlijk niet echt interesse omdat:
- ze vooral meedoen om hun B&B danwel zichzelf te promoten
- er nog een aantal andere dames komen
- er continu camera's bovenop staan
- de dames toch niet zo leuk blijken dan ze in eerste instantie leken.
- een combinatie van bovenstaande.

Kies maar :P
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218502624
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik denk dat Renate een lieve vrouw is en ze kan heel water beter krijgen dan die JP, maar door al die gezellige feestjes ziet ze er inmiddels ut als een te vaak uitgewrongen vatdoekje.
Net als JP ;)
pi_218503288
quote:

Ik kan het artikel helaas niet lezen, maar begrijp het wel. Ben zelf een vrouw maar kan me vaak verbazen hoe vrouwen toch kunnen blijven praten en kletsen, ook bij vriendinnen. Alles moet gezegd worden en meestal gaat het nergens over.
Niks mis met gesprekken en dingen delen. Maar niet alles is interessant voor andere mensen, dat vergeten vrouwen vaak.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 16:25:48 #160
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_218503417
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik denk dat Renate een lieve vrouw is en ze kan heel water beter krijgen dan die JP, maar door al die gezellige feestjes ziet ze er inmiddels ut als een te vaak uitgewrongen vatdoekje.
Boh, die Renate houdt haar kaken altijd zo stijf op elkaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_218503611
Maar nu ik het artikel wel heb kunnen lezen gaat het eigenlijk toch over wat anders dan ik bedoel. Niet over vrouwen die te veel praten, maar over mannen die te weinig praten of interesse tonen. Die zijn er ook natuurlijk.
pi_218503647
Ja, aanvulling op het lijstje:
het zijn natuurlijk vaak ook niet de sociaal handigste mannen die met dit soort programma's meedoen.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 21:17:06 #163
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218506334
quote:
11s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:25 schreef jpg97 het volgende:

[..]
Boh, die Renate houdt haar kaken altijd zo stijf op elkaar.
Geen pijpmondje nee
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 21:32:58 #164
184769 crew  Deisyy
pi_218506539
Eveline vindt Bart helemaal leuk, "misschien wel liefde op het eerste gezicht" en Arie ziet groen van jaloezie.
pi_218506554
Silwia heeft vlindertjes in haar buikje :') Illya trapt er met beide benen in. Hij vond Karina leuk met de nadruk op vond. Denk toch dat zij een betere keus is.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218506581
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Eveline vindt Bart helemaal leuk, "misschien wel liefde op het eerste gezicht" en Arie ziet groen van jaloezie.
De eerste met wie ze een klik heeft, duidelijk.
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 21:36:37 #167
184769 crew  Deisyy
pi_218506595
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
Silwia heeft vlindertjes in haar buikje :') Illya trapt er met beide benen in. Hij vond Karina leuk met de nadruk op vond. Denk toch dat zij een betere keus is.
En Illya roddelt er meteen lekker op los, niet zo netjes.
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 21:36:59 #168
184769 crew  Deisyy
pi_218506599
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:35 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
De eerste met wie ze een klik heeft, duidelijk.
Bart is tenminste een vent na al die watjes.
pi_218506614
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Arie is toch ook een kontenkruiper, daar zit zij niet op te wachten. Wel een mannetje hoor die Bart strak in het pak en de lak *)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 21:40:24 #170
184769 crew  Deisyy
pi_218506647
Nee Arie het komt echt niet goed _O-
pi_218506654
Renske wurmt zich letterlijk tussen Shirley en Daniel in met de smoes shampoo (ze had ook kunnen vragen om het mee te nemen) Ze is dus niet op de hoogte van het exit gesprek met Shirley.
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 21:41:10 #172
184769 crew  Deisyy
pi_218506659
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Arie is toch ook een kontenkruiper, daar zit zij niet op te wachten. Wel een mannetje hoor die Bart strak in het pak en de lak *)
Ik vind Bar wel een gladde hoor, praatjesmaker die nogal vol is van zichzelf, maar ik vind het wel mooi om te zien hoe ziek Arie er van is :D
pi_218506668
:r gadverdamme Renske met der pleurisboerinnekop.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_218506684
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:41 schreef casita het volgende:
:r gadverdamme Renske met der pleurisboerinnekop.
Ze noemt zijn Bently een pooierbak _O- Minpuntje voor Renske.
pi_218506690
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Renske wurmt zich letterlijk tussen Shirley en Daniel in met de smoes shampoo (ze had ook kunnen vragen om het mee te nemen) Ze is dus niet op de hoogte van het exit gesprek met Shirley.
Hotel met 40 kamers daar hebben ze geen druppel sjampooooo.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')