gohquote:
Ik wil niet fatshamen maar mannen met een redelijk slank postuur en dan een buikje vind ik echt niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:01 schreef Bever_NL het volgende:
Rob zou ook de zwijgzame doodgraver van het Pyrenees dorp kunnen zijn. Hij heeft weinig woorden nodig en gaat gelijk aan het 'graven'.
In z'n vrije tijd bakt hij graag appeltaart, maar heeft te weinig feeling met z'n omgeving dat het af en toe wat veel wordt of ook iets anders mag zijn.
Ik snap niet wat al die vrouwen in hem zien, afgezien van het feit dat hij er fysiek voor z'n leeftijd goed uitziet.
Misschien denken sommige dat er achter z'n 'rust' een diepere betekenis / laag schuilt, maar ik vrees dat het gewoon een zwart gat is. Z'n twee ex-en kunnen dat waarschijnlijk beamen maar houden zich er wijselijk buiten.
Zoals je met gijzelingen het 'Stockholm syndroom' hebt, zo heb je met dit soort programma's, het 'hoofprijs' syndroom. Al is de zelfbenoemde hoofdprijs in werkelijkheid nog zo'n onaantrekkelijk persoon, iedere kandidaat wilt hem of haar winnen.
Ja ik vind Karine steeds leuker worden.quote:
Dick zal de sparkle wel weer niet voelenquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:30 schreef Soury het volgende:
Oh.. dat is een mooie dame voor Dick, en ze wil lol maken, nou hehe eindelijk.
Ik denk dat zij niet gelijk zo serieus is en diepgang wilquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dick zal de sparkle wel weer niet voelen
Ik heb het gevoel dat Dick helemaal niets wil.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat zij niet gelijk zo serieus is en diepgang wil
Hij wil vuurwerk op het 1e gezicht. Een sprookje.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Dick helemaal niets wil.
Nee dat viel mij ook opquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:53 schreef Magica het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat sylwia in het Nederlands in haar dagboek schrijft?
Ik ben getje voorzichtigquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:53 schreef Magica het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat sylwia in het Nederlands in haar dagboek schrijft?
Maar Illya vind Sylwia veel leuker.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
Ja ik vind Karine steeds leuker worden.
Je bent nog niet klaar met kijken?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:53 schreef golfer het volgende:
Bart en Eveline hebben het wel erg leuk met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |