Carmen overdreef, iedereen kan een ei bakken, maar ze wilde niet een keukenprinses voorstellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja beter dat Carmen die er gelijk in gooit dat ze niet kan koken en bakken. Hoe overleven die mensen in godsnaam. Vind het ook zo dom overkomen "nou ik laat water nog aanbranden hihihi"
Zeg dat dan, het is niet handig zo'n binnenkomer in een B&B. Ze schakelt zichzelf uit binnen 5 minuten. Maar volgens mij kijkt dochter ook wat sceptischquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Carmen overdreef, iedereen kan een ei bakken, maar ze wilde niet een keukenprinses voorstellen.
Arie verderci.quote:
Ze sleepte iig geen hutkoffer mee, klein weekendtasje..quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:53 schreef golfer het volgende:
Rob tegen Carmen:"Ik vind het leuk dat je gekomen bent."
Ik verwachtte daarna: " En je kunt nu wel weer weg gaan". Maar dat kwam (nog) niet...
Ik denk dat hij er al niet zo'n trek in had om op het dak te klimmen, die ladder was ook niet helemaal uitgeschoven. Maar de poging was erquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:55 schreef Battlecruiser het volgende:
Gene en Magda weten blijkbaar allebei niet hoe je een schuifladder uitzet. Het schuifdeel lieten ze aan de binnenkant zitten, wat het in- en uitschuiven een hachelijke ondernemeing maakt en het staat ook nog eens heel gevaarlijk op zo’n verkeerd gebruikte ladder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfel toch wel een beetje aan Bart hoor, Evelien is wel gelijk hoteldebotel. Ik moet het nog maar zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:03 schreef Bever_NL het volgende:
Eveline zegt dat ze verliefd is op Bart.
Of ze echt verliefd is of niet, doet er eigenlijk niet toe, want het is een fantastische reden voor haar om die trieste clown Arie naar huis te sturen.
Als iemand zichzelf dit seizoen kansen toe-eigende die er niet waren, dan zou Arie deze trofee met glans winnen.
Ja ik kan niet wachten tot hij ermee gaat gooien dat doen apen wel meer, hoe langer ik naar Dick kijk hoe meer die op die junglebeesten gaat lijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:13 schreef Bever_NL het volgende:
Dick grijnst altijd met een blik naar de dames alsof hij poep ruikt.
Ik vind hem eng, die blik in zijn ogen en die grijns. Te veel met apen omgegaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:13 schreef Bever_NL het volgende:
Dick grijnst altijd met een blik naar de dames alsof hij poep ruikt.
LOLquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:37 schreef casita het volgende:
[..]
Ja ik kan niet wachten tot hij ermee gaat gooien dat doen apen wel meer, hoe langer ik naar Dick kijk hoe meer die op die junglebeesten gaat lijken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:37 schreef casita het volgende:
[..]
Ja ik kan niet wachten tot hij ermee gaat gooien dat doen apen wel meer, hoe langer ik naar Dick kijk hoe meer die op die junglebeesten gaat lijken.
Eveline is op z’n zachtst gezegd een tikkeltje hypocriet. Waar ze kandidaat 1 na 2-3 dagen verweet lichte kriebels te hebben (want dat zou zij nooit hebben zo snel) stampt ze nu moeiteloos Arie eruit nadat ze na een half dagje met Bart finaal uit d’r pumps sopt en verliefd is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:03 schreef Bever_NL het volgende:
Eveline zegt dat ze verliefd is op Bart.
Of ze echt verliefd is of niet, doet er eigenlijk niet toe, want het is een fantastische reden voor haar om eindelijk die trieste clown Arie naar huis te sturen.
Als iemand zichzelf dit seizoen kansen toe-eigende die er niet waren, dan zou Arie deze trofee met glans winnen.
Arie tegen Eveline bij afscheid: " Je moet echt gelukkig worden hoor" Eveline: "Ja ..ga nu maar, Arie"
Tja, zowel Eveline als Bart zijn totaal niet mijn types, maar het is wel duidelijk dat ze met Bart veel meer een klik heeft dan met de eerdere mannen. Dat ze niet vederci tegen Arie heeft gezegd, lag vooral aan het feit dat er verder nog niemand was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eveline is op z’n zachtst gezegd een tikkeltje hypocriet. Waar ze kandidaat 1 na 2-3 dagen verweet lichte kriebels te hebben (want dat zou zij nooit hebben zo snel) stampt ze nu moeiteloos Arie eruit nadat ze na een half dagje met Bart finaal uit d’r pumps sopt en verliefd is.
En dat gewoon zeggen voor de camera, terwijl ze het vreemd vond dat kandidaat 1 (Rob) zonder 6/7 wijn achter z’n kiezen na 2/3 dagen zei dat ie kriebels voelde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:45 schreef DKUp het volgende:
Eveline al helemaal verliefd na een halve dag
gohquote:
Ik wil niet fatshamen maar mannen met een redelijk slank postuur en dan een buikje vind ik echt niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:01 schreef Bever_NL het volgende:
Rob zou ook de zwijgzame doodgraver van het Pyrenees dorp kunnen zijn. Hij heeft weinig woorden nodig en gaat gelijk aan het 'graven'.
In z'n vrije tijd bakt hij graag appeltaart, maar heeft te weinig feeling met z'n omgeving dat het af en toe wat veel wordt of ook iets anders mag zijn.
Ik snap niet wat al die vrouwen in hem zien, afgezien van het feit dat hij er fysiek voor z'n leeftijd goed uitziet.
Misschien denken sommige dat er achter z'n 'rust' een diepere betekenis / laag schuilt, maar ik vrees dat het gewoon een zwart gat is. Z'n twee ex-en kunnen dat waarschijnlijk beamen maar houden zich er wijselijk buiten.
Zoals je met gijzelingen het 'Stockholm syndroom' hebt, zo heb je met dit soort programma's, het 'hoofprijs' syndroom. Al is de zelfbenoemde hoofdprijs in werkelijkheid nog zo'n onaantrekkelijk persoon, iedere kandidaat wilt hem of haar winnen.
Ja ik vind Karine steeds leuker worden.quote:
Dick zal de sparkle wel weer niet voelenquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:30 schreef Soury het volgende:
Oh.. dat is een mooie dame voor Dick, en ze wil lol maken, nou hehe eindelijk.
Ik denk dat zij niet gelijk zo serieus is en diepgang wilquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dick zal de sparkle wel weer niet voelen
Ik heb het gevoel dat Dick helemaal niets wil.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat zij niet gelijk zo serieus is en diepgang wil
Hij wil vuurwerk op het 1e gezicht. Een sprookje.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Dick helemaal niets wil.
Nee dat viel mij ook opquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:53 schreef Magica het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat sylwia in het Nederlands in haar dagboek schrijft?
Ik ben getje voorzichtigquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:53 schreef Magica het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat sylwia in het Nederlands in haar dagboek schrijft?
Maar Illya vind Sylwia veel leuker.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
Ja ik vind Karine steeds leuker worden.
Je bent nog niet klaar met kijken?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:53 schreef golfer het volgende:
Bart en Eveline hebben het wel erg leuk met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |