Eigenlijk best wel, net zo'n uilenkop. Ze valt iig niet op uiterlijk aantrekkelijke mannen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:41 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Silwia met haar ex, lijkt best op Ilya of niet dan?
Marianne werd door Rob en die andere vrouw gelijk buitenspel gezet en heel gemeen belachelijk gemaakt. Ik hoop dat dat mens ook snel een schop onder haar reet krijgt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:41 schreef freaky40 het volgende:
Ben afleveringen van afgelopen week aan het terug kijken, maar de aflevering van afgelopen maandag was wel weer een juweeltje met de nieuwe aanwinst van Daniel. Wat een typetje. Die Marianne bij Rob begint ook aardig in zich zelf te geloven. Eigenaardig wijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel leuk. Beetje leedvermaak kent geen kwaad. Het is een beetje een gekkie die vrouw.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Marianne werd door Rob en die andere vrouw gelijk buitenspel gezet en heel gemeen belachelijk gemaakt. Ik hoop dat dat mens ook snel een schop onder haar reet krijgt.
Een krokant jasje inmiddelsquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
Petra is ecologisch met haar kleding, gaat naar Amerika met een heel klein koffertje. Het adidas jasje hoeft ook niet in de koffer.
En zit later met diezelfde blote poten op een stoffen bank.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
Dick stapt ook gewoon in de auto met blote poten als ze op stap gaan. Apart allemaal
Maar het is toch niet normaal? Zeker in die jungle daar waar van alles over de grond kruipt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En zit later met diezelfde blote poten op een stoffen bank.
Beetje stoer de Tarzan uithangen in zijn resort ofso.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar het is toch niet normaal? Zeker in die jungle daar waar van alles over de grond kruipt.
Waarom stuurt hij ze niet gewoon beide naar huis?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:03 schreef Soury het volgende:
Poeh lekker sfeertje bij Daniel, viel wel op dat Shirley interesse toonde wat de bruiloft betreft en Renske weer met een onweer hoofd vertrok. Renske heel stoer een gesprek aangaan met Daniel maar wel janken voor de camera![]()
Daniel heeft duidelijk geen trek in dat negatieve, maar laat haar ook wel blijven
Ik denk sowieso dat Shirley nog even moet blijven programma technisch maar Renske had ik na een paar dagen al op de trein gezet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarom stuurt hij ze niet gewoon beide naar huis?
Renske is labiel en die Shirley is ook 10x niks..
En die Shirley al na een paar minuten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat Shirley nog even moet blijven programma technisch maar Renske had ik na een paar dagen al op de trein gezet.
Vorig seizoen stuurde die onverzorgde knakker in Frankrijk toch ook alle dames weg en zat hij daar even alleen. Ik zou het wel weten als ik hem was. Even rust van die rollercoaster met Renske en ijskoningin Shirley.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat Shirley nog even moet blijven programma technisch maar Renske had ik na een paar dagen al op de trein gezet.
Wat ik heb begrepen moeten ze minimaal 3 dagen blijven.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Vorig seizoen stuurde die onverzorgde knakker in Frankrijk toch ook alle dames weg en zat hij daar even alleen. Ik zou het wel weten als ik hem was. Even rust van die rollercoaster met Renske en ijskoningin Shirley.
Hmm nouja. Daar zit Renske al 2x overheen. Shirley misschien nog net niet?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen moeten ze minimaal 3 dagen blijven.
Ja knap van Danielquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Hmm nouja. Daar zit Renske al 2x overheen. Shirley misschien nog net niet?
Oh, die scene heb ik gemist, wel super grappig!quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:25 schreef Soury het volgende:
Haha een kat met kots neigingen bij dat shot met Ingrid en haar slijmballen die plots (na een niet zo subtiele hint) uit eigen beweging aan de schoonmaak gingen
Dat ze op het terras zitten. Och arme Rinus word helemaal weggedrukt. Ze luisteren niet eens naar hem, de hond is belangrijker en Eric die dierenvriend kuch, kunnen ze samen op het asfalt duiken om alle buurthonden te knuffelenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, die scene heb ik gemist, wel super grappig!
Advertentie geplaatst op 3 november 2022quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:29 schreef De_Melkboer het volgende:
Ilya heeft zijn auto te koop gezet:
https://www.marktplaats.n(...)cabriolet-1970-blauw
Sorry hoor, maar ik had ook de slappe lach gekregen en wie zegt dat ze niet al een kwartier serieus mee hadden gedaan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:55 schreef Donna het volgende:
Je kan toch wel even een kwartier serieus mee doen? Vond dat gehinnik van Lieske (met Pettttra) echt respectloos.
Ze zaten nog niet eens en het begon al. Kan me niet voorstellen dat ze een kwartier serieus mee gedaan hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik had ook de slappe lach gekregen en wie zegt dat ze niet al een kwartier serieus mee hadden gedaan?
Petra die zelf de clown uithangt verlangt ineens dat ze maar met haar steen gedoe moeten meegaan. Ik zou ook de slappe lach krijgen. Ze is plotseling serieus, nou jammer dan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:55 schreef Donna het volgende:
Je kan toch wel even een kwartier serieus mee doen? Vond dat gehinnik van Lieske (met Pettttra) echt respectloos.
Ok, dan. Maar als je al met stenen en viltstift aan komt zetten en daarover doet alsof je de toekomst kan voorspellen, kuch, ok. Potje rummikub is leuker.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze zaten nog niet eens en het begon al. Kan me niet voorstellen dat ze een kwartier serieus mee gedaan hebben.
Is het ook, maar Pettttra zei dat ze het wel leuk vindt. Geef het dan ook even een kans en ga niet zo zitten hinniken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, dan. Maar als je al met stenen en viltstift aan komt zetten en daarover doet alsof je de toekomst kan voorspellen, kuch, ok. Potje rummikub is leuker.
Ik heb eigenlijk niet zo op Petra gelet want ik vind haar echt dodelijk saai. Is het echt zo'n clown geweest?quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Petra die zelf de clown uithangt verlangt ineens dat ze maar met haar steen gedoe moeten meegaan. Ik zou ook de slappe lach krijgen. Ze is plotseling serieus, nou jammer dan.
Nou het is voor het eerst dat ik haar serieus zie, op het één op één gesprekje met Petttrrraa na dan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo op Petra gelet want ik vind haar echt dodelijk saai. Is het echt zo'n clown geweest?
APK tot 31-12-2018. ????quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:29 schreef De_Melkboer het volgende:
Ilya heeft zijn auto te koop gezet:
https://www.marktplaats.n(...)cabriolet-1970-blauw
Ja bizar, er komen 3 mooie fatsoenlijke vrouwen waar ook qua innerlijk weinig mis mee lijkt van wat we te zien krijgen en die echt geïnteresseerd zijn, maar Dick voelt het allemaal niet. Zo komt die man echt nooit aan de vrouw,quote:
Die gleed er spontaan vanaf op het terras, die bril had er ook geen zin meer in.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:18 schreef golfer het volgende:
JP moet eens een keer die zonnebril van zijn kale voorhoofd afhalen.
Ik weet niet hoe oud Shirley is maar ze heeft wel een enorm afgeleefde kop. Verder wil ik haar nog wel even houden in het programma.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:28 schreef Bever_NL het volgende:
Shirley:
• Harde kop
• Passief agressief richting labiele Renske
• Only Fans <niche> xxx materiaal
• UK Moeder ...........Traveller?
Hoe is het mogelijk!quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:29 schreef golfer het volgende:
Dick vertrekt 's nachts in de jungle met blote poten en een paar shots verder heeft ie opeens laarzen aan?
Ja ik heb even teruggespoeldquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:29 schreef golfer het volgende:
Dick vertrekt 's nachts in de jungle met blote poten en een paar shots verder heeft ie opeens laarzen aan?
Mannen met landhuizen/kastelen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel, net zo'n uilenkop. Ze valt iig niet op uiterlijk aantrekkelijke mannen.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gleed er spontaan vanaf op het terras, die bril had er ook geen zin meer in.
Ik vind JP eigenlijk geen eigenwaarde hebben. Die flaneert met twee dames aan zijn arm alsof het dagelijkse kost is. Het maakt hem gewoon niks uit en is blijkbaar niet echt op zoek naar de liefde.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:58 schreef Firuze60 het volgende:
Begrijp dat ook niet, ze loopt als een schoothondje achter die kwallebal aan. Waar is haar eigenwaarde gebleven?
Lees je een keer in wat er met een Karen word bedoelt daar strooi je regelmatig mee, Shirley is alles behalve dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:29 schreef freaky40 het volgende:
Die vreemde snoeshaan Arno was geen blijvertje bij Eveline, met dat rare infantiele prethoofd van hem. Ik vind die andere gast die op Bart Chabot lijkt, net zo'n ADHD'er. Wat een mannetje, dringt zich me ietwat te gretig op.
Die Eric bij Ingrid is wel een leuke gast, eindelijk een keer. Die andere die geweest zijn waren duidelijk niet haar type, dat kan deze Eric wel zijn als hij ook niet door krijgt dat ze liever een klusser zoekt dan liefde...Viel me op dat in deze aflevering vanavond Eric en Rinus dezelfde kleur outfits aan hadden, stak beter af op beeld zeker vond de productie dus moesten ze dat aantrekken blijkbaar.
JP is wel een proleet hè, wil zich graag omringen met mensen en wil graag veel eten. Beetje een act dit, maar dat blijkt ook wel aan de berichten die er over hem naar buiten komen. Die neemt het allemaal niet zo serieus. Toch maken dit soort types wel het seizoen.
Ik begrijp namelijk dat er nog al wat te doen is omtrent dit seizoen, men vind het te saai. Ik vind het ook wat minder dan de afgelopen jaren, maar de smaakmakers zitten dit seizoen niet zozeer tussen de B&B houders maar mee tussen de deelnemers die op date komen. Kijk maar naar die Shirley bij Daniel b.v., wat een harde smoel en dito voorkomen. Echt een tokkie 'Karen'. Ik heb het in deze wel te doen met Renske nu die juist het tegenovergestelde is. Maar goed, dat blijft natuurlijk ook wel een probleemgevalletje. Verder geven Ingrid maar ook een Petra dit seizoen wel wat meer kleur.
Ik ben het wel eens met Tina Nijkamp, die schrijft dat ze volgend seizoen het beter net als Winter vol Liefde, het Zomer vol Liefde kunnen noemen om zo ook de mogelijkheden te vergroten dat je niet alleen B&B houders krijgt wat het format weer wat betere deelnemers geeft en niet alleen B&B houders die hun toko willen promoten voor de verkoop.
Wellicht omdat hij weet dat er 1 nog mooiere vrouw komt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:28 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja bizar, er komen 3 mooie fatsoenlijke vrouwen waar ook qua innerlijk weinig mis mee lijkt van wat we te zien krijgen en die echt geïnteresseerd zijn, maar Dick voelt het allemaal niet. Zo komt die man echt nooit aan de vrouw,
Dag 1, leuke meid, ziet er leuk uit. Ik heb er zin in.quote:
Die Fake Vonk begint echt op mijn zenuwen te werkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:33 schreef Blues het volgende:
Dick krijgt alleen een stijfje van kikkertjes & slangetjes
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die Fake Vonk begint echt op mijn zenuwen te werken
Ik hoef mij niet in te lezen en weet echt wel wat een Karen is en daar voldoet deze Shirley aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees je een keer in wat er met een Karen word bedoelt daar strooi je regelmatig mee, Shirley is alles behalve dat.
Saaiste deelnemer dit seizoen, en Rob eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Rob en ilya zijn saai die scenes skip ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Saaiste deelnemer dit seizoen, en Rob eigenlijk ook.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mwah, niet echtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoef mij niet in te lezen en weet echt wel wat een Karen is en daar voldoet deze Shirley aan.
quote:Karen is een pejoratieve term die in de Verenigde Staten en andere Engelssprekende landen wordt gebruikt voor een blanke vrouw die zich disproportioneel bevoorrecht of veeleisend gedraagt. De term wordt tevens gebruikt voor vrouwen (of mannelijke Karens) die zelf problemen zoeken door zich bemoeizuchtig te gedragen of niet krijgen wat ze willen en dan vragen naar een leidinggevende of politie bellen veelal zonder reden.
Karen is het stereotype van een bevooroordeelde schreeuwerige bemoeizuchtige onuitstaanbare vrouw van middelbare leeftijd – vaak gezien met een gezet postuur, met een vlotte korte blonde coupe.
Nou ja, ze heeft al wel veel met de manager gesproken daarquote:
Fake Vonk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vind de dates bij Ilya juist wel spraakmakend. Nu ook weer zo'n oostblok poppetje, ongetwijfeld onder de fillers en zulks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Rob en ilya zijn saai die scenes skip ik
Was ook meteen sprekend zo n dikke Duitse feldwebelquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:36 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
JP op de moter met een soort Duitse soldatenhelm uit WO-2.
.........
Volgens mij heeft hij daar helemaal geen moeite mee. Lijkt mij ook best lastig dat vergelijken maar ja jeetje 53 jaar samen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:45 schreef golfer het volgende:
Bassie gaat voor het eerst voor een menu du jour en Magda heeft door hem allemaal flashbacks aan haar overleden Leen.
Lijkt mij lastig voor Bassie om steeds met een dooie man vergeleken te worden.
Stukje borderline.quote:
Maar haar haar blijft goed zitten! Ze krijgt wel een steeds vermoeiender uitdrukking, ja, ze gaat een beetje lijken op JP, die al zo'n frisse uistraling heeft, not..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:00 schreef kibo het volgende:
Renate begint een verlopen kop te krijgen, die buikspreekpop smile wordt steeds krampachtiger
In 10(?) Dagen 20 flessen wijn en 150 kg aan tapas wegwerken gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:00 schreef kibo het volgende:
Renate begint een verlopen kop te krijgen, die buikspreekpop smile wordt steeds krampachtiger
Weer zo'n meid die praat alsof alles van te voren bedacht is, dat had die eerste ook alsof ze een boekje hebben gelezen. Er is weer geen lol of gewoon een onzinnig gesprek waar je een beetje kan prikken of gebbetjes maken. Pffff.... Zo niet spontaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:28 schreef golfer het volgende:
Moniek heeft veel meer behoefte aan fysiek contact dan Dick.
Aspergesoep kun je wel invriezen. Of aspergeragout.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:09 schreef Soury het volgende:
Rob van Magda is toch wel mijn favoriet hoor, heerlijke vent. "En die gast had zo'n berg asperges mee"
En eerlijk wat moet je met 7 kilo, invriezen is geen optie (dacht ik)
Ja dat wel maar dan moet je dus wel gelijk aan de slag, leuk klusje voor de nieuwe meneerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aspergesoep kun je wel invriezen. Of aspergeragout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |