Ik vind de dates bij Ilya juist wel spraakmakend. Nu ook weer zo'n oostblok poppetje, ongetwijfeld onder de fillers en zulks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Rob en ilya zijn saai die scenes skip ik
Was ook meteen sprekend zo n dikke Duitse feldwebelquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:36 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
JP op de moter met een soort Duitse soldatenhelm uit WO-2.
.........
Volgens mij heeft hij daar helemaal geen moeite mee. Lijkt mij ook best lastig dat vergelijken maar ja jeetje 53 jaar samen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:45 schreef golfer het volgende:
Bassie gaat voor het eerst voor een menu du jour en Magda heeft door hem allemaal flashbacks aan haar overleden Leen.
Lijkt mij lastig voor Bassie om steeds met een dooie man vergeleken te worden.
Stukje borderline.quote:
Maar haar haar blijft goed zitten! Ze krijgt wel een steeds vermoeiender uitdrukking, ja, ze gaat een beetje lijken op JP, die al zo'n frisse uistraling heeft, not..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:00 schreef kibo het volgende:
Renate begint een verlopen kop te krijgen, die buikspreekpop smile wordt steeds krampachtiger
In 10(?) Dagen 20 flessen wijn en 150 kg aan tapas wegwerken gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:00 schreef kibo het volgende:
Renate begint een verlopen kop te krijgen, die buikspreekpop smile wordt steeds krampachtiger
Weer zo'n meid die praat alsof alles van te voren bedacht is, dat had die eerste ook alsof ze een boekje hebben gelezen. Er is weer geen lol of gewoon een onzinnig gesprek waar je een beetje kan prikken of gebbetjes maken. Pffff.... Zo niet spontaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:28 schreef golfer het volgende:
Moniek heeft veel meer behoefte aan fysiek contact dan Dick.
Aspergesoep kun je wel invriezen. Of aspergeragout.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:09 schreef Soury het volgende:
Rob van Magda is toch wel mijn favoriet hoor, heerlijke vent. "En die gast had zo'n berg asperges mee"
En eerlijk wat moet je met 7 kilo, invriezen is geen optie (dacht ik)
Ja dat wel maar dan moet je dus wel gelijk aan de slag, leuk klusje voor de nieuwe meneerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aspergesoep kun je wel invriezen. Of aspergeragout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |