utopia ken ik niet. Wat was dat voor programma?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:23 schreef freaky40 het volgende:
Die Eric is wel een sympathieke gast. Hij lijkt wat op Eric uit Utopia 2, maar dan de meer verzorgde versie er van. Een broer van hem.
Een real life soap en werd van 2014 t/m 2019 uitgezonden op SBS 6.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
utopia ken ik niet. Wat was dat voor programma?
En dan elke keer die Engelse woorden ertussendoor, ik krijg er een beetje Suus-vibe van. Nice, stoked, chill, sick.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Weer zo'n meid die praat alsof alles van te voren bedacht is, dat had die eerste ook alsof ze een boekje hebben gelezen. Er is weer geen lol of gewoon een onzinnig gesprek waar je een beetje kan prikken of gebbetjes maken. Pffff.... Zo niet spontaan.
Ja, behoorlijk cringe wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan elke keer die Engelse woorden ertussendoor, ik krijg er een beetje Suus-vibe van. Nice, stoked, chill, sick.
Ja inderdaad, alsof zijn menig de doorslag gaf, zo ongemakkelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
Lol die gozer bij Eveline die doet net alsof hij haar het zetje heeft gegeven met goed advies om naar haar zieke vader te gaan in Nederland. Alsof ze twijfels had om bij hem te blijven.
Mooi he, ik vind het zo'n mooie ventquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:52 schreef Soury het volgende:
Oh dan flikkert het lepeltje er niet inRob
Inderdaad. Echt, wat een onvolwassen kleuter, echt verschrikkelijk, dit soort mannen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
Lol die gozer bij Eveline die doet net alsof hij haar het zetje heeft gegeven met goed advies om naar haar zieke vader te gaan in Nederland. Alsof ze twijfels had om bij hem te blijven.
Gister ook "Wat kan mij het rotten waar hij woont, ik weet alles nu hoe de muren zijn, het trappenhuis"quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi he, ik vind het zo'n mooie vent
Tuinkabouterquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister ook "Wat kan mij het rotten waar hij woont, ik weet alles nu hoe de muren zijn, het trappenhuis"
Wat is dat toch met al die leuke Barten in B&B?quote:
Ik loop wat achter maar Cees is ook best wel een aantrekkelijke man. Oh foutje die bedoel ik helemaal niet een tijdje terug had hij een andere man over de vloer met lang haar.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Cees staat buiten al op Britt te wachten
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:05 schreef Soury het volgende:
Oei leuke man die Bart bij Evelien. Arie doet alsof hij de gastheer is. "Pak je koffertje even uit en kom dan wat drinken."
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop wat achter maar Cees is ook best wel een aantrekkelijke man.
Lekker relaxt en een goede kop.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop wat achter maar Cees is ook best wel een aantrekkelijke man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |