Niks van gemerkt hier.quote:Mossou: ''Digitale zomerpaniek rond Feyenoord blijkt overdreven''
Sjoerd Mossou ziet een groot verschil tussen de stemming op sociale media en de werkelijkheid rondom Feyenoord. In het Algemeen Dagblad wijst hij op de negatieve teneur onder supporters in de aanloop naar het nieuwe seizoen. De voorbereiding van Feyenoord liep allesbehalve soepel en de paniek bij Het Legioen was vooral online merkbaar.
''Grappig hoe de echte wereld soms compleet kan verschillen van de digitale'', concludeert de journalist. ''Wie in de afgelopen zomerweken een beetje de teneur volgde van Feyenoord-supporters op sociale media, zou haast denken dat de Rotterdamse club in een diepe existentiële crisis was beland. In het parallelle universum van X moest directeur Dennis te Kloese onmiddellijk ontslagen worden. Het transfer- en scoutingbeleid was een zooitje. Het spel in de oefenwedstrijden was enorm zorgwekkend. Van deze selectie deugde weinig: dit kon zo niet langer!''
Volgens Mossou veranderde het beeld snel tijdens het duel in De Kuip tegen Fenerbahçe. ''Maar dinsdagavond was Feyenoord - Fenerbahçe nog geen twintig minuten oud, of de Kuip brulde collectief van opwinding en vervoering. Overtuigend en energiek nam de thuisploeg het initiatief. Nieuwkomers zoals Tsuyoshi Watanabe, Jordan Bos en Anel Ahmedhodzic draaiden moeiteloos mee - en bij rust voelde de 1-0 voorsprong vooral als mager.''
Blijft ongelooflijk knap wat ze daar steeds weer presteren. Hoog tijd dat we weer eens wat staf plunderen daar.quote:AZ gaat een transfersom van twaalf miljoen euro overhouden aan Ernest Poku, plus twee miljoen aan mogelijke bonussen. Dat weet Voetbal International zaterdag te melden. Poku staat op het punt om naar het Bayer Leverkusen van Erik ten Hag te verkassen
Na vanavond kan alles weer drama zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt hier.
Als Timon weer onder een bal doorduikt in minuut 90 en daarmee zorgt voor de gelijkmaker is het seizoen alweer gespeeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:58 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Na vanavond kan alles weer drama zijn.
Kale fraudeur strikes again.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijft ongelooflijk knap wat ze daar steeds weer presteren. Hoog tijd dat we weer eens wat staf plunderen daar.
Poku lekker spelertje wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijft ongelooflijk knap wat ze daar steeds weer presteren. Hoog tijd dat we weer eens wat staf plunderen daar.
X is niet representatief voor de online stemmingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt hier.
Vooral rechtsachter wordt een tombolaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:39 schreef snabbi het volgende:
Ik ga voor 3-1 vanavond. We zullen vast wel een domme fout maken achterin, maar het scoren tegen nac zou toch geen probleem moeten zijn.
De enige die negatieve bullshit over Feyenoord loopt te schrijven is die moussou zelfquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt hier.
quote:''Grappig hoe de wereld van Moussou soms compleet kan verschillen van de werkelijkheid'', concludeert RobertoCarlos
Het klopt toch gewoon?quote:
Vorig seizoen stond ik er anders in, maar deze zomer begreep ik de negativiteit ook niet zo. De enige minpunten die ik kan noemen is dat het wel erg lang duurde met de centrale verdedigers en de vangst voor Paixao valt tegen, maar in beide situaties hadden we de nodige pech (gekaapte transfers en blessures van Beelen en Paixao). Maar alles bij elkaar ben ik vrij positief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het klopt toch gewoon?
Het was hier, op X en overal gejank van de bovenste plank, op wat uitzonderingen na.
Nee joh, overdreven gelul. Het is niet direct PURE PANIEK zodra iemand ergens kritiek op heeft of vraagtekens bij stelt. Er zijn er maar een paar echt hysterisch (hallo @Ali_boo)quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het klopt toch gewoon?
Het was hier, op X en overal gejank van de bovenste plank, op wat uitzonderingen na.
Er valt echt wel wat kritiek te leveren hoor. Het ene misschien wat meer valide dan het ander.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen stond ik er anders in, maar deze zomer begreep ik de negativiteit ook niet zo. De enige minpunten die ik kan noemen is dat het wel erg lang duurde met de centrale verdedigers en de vangst voor Paixao valt tegen, maar in beide situaties hadden we de nodige pech (gekaapte transfers en blessures van Beelen en Paixao). Maar alles bij elkaar ben ik vrij positief.
Tenzij ze vandaag niet winnen. Dan klim ik de pen in en vraag ik om de grote schoonmaak.
Nee😀quote:
Precies.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er valt echt wel wat kritiek te leveren hoor. Het ene misschien wat meer valide dan het ander.
- Een aantal matige / licht tegenvallende bedragen bij verkopen
- LCV heeft veel te lang geduurd
- Vrij hoge bedragen voor twijfelachtige spelers (Borges, Tengstedt)
- Vrij hoge leeftijd van een aantal aankopen
- Er lijkt bij een aantal transfers niet bepaald doortastend gehandeld (spanjoolpool bijv.)
Desalniettemin ben ik [vooralsnog redelijk] tevreden - al heeft Ahmed dat gevoel wel last minute moeten redden. Een écht oordeel kunnen we pas over een half jaar geven natuurlijk.
Dat van die Tengstedt is ook maar perceptie. Niemand die volgens mij echt iets over hem kan vertellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er valt echt wel wat kritiek te leveren hoor. Het ene misschien wat meer valide dan het ander.
- Een aantal matige / licht tegenvallende bedragen bij verkopen
- LCV heeft veel te lang geduurd
- Vrij hoge bedragen voor twijfelachtige spelers (Borges, Tengstedt)
- Vrij hoge leeftijd van een aantal aankopen
- Er lijkt bij een aantal transfers niet bepaald doortastend gehandeld (spanjoolpool bijv.)
Desalniettemin ben ik [vooralsnog redelijk] tevreden - al heeft Ahmed dat gevoel wel last minute moeten redden. Een écht oordeel kunnen we pas over een half jaar geven natuurlijk.
Wel allemaal logische wijzigingen. Verstandig dat er wat voorzichtig wordt omgegaan met Bos, Hwang, Timber en Sauer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wellenreuther; Lotomba, Ahmedhodzic, Watanabe, Read; Targalline, Valente, Steijn; Hadj Moussa, Ueda, Diarra.
Flink wat wijzigingen.
Vind het ook weer niet zo verrassend eigenlijk. Geen echt gekke dingen. Spelers die tegen de basis aan zitten, fitheid opbouwen, etc.quote:
Of gewoon belangrijke spelers sparen omdat Fenerbahce vrij is. Thuis tegen NAC moet dat toch makkelijk kunnen. Ik vind het allemaal wel logisch, je kunt van die Farioli zeggen wat je wil maar die heeft op deze manier de hoop stront die Ajax was toch bijna kampioen gemaakt en dat hadden ze toch ook voor een groot deel aan de fitheid te danken gehad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:41 schreef H.FR het volgende:
Aparte opstelling. Toch wel wat pijntjes hier en daar zo lijkt het.
Klopt, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat van die Tengstedt is ook maar perceptie. Niemand die volgens mij echt iets over hem kan vertellen.
3 jaar geleden had die bij Rosenborg 21 goals/assists in 14 wedstrijden. Had je toen 5/6 miljoen betaald dan zou je gewoon zeggen dat het op voorhand een prima aankoop is.
Jaar erop heeft die 9 g/a in 1000 minuten bij Benfica. Vorig jaar 7 g/a in 1500 minuten bij een Italiaanse middenmoter.
Dat je verder geen basisspeler van Benfica kan kopen lijkt mij ook wel logisch.
Ben het wel met je eens dat het duur is voor een vrij onbewezen speler, maar zo'n Borges is net 24. Dat is alleen in FIFA en Football Manager "al wat ouder".quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt, we gaan het zien.
Vind zelf wel dat er wel heel erg met geld is gesmeten voor al wat oudere spelers, waarvan je het nog maar moet gaan zien. Borges 10m is wel pittig hoor.
De aankopen zijn 21, 22, 22, 23, 24, 25, 26 en 28. Men mag wel eens ophouden met doen alsof dat allemaal oudere spelers zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat het duur is voor een vrij onbewezen speler, maar zo'n Borges is net 24. Dat is alleen in FIFA en Football Manager "al wat ouder".
Famous last wordsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Thuis tegen NAC moet dat toch makkelijk kunnen.
dinsdag is belangrijkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:59 schreef snabbi het volgende:
bijzondere opstelling, geen bos, timber, hwang, sauer?
beidequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is Nieuwkoop geblesseerd of is ie gepasseerd?
Lijkt me belangrijker dat de spelers op elkaar ingespeeld raken... risico van een blessure neem je dan maar voor liefquote:
Vorig seizoen hebben we al veel te veel risico’s voor blessures voor lief genomen. We spelen tegen NAC. Dat moet je kunnen winnen met Valente en Targhalline.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me belangrijker dat de spelers op elkaar ingespeeld raken... risico van een blessure neem je dan maar voor lief
Klopt, het wat ouder ging inderdaad met name over andere spelers - lees Watanabe en Ahmed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat het duur is voor een vrij onbewezen speler, maar zo'n Borges is net 24. Dat is alleen in FIFA en Football Manager "al wat ouder".
Wellicht als je s'ochtendsvroeg kijkt met stront nog in de ogen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:23 schreef klaasweetalles het volgende:
met taghi en valente moet je ook winnen
die zijn niet minder dan hwang en timber
Ga jij morgen maar is goed naar die poepploeg van 020 kijken gekquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht als je s'ochtendsvroeg kijkt met stront nog in de ogen.
Kijk de hoogtepunten van de UEFA Cup in 2002 eens terug.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We scoren een vrije trap.
Wat maak ik mee.
Dat is 23 jaar geleden, inmiddels is een "wat maak ik mee" als het over vrije trappen scoren gaat weer meer dan terecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk de hoogtepunten van de UEFA Cup in 2002 eens terug.
Ja, de grote vriend van de pa van Sem kon er ook wat van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk de hoogtepunten van de UEFA Cup in 2002 eens terug.
ik was werkelijk de enige die Steijn naar Feyenoord wilde hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Steijn is alvast begonnen met de mondjes snoeren van @:fetx , @:caland en @:rellende_rotscholier
Nee, ik was voorstanderquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik was werkelijk de enige die Steijn naar Feyenoord wilde hebben
ook jij was tegen clown....
Wotte Oprottehquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht als je s'ochtendsvroeg kijkt met stront nog in de ogen.
Liters.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
die jappaner zal gisteren weer teveel vleermuizenbloed gezopen hebben, is weer niet zo best
Standaard verhaal bij ons.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:30 schreef snabbi het volgende:
dat gaat je nog opbreken als je niet scoort
Pressing was wel wat matig ja. Er staan een aantal niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:31 schreef bbuddybb het volgende:
Paar leuke momenten gezien deze eerste helft, maar nog steeds vind ik dat we--net als vorig seizoen onder Bob--de tegenstander veel te makkelijk laten voetballen. Van de pressing is vaak genoeg amper wat te zien. Valt me ook op hoe vaak De Pers langs de zijlijn staat om de troepen naar voren te schreeuwen.
Robin heeft geen idee hoe je effectief moet pressen. Vind het daarnaast los zand, ze spelen wat rond zonder een echt plan van aanpakquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:31 schreef bbuddybb het volgende:
Paar leuke momenten gezien deze eerste helft, maar nog steeds vind ik dat we--net als vorig seizoen onder Bob--de tegenstander veel te makkelijk laten voetballen. Van de pressing is vaak genoeg amper wat te zien. Valt me ook op hoe vaak De Pers langs de zijlijn staat om de troepen naar voren te schreeuwen.
Niet jokken Klaasquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik was werkelijk de enige die Steijn naar Feyenoord wilde hebben
ook jij was tegen clown....
In balcontact ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:41 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze
Er staan <gemiddeld> 6 mensen voor je spits
Spelfout, sue mequote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda en Steijn lopen ook gewoon totaal vrij richting doel.
Akkoord.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Welke, daar is iedereen het over eens, meer den verdiend is
Vond Ueda niet onverdienstelijk tegen Skriniar. Maar goed, al 2? seizoenen bijna niks laten zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:59 schreef Binge-watch het volgende:
Een kans, een goal voor Ueda. Ook in het meevoetballen prima dingen laten zien. Hopelijk komt-ie er eindelijk een beetje door nu.
Dit jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb niet het idee dat Moussa zijn medespelers nog ziet
Was hij niet ongeveer net zo vaak stuk/kapot als Bijlow?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was Nieuwkoop eigenlijk al best wel vergeten
dat is te leren/kneden iigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:07 schreef bbuddybb het volgende:
Aan Diarra kun je vandaag zien dat ie nog niet zo lang voetbalt inderdaad.
Steijn is man of the match.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef bbuddybb het volgende:
Leuke actie van Diarra.
Ik vind Steijn aardig spelen vandaag.
Diarra doet mij denken aan Minteh en dat bedoel ik zowel positief als negatief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:07 schreef bbuddybb het volgende:
Aan Diarra kun je vandaag zien dat ie nog niet zo lang voetbalt inderdaad.
Steijn valt mij tot nu toe heel erg mee. Hopen dat hij dit volhoudt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef bbuddybb het volgende:
Leuke actie van Diarra.
Ik vind Steijn aardig spelen vandaag.
De bal is rond héquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diarra doet mij denken aan Minteh en dat bedoel ik zowel positief als negatief.
Perfect op tijd gekomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:22 schreef Cara het volgende:
Ahmedhodzic alsof ie hier al jaren speelt, wat een bakbeest
Sheffield vandaag met 1-4 verloren, dit is geen toeval.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:22 schreef Cara het volgende:
Ahmedhodzic alsof ie hier al jaren speelt, wat een bakbeest
that's what she saidquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Perfect op tijd gekomen.
Als we daar verliezen, is er dan nog zicht op EL?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:37 schreef denieuweVBLmod het volgende:
Uitstekend professioneel uitgespeeld en bespaard. Alle nieuwelingen zijn of worden duidelijke versterkingen. Dit is een meer dan kampioenswaardig elftal onder leiding van RVP en zijn bezieling. Helaas komt Fenerbahce in Istanbul nog te vroeg, daar kunnen deze jochies nog niet mee mee. Volgend jaar een nieuwe kans met directe plaatsing.
We spelen sowieso de groepsfase van de EL.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als we daar verliezen, is er dan nog zicht op EL?
zicht?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als we daar verliezen, is er dan nog zicht op EL?
Die vond ik een goede wedstrijd spelen. Had nog wel wat meer overtredingen mee mogen krijgen, voor al die keren dat hij in zn rug geduwd/pakt/knalt werd.quote:
Niet de eerste 35/40 minuten, dat was hondsberoerd. Vervolgens ging hij zijn duels op het middenveld winnen en zeker na zijn goal kreeg hij de smaak te pakken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die vond ik een goede wedstrijd spelen. Had nog wel wat meer overtredingen mee mogen krijgen, voor al die keren dat hij in zn rug geduwd/pakt/knalt werd.
Zorgen waarvoor?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet de eerste 35/40 minuten, dat was hondsberoerd. Vervolgens ging hij zijn duels op het middenveld winnen en zeker na zijn goal kreeg hij de smaak te pakken.
Hoe Tengstedt inviel baart mij zorgen.
Hij begint het door te krijgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:50 schreef H.FR het volgende:
En, ook goed nieuws, Van Persie had een goede omzetting vandaag.
https://www.vi.nl/pro/tac(...)ing-robin-van-persie
Valente na 20 minuten iets anders laten spelen.
Ik vond het op zijn zachtst gezegd niet best. Maar goede kans dat ik te negatief ben. Met name omdat ik Ueda de eerste 40 minuten niet vond overtuigen hoop ik op een spits die iets meer brengt.quote:
Dat is het hem ja. Ik denk dat zo'n Tengstedt wel iets beter is in het meevoetballen dan Ueda, maar wel veel te veel hetzelfde type waardoor je nog steeds met hetzelfde probleem blijft zitten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het op zijn zachtst gezegd niet best. Maar goede kans dat ik te negatief ben. Met name omdat ik Ueda de eerste 40 minuten niet vond overtuigen hoop ik op een spits die iets meer brengt.
Nu die kut Turken KAPOET maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:13 schreef De_Pel het volgende:
We hebben nu al vaker de 0 gehouden dan vorig jaar in de eerste 5 wedstrijden
En een paaltje op Mourinho gooienquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu die kut Turken KAPOET maken.
Alle wissels die de Pers vandaag deed waren vanwege de conditieopbouw en fitheid van de desbetreffende spelers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:55 schreef Cara het volgende:
Waar was Borges eigenlijk? Voor 10 miljoen halen, je rechtsbuiten met een zeer zwakke dag en dan 5 man erin en hem er buiten laten. Wel zorgelijk.
Nog twee keer de nul en we lopen gelijk met de eerste 27 wedstrijden van vorig seizoenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:13 schreef De_Pel het volgende:
We hebben nu al vaker de 0 gehouden dan vorig jaar in de eerste 5 wedstrijden
Dit is een absurde statistiek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog twee keer de nul en we lopen gelijk met de eerste 27 wedstrijden van vorig seizoen
Vorig seizoen voelt echt als een koortsdroom. Een geweldige CL campagne en makkelijk 3e klinkt niet verkeerd, maar er waren zoveel frustrerende wedstrijden..quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog twee keer de nul en we lopen gelijk met de eerste 27 wedstrijden van vorig seizoen
Klopt. We gaan eigenlijk dit seizoen pas verder met waar we in 23/24 waren gebleven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig seizoen voelt echt als een koortsdroom. Een geweldige CL campagne en makkelijk 3e klinkt niet verkeerd, maar er waren zoveel frustrerende wedstrijden..
Ach... Alles is relatief. Niemand haalt het bij Arne. Maar als je Scheitinga laatst met Hansie Hansie zag is Robin een verademing.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:29 schreef bbuddybb het volgende:
De Pers komt goed uit zijn woorden. Ik luister graag naar hem.
Hij heeft zijn lach teruggevonden sinds hij z'n favoriete Sushizaak kan delen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:28 schreef bbuddybb het volgende:
Volgens Bob heeft de komst van "Wata" een positieve werking op Ayase.
Eens dat het niet goed was, maar ik verwacht er in die zin ook niet heel veel van. En het was maar 10 minuten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het op zijn zachtst gezegd niet best. Maar goede kans dat ik te negatief ben. Met name omdat ik Ueda de eerste 40 minuten niet vond overtuigen hoop ik op een spits die iets meer brengt.
Bizar rijtje als je dit zo ziet ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er mag trouwens nog wel een hoop verhuurd (of verkocht) worden. Ik zou zeggen: Sliti, Slory, Mitchell, Tsoungui, Nadje, Plug, Bullaude, t Zand, Nieuwkoop, Stengs.
Als Smal, Moder, Carranza en Trauner fit zijn, heb je voor bovenstaande namen geeneens ruimte op de bank.
Sliti, Nadje, Bullaude, Tsoungui en 't Zand maken echt 0 minuten als die blijven. Neem aan dat die sowieso weggaan. Die laatste 2 misschien zelfs met contractontbinding.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er mag trouwens nog wel een hoop verhuurd (of verkocht) worden. Ik zou zeggen: Sliti, Slory, Mitchell, Tsoungui, Nadje, Plug, Bullaude, t Zand, Nieuwkoop, Stengs.
Als Smal, Moder, Carranza en Trauner fit zijn, heb je voor bovenstaande namen geeneens ruimte op de bank.
De tering, dat interview was een partij cringe.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ach... Alles is relatief. Niemand haalt het bij Arne. Maar als je Scheitinga laatst met Hansie Hansie zag is Robin een verademing.
Sliti misschien nog wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sliti, Nadje, Bullaude, Tsoungui en 't Zand maken echt 0 minuten als die blijven. Neem aan dat die sowieso weggaan. Die laatste 2 misschien zelfs met contractontbinding.
Ook in het kader van rust was Moussa wisselen heel logisch geweest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:17 schreef Haringkop het volgende:
Gewonnen. Uitvoering kon wel een stuk beter, al had ik wel
het idee dat er met de handrem erop werd gespeeld vandaag.
Had graag Borges gezien, want Moussa was echt heel matig vandaag.
Stengs z’n creativiteit had je ook wel kunnen gebruiken, maar ik vermoed dat men hem gewoon wil lozen.
Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef De_Pel het volgende:
Zie het nog wel gebeuren dat Steijn uiteindelijk regelmatig in de spits staat, met Valente of Stengs er achter.
Voor een middenvelder is hij voetballend eigenlijk gewoon vaak te matig.
Nee, daar heeft ie bij Twente ook nooit gestaan toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Lijkt me voor die plek niet zo geschikt. Wel mee eens dat het voetballend heel matig is. Hij moet het van zijn loopacties en positie kiezen hebben. Ik denk eigenlijk ook dat Feyenoord zijn plafond is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef De_Pel het volgende:
Zie het nog wel gebeuren dat Steijn uiteindelijk regelmatig in de spits staat, met Valente of Stengs er achter.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:55 schreef Cara het volgende:
Waar was Borges eigenlijk? Voor 10 miljoen halen, je rechtsbuiten met een zeer zwakke dag en dan 5 man erin en hem er buiten laten. Wel zorgelijk.
Heeft naast zijn overduidelijke kwaliteiten ook gewoon heel duidelijke zwaktes. Ik vind het ook geen echte spits, daar niet van, maar in het dominante voetbal wat je eigenlijk wilt spelen is een spits die niet kan voetballen misschien nog minder schadelijk dan een 10 die niet kan voetballen. Denk ook dat hij niet heel veel hoger dan Feyenoord zal halen, maar op basis van de kwaliteiten die hij wel heeft is het voor de eredivisie natuurlijk een topper. Tafellaken servet en zulks.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt me voor die plek niet zo geschikt. Wel mee eens dat het voetballend heel matig is. Hij moet het van zijn loopacties en positie kiezen hebben. Ik denk eigenlijk ook dat Feyenoord zijn plafond is.
Steijn wordt de Toornstra van dit decennium.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft naast zijn overduidelijke kwaliteiten ook gewoon heel duidelijke zwaktes. Ik vind het ook geen echte spits, daar niet van, maar in het dominante voetbal wat je eigenlijk wilt spelen is een spits die niet kan voetballen misschien nog minder schadelijk dan een 10 die niet kan voetballen. Denk ook dat hij niet heel veel hoger dan Feyenoord zal halen, maar op basis van de kwaliteiten die hij wel heeft is het voor de eredivisie natuurlijk een topper. Tafellaken servet en zulks.
dan benut je hem niet in zijn kracht, zijn sterke punt is dat hij er moet komen zegmaar . in de 16quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef De_Pel het volgende:
Toornstra was opbouwend misschien iets beter, maar echt vreselijk wisselvallig. Steijn is veel constanter en eigenlijk ook gewoon een veel betere voetballer. In de passing is ie een stuk beter dan ik had verwacht zelfs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Steijn wordt de Toornstra van dit decennium.
Ik heb mij echt kapot geërgerd aan Moussa de tweede helft. Speelde volkomen zijn eigen wedstrijd. vPersie had hem inderdaad moeten wisselen.quote:
Ik bedoel niet qua spel. Maar meer een speler die nooit boven ons niveau uitstijgt en jarenlang van waarde gaat zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toornstra was opbouwend misschien iets beter, maar echt vreselijk wisselvallig. Steijn is veel constanter en eigenlijk ook gewoon een veel betere voetballer. In de passing is ie een stuk beter dan ik had verwacht zelfs.
Nou ja, Klaas HAAT Toornstra, en hij is groot fan van Steijn. Ik zie hem niet zomaar een 180 doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet qua spel. Maar meer een speler die nooit boven ons niveau uitstijgt en jarenlang van waarde gaat zijn
En wellicht verdeling zaait in dit topic.
Om het goed te maken, mag hij tegen Fenerbahçe wel spelen en is hij extra gebrand om het verschil te maken.quote:
Klopt. Ik begreep dat dat ook de bedoeling was, maar dat Ueda moe was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mij echt kapot geërgerd aan Moussa de tweede helft. Speelde volkomen zijn eigen wedstrijd. vPersie had hem inderdaad moeten wisselen.
Volgens de geruchten wel ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:25 schreef De_Pel het volgende:
[ x ]
Wat hebben we daar voor doorverkooppercentage op?
Nee toornstra heeft 1 mazzel seizoentje gehad, daarvoor en daarna nooit gezienquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een nepjapanner joh.quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Ik begreep dat dat ook de bedoeling was, maar dat Ueda moe was.
Ik haat toornstra helemaal nietquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Klaas HAAT Toornstra, en hij is groot fan van Steijn. Ik zie hem niet zomaar een 180 doen.
Bijvoorbeeld dat Klaas plots onder een andere username groot fan is van Ajax. Zo is ie niet.
Een bug fix.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nieuwkoop is een gamechanger.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wat een nepjapanner joh.
Er is voor minder seppuku gepleegd.
Of de Kuyt, ik had niet verwacht dat hij al zo'n prominente rol zou spelen, zo kort bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet voor een recordtransfer weggaan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of de Kuyt, ik had niet verwacht dat hij al zo'n prominente rol zou spelen, zo kort bij Feyenoord.
Dat lag toen op 5 miljoen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet voor een recordtransfer weggaan.
Die heeft in 3 jaar Twente evenveel gescoord als Toornstra in 8 jaar bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De nieuwe Müller. Weiter weiter!quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Steijn gaat na dit seizoen voor 35 miljoen naar Bayern.
Dat lijkt mij eigenlijk realistischer ja. Hoewel ik in Steijn nog niet iets zie dat hij het stapje hoger echt aan gaat kunnen, dat had Kuyt wel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of de Kuyt, ik had niet verwacht dat hij al zo'n prominente rol zou spelen, zo kort bij Feyenoord.
Ook niet in z'n eerste week, niet dat ik me die expliciet kan herinneren, maar er waren genoeg vraagtekens of hij het bij Feyenoord ook zou kunnen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk realistischer ja. Hoewel ik in Steijn nog niet iets zie dat hij het stapje hoger echt aan gaat kunnen, dat had Kuyt wel.
Klopt, het is ook wel lang geleden, en ook een andere tijd.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook niet in z'n eerste week, niet dat ik me die expliciet kan herinneren, maar er waren genoeg vraagtekens of hij het bij Feyenoord ook zou kunnen.
Bij Kuijt waren er ook altijd twijfels. Toen die naar Utrecht ging, toen die naar Feyenoord ging, toen die naar Liverpool ging. Ook omdat het nooit een toptalent was (net als Steijn) en een opbouwende carričre had (net als Steijn).quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk realistischer ja. Hoewel ik in Steijn nog niet iets zie dat hij het stapje hoger echt aan gaat kunnen, dat had Kuyt wel.
Ach. Wie weet kan Robin hem nog wel leren ballen, denk dat er nog wel wat rek in zit. En anders rost ie er ook wel genoeg in om een toegevoegde waarde te hebben, en komt er vanzelf ook nog wel een keer een club die alleen naar de statistiekjes kijkt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Bij Kuijt waren er ook altijd twijfels. Toen die naar Utrecht ging, toen die naar Feyenoord ging, toen die naar Liverpool ging. Ook omdat het nooit een toptalent was (net als Steijn) en een opbouwende carričre had (net als Steijn).
En al is Feyenoord het plafond van Steijn, dan is dat ook prima. Er is altijd een club die voor zo’n speler 10-15 miljoen neerlegt.
Het blijven Duitsers !!1quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:48 schreef De_Pel het volgende:
Gaan we dan vandaag al afstand nemen van het Twente van Zerrouki en vd Belt?
Zeker in de Eredivisie is een doelpuntenmaker goud waard. PSV heeft al jaren 1 of 2 spelers die net niet goed genoeg zijn voor de top maar er hier wel 15/20 inschieten. Zo wordt je wel kampioen. Klaassen kan er ook geen kut van maar maakt wel altijd zn goals. En ik schat Steijn en stuk hoger in. En die vrije trappen zijn ook prima extra wapens.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ach. Wie weet kan Robin hem nog wel leren ballen, denk dat er nog wel wat rek in zit. En anders rost ie er ook wel genoeg in om een toegevoegde waarde te hebben, en komt er vanzelf ook nog wel een keer een club die alleen naar de statistiekjes kijkt.
Prima verhuur dus. Soort paard van troje naar Duitsland gestuurd.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:53 schreef Caland het volgende:
Zerrouki trekt zijn niveau moeiteloos door bij Twente
Mooi man. En hij draait dadelijk ook hopelijk een dubbel programma, dus hij kan volgend seizoen meteen meedoen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zechiël, wat een spelertje is dat. Die gaat op deze voet volgend seizoen direct tot de betere basisspelers horen.
Wat een luxe dat je momenteel zeven middenvelders onder contract hebt die goed kunnen voetballen én enige waarde vertegenwoordigen.
En dan heb je ook nog Stengs, Bullaude en Zerrouki
Zeer goede zet om die aan Utrecht te verhuren. Zoals je zegt, die kan volgens jaar direct bij ons in de basis op deze manier.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zechiël, wat een spelertje is dat. Die gaat op deze voet volgend seizoen direct tot de betere basisspelers horen.
Wat een luxe dat je momenteel zeven middenvelders onder contract hebt die goed kunnen voetballen én enige waarde vertegenwoordigen.
Nou ja hij zou nu ook al bij ons niet misstaan in de basis. Maar dit is wel het beste ja.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben wel een goed elftal dit jaar. El Karouani en Cathline zouden voor ons ook versterkingen zijn.quote:
Het zal eens nietquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:57 schreef Qarrad het volgende:
'PSV aast op een definitieve transfer voor Feyenoord-target' - FR-Fans.nl https://share.google/kBLnrYPBIf26AWhZq
Als we nog iets willen met die Touré dan moet er wat meer gas op dus...
Hier kon je op wachten natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:57 schreef Qarrad het volgende:
'PSV aast op een definitieve transfer voor Feyenoord-target' - FR-Fans.nl https://share.google/kBLnrYPBIf26AWhZq
Dat trucje heeft hij afgekeken van Arnequote:Op zondag 10 augustus 2025 21:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Elias heeft echt alle lijstjes naar zichzelf gemaild voordat hij vertrok naar PSV heh?
Blijkbaar was dit voordat ze die Plee haaldenquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:57 schreef Qarrad het volgende:
Hadden wij maar Van den Hoorn, Viergever, Jensen, Min, Horenmans, Engwanda en Dani de Wit in de basis.quote:
toptrainer op het niveau waar hij nu weer zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |