Vond Ueda niet onverdienstelijk tegen Skriniar. Maar goed, al 2? seizoenen bijna niks laten zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:59 schreef Binge-watch het volgende:
Een kans, een goal voor Ueda. Ook in het meevoetballen prima dingen laten zien. Hopelijk komt-ie er eindelijk een beetje door nu.
Dit jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb niet het idee dat Moussa zijn medespelers nog ziet
Was hij niet ongeveer net zo vaak stuk/kapot als Bijlow?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was Nieuwkoop eigenlijk al best wel vergeten
dat is te leren/kneden iigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:07 schreef bbuddybb het volgende:
Aan Diarra kun je vandaag zien dat ie nog niet zo lang voetbalt inderdaad.
Steijn is man of the match.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef bbuddybb het volgende:
Leuke actie van Diarra.
Ik vind Steijn aardig spelen vandaag.
Diarra doet mij denken aan Minteh en dat bedoel ik zowel positief als negatief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:07 schreef bbuddybb het volgende:
Aan Diarra kun je vandaag zien dat ie nog niet zo lang voetbalt inderdaad.
Steijn valt mij tot nu toe heel erg mee. Hopen dat hij dit volhoudt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef bbuddybb het volgende:
Leuke actie van Diarra.
Ik vind Steijn aardig spelen vandaag.
De bal is rond héquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diarra doet mij denken aan Minteh en dat bedoel ik zowel positief als negatief.
Perfect op tijd gekomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:22 schreef Cara het volgende:
Ahmedhodzic alsof ie hier al jaren speelt, wat een bakbeest
Sheffield vandaag met 1-4 verloren, dit is geen toeval.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:22 schreef Cara het volgende:
Ahmedhodzic alsof ie hier al jaren speelt, wat een bakbeest
that's what she saidquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Perfect op tijd gekomen.
Als we daar verliezen, is er dan nog zicht op EL?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:37 schreef denieuweVBLmod het volgende:
Uitstekend professioneel uitgespeeld en bespaard. Alle nieuwelingen zijn of worden duidelijke versterkingen. Dit is een meer dan kampioenswaardig elftal onder leiding van RVP en zijn bezieling. Helaas komt Fenerbahce in Istanbul nog te vroeg, daar kunnen deze jochies nog niet mee mee. Volgend jaar een nieuwe kans met directe plaatsing.
We spelen sowieso de groepsfase van de EL.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als we daar verliezen, is er dan nog zicht op EL?
zicht?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als we daar verliezen, is er dan nog zicht op EL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |