Vond Ueda niet onverdienstelijk tegen Skriniar. Maar goed, al 2? seizoenen bijna niks laten zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:59 schreef Binge-watch het volgende:
Een kans, een goal voor Ueda. Ook in het meevoetballen prima dingen laten zien. Hopelijk komt-ie er eindelijk een beetje door nu.
Dit jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb niet het idee dat Moussa zijn medespelers nog ziet
Was hij niet ongeveer net zo vaak stuk/kapot als Bijlow?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was Nieuwkoop eigenlijk al best wel vergeten
dat is te leren/kneden iigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:07 schreef bbuddybb het volgende:
Aan Diarra kun je vandaag zien dat ie nog niet zo lang voetbalt inderdaad.
Steijn is man of the match.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef bbuddybb het volgende:
Leuke actie van Diarra.
Ik vind Steijn aardig spelen vandaag.
Diarra doet mij denken aan Minteh en dat bedoel ik zowel positief als negatief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:07 schreef bbuddybb het volgende:
Aan Diarra kun je vandaag zien dat ie nog niet zo lang voetbalt inderdaad.
Steijn valt mij tot nu toe heel erg mee. Hopen dat hij dit volhoudt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef bbuddybb het volgende:
Leuke actie van Diarra.
Ik vind Steijn aardig spelen vandaag.
De bal is rond héquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diarra doet mij denken aan Minteh en dat bedoel ik zowel positief als negatief.
Perfect op tijd gekomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:22 schreef Cara het volgende:
Ahmedhodzic alsof ie hier al jaren speelt, wat een bakbeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |