Om het goed te maken, mag hij tegen Fenerbahçe wel spelen en is hij extra gebrand om het verschil te maken.quote:
Klopt. Ik begreep dat dat ook de bedoeling was, maar dat Ueda moe was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mij echt kapot geërgerd aan Moussa de tweede helft. Speelde volkomen zijn eigen wedstrijd. vPersie had hem inderdaad moeten wisselen.
Volgens de geruchten wel ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:25 schreef De_Pel het volgende:
[ x ]
Wat hebben we daar voor doorverkooppercentage op?
Nee toornstra heeft 1 mazzel seizoentje gehad, daarvoor en daarna nooit gezienquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Steijn wordt de Toornstra van dit decennium.
Wat een nepjapanner joh.quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Ik begreep dat dat ook de bedoeling was, maar dat Ueda moe was.
Ik haat toornstra helemaal nietquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Klaas HAAT Toornstra, en hij is groot fan van Steijn. Ik zie hem niet zomaar een 180 doen.
Bijvoorbeeld dat Klaas plots onder een andere username groot fan is van Ajax. Zo is ie niet.
Een bug fix.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nieuwkoop is een gamechanger.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wat een nepjapanner joh.
Er is voor minder seppuku gepleegd.
Of de Kuyt, ik had niet verwacht dat hij al zo'n prominente rol zou spelen, zo kort bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet voor een recordtransfer weggaan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of de Kuyt, ik had niet verwacht dat hij al zo'n prominente rol zou spelen, zo kort bij Feyenoord.
Dat lag toen op 5 miljoen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet voor een recordtransfer weggaan.
Die heeft in 3 jaar Twente evenveel gescoord als Toornstra in 8 jaar bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De nieuwe Müller. Weiter weiter!quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Steijn gaat na dit seizoen voor 35 miljoen naar Bayern.
Dat lijkt mij eigenlijk realistischer ja. Hoewel ik in Steijn nog niet iets zie dat hij het stapje hoger echt aan gaat kunnen, dat had Kuyt wel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of de Kuyt, ik had niet verwacht dat hij al zo'n prominente rol zou spelen, zo kort bij Feyenoord.
Ook niet in z'n eerste week, niet dat ik me die expliciet kan herinneren, maar er waren genoeg vraagtekens of hij het bij Feyenoord ook zou kunnen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk realistischer ja. Hoewel ik in Steijn nog niet iets zie dat hij het stapje hoger echt aan gaat kunnen, dat had Kuyt wel.
Klopt, het is ook wel lang geleden, en ook een andere tijd.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook niet in z'n eerste week, niet dat ik me die expliciet kan herinneren, maar er waren genoeg vraagtekens of hij het bij Feyenoord ook zou kunnen.
Bij Kuijt waren er ook altijd twijfels. Toen die naar Utrecht ging, toen die naar Feyenoord ging, toen die naar Liverpool ging. Ook omdat het nooit een toptalent was (net als Steijn) en een opbouwende carrière had (net als Steijn).quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk realistischer ja. Hoewel ik in Steijn nog niet iets zie dat hij het stapje hoger echt aan gaat kunnen, dat had Kuyt wel.
Ach. Wie weet kan Robin hem nog wel leren ballen, denk dat er nog wel wat rek in zit. En anders rost ie er ook wel genoeg in om een toegevoegde waarde te hebben, en komt er vanzelf ook nog wel een keer een club die alleen naar de statistiekjes kijkt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Bij Kuijt waren er ook altijd twijfels. Toen die naar Utrecht ging, toen die naar Feyenoord ging, toen die naar Liverpool ging. Ook omdat het nooit een toptalent was (net als Steijn) en een opbouwende carrière had (net als Steijn).
En al is Feyenoord het plafond van Steijn, dan is dat ook prima. Er is altijd een club die voor zo’n speler 10-15 miljoen neerlegt.
Het blijven Duitsers !!1quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:48 schreef De_Pel het volgende:
Gaan we dan vandaag al afstand nemen van het Twente van Zerrouki en vd Belt?
Zeker in de Eredivisie is een doelpuntenmaker goud waard. PSV heeft al jaren 1 of 2 spelers die net niet goed genoeg zijn voor de top maar er hier wel 15/20 inschieten. Zo wordt je wel kampioen. Klaassen kan er ook geen kut van maar maakt wel altijd zn goals. En ik schat Steijn en stuk hoger in. En die vrije trappen zijn ook prima extra wapens.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ach. Wie weet kan Robin hem nog wel leren ballen, denk dat er nog wel wat rek in zit. En anders rost ie er ook wel genoeg in om een toegevoegde waarde te hebben, en komt er vanzelf ook nog wel een keer een club die alleen naar de statistiekjes kijkt.
Prima verhuur dus. Soort paard van troje naar Duitsland gestuurd.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:53 schreef Caland het volgende:
Zerrouki trekt zijn niveau moeiteloos door bij Twente
Mooi man. En hij draait dadelijk ook hopelijk een dubbel programma, dus hij kan volgend seizoen meteen meedoen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zechiël, wat een spelertje is dat. Die gaat op deze voet volgend seizoen direct tot de betere basisspelers horen.
Wat een luxe dat je momenteel zeven middenvelders onder contract hebt die goed kunnen voetballen én enige waarde vertegenwoordigen.
En dan heb je ook nog Stengs, Bullaude en Zerrouki
Zeer goede zet om die aan Utrecht te verhuren. Zoals je zegt, die kan volgens jaar direct bij ons in de basis op deze manier.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zechiël, wat een spelertje is dat. Die gaat op deze voet volgend seizoen direct tot de betere basisspelers horen.
Wat een luxe dat je momenteel zeven middenvelders onder contract hebt die goed kunnen voetballen én enige waarde vertegenwoordigen.
Nou ja hij zou nu ook al bij ons niet misstaan in de basis. Maar dit is wel het beste ja.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben wel een goed elftal dit jaar. El Karouani en Cathline zouden voor ons ook versterkingen zijn.quote:
Het zal eens nietquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:57 schreef Qarrad het volgende:
'PSV aast op een definitieve transfer voor Feyenoord-target' - FR-Fans.nl https://share.google/kBLnrYPBIf26AWhZq
Als we nog iets willen met die Touré dan moet er wat meer gas op dus...
Hier kon je op wachten natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:57 schreef Qarrad het volgende:
'PSV aast op een definitieve transfer voor Feyenoord-target' - FR-Fans.nl https://share.google/kBLnrYPBIf26AWhZq
Dat trucje heeft hij afgekeken van Arnequote:Op zondag 10 augustus 2025 21:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Elias heeft echt alle lijstjes naar zichzelf gemaild voordat hij vertrok naar PSV heh?
Blijkbaar was dit voordat ze die Plee haaldenquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:57 schreef Qarrad het volgende:
Hadden wij maar Van den Hoorn, Viergever, Jensen, Min, Horenmans, Engwanda en Dani de Wit in de basis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |