Die vond ik een goede wedstrijd spelen. Had nog wel wat meer overtredingen mee mogen krijgen, voor al die keren dat hij in zn rug geduwd/pakt/knalt werd.quote:
Niet de eerste 35/40 minuten, dat was hondsberoerd. Vervolgens ging hij zijn duels op het middenveld winnen en zeker na zijn goal kreeg hij de smaak te pakken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die vond ik een goede wedstrijd spelen. Had nog wel wat meer overtredingen mee mogen krijgen, voor al die keren dat hij in zn rug geduwd/pakt/knalt werd.
Zorgen waarvoor?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet de eerste 35/40 minuten, dat was hondsberoerd. Vervolgens ging hij zijn duels op het middenveld winnen en zeker na zijn goal kreeg hij de smaak te pakken.
Hoe Tengstedt inviel baart mij zorgen.
Hij begint het door te krijgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:50 schreef H.FR het volgende:
En, ook goed nieuws, Van Persie had een goede omzetting vandaag.
https://www.vi.nl/pro/tac(...)ing-robin-van-persie
Valente na 20 minuten iets anders laten spelen.
Ik vond het op zijn zachtst gezegd niet best. Maar goede kans dat ik te negatief ben. Met name omdat ik Ueda de eerste 40 minuten niet vond overtuigen hoop ik op een spits die iets meer brengt.quote:
Dat is het hem ja. Ik denk dat zo'n Tengstedt wel iets beter is in het meevoetballen dan Ueda, maar wel veel te veel hetzelfde type waardoor je nog steeds met hetzelfde probleem blijft zitten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het op zijn zachtst gezegd niet best. Maar goede kans dat ik te negatief ben. Met name omdat ik Ueda de eerste 40 minuten niet vond overtuigen hoop ik op een spits die iets meer brengt.
Nu die kut Turken KAPOET maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:13 schreef De_Pel het volgende:
We hebben nu al vaker de 0 gehouden dan vorig jaar in de eerste 5 wedstrijden
En een paaltje op Mourinho gooienquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu die kut Turken KAPOET maken.
Alle wissels die de Pers vandaag deed waren vanwege de conditieopbouw en fitheid van de desbetreffende spelers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:55 schreef Cara het volgende:
Waar was Borges eigenlijk? Voor 10 miljoen halen, je rechtsbuiten met een zeer zwakke dag en dan 5 man erin en hem er buiten laten. Wel zorgelijk.
Nog twee keer de nul en we lopen gelijk met de eerste 27 wedstrijden van vorig seizoenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:13 schreef De_Pel het volgende:
We hebben nu al vaker de 0 gehouden dan vorig jaar in de eerste 5 wedstrijden
Dit is een absurde statistiek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog twee keer de nul en we lopen gelijk met de eerste 27 wedstrijden van vorig seizoen
Vorig seizoen voelt echt als een koortsdroom. Een geweldige CL campagne en makkelijk 3e klinkt niet verkeerd, maar er waren zoveel frustrerende wedstrijden..quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog twee keer de nul en we lopen gelijk met de eerste 27 wedstrijden van vorig seizoen
Klopt. We gaan eigenlijk dit seizoen pas verder met waar we in 23/24 waren gebleven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig seizoen voelt echt als een koortsdroom. Een geweldige CL campagne en makkelijk 3e klinkt niet verkeerd, maar er waren zoveel frustrerende wedstrijden..
Ach... Alles is relatief. Niemand haalt het bij Arne. Maar als je Scheitinga laatst met Hansie Hansie zag is Robin een verademing.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:29 schreef bbuddybb het volgende:
De Pers komt goed uit zijn woorden. Ik luister graag naar hem.
Hij heeft zijn lach teruggevonden sinds hij z'n favoriete Sushizaak kan delen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:28 schreef bbuddybb het volgende:
Volgens Bob heeft de komst van "Wata" een positieve werking op Ayase.
Eens dat het niet goed was, maar ik verwacht er in die zin ook niet heel veel van. En het was maar 10 minuten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het op zijn zachtst gezegd niet best. Maar goede kans dat ik te negatief ben. Met name omdat ik Ueda de eerste 40 minuten niet vond overtuigen hoop ik op een spits die iets meer brengt.
Bizar rijtje als je dit zo ziet ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er mag trouwens nog wel een hoop verhuurd (of verkocht) worden. Ik zou zeggen: Sliti, Slory, Mitchell, Tsoungui, Nadje, Plug, Bullaude, t Zand, Nieuwkoop, Stengs.
Als Smal, Moder, Carranza en Trauner fit zijn, heb je voor bovenstaande namen geeneens ruimte op de bank.
Sliti, Nadje, Bullaude, Tsoungui en 't Zand maken echt 0 minuten als die blijven. Neem aan dat die sowieso weggaan. Die laatste 2 misschien zelfs met contractontbinding.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er mag trouwens nog wel een hoop verhuurd (of verkocht) worden. Ik zou zeggen: Sliti, Slory, Mitchell, Tsoungui, Nadje, Plug, Bullaude, t Zand, Nieuwkoop, Stengs.
Als Smal, Moder, Carranza en Trauner fit zijn, heb je voor bovenstaande namen geeneens ruimte op de bank.
De tering, dat interview was een partij cringe.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ach... Alles is relatief. Niemand haalt het bij Arne. Maar als je Scheitinga laatst met Hansie Hansie zag is Robin een verademing.
Sliti misschien nog wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sliti, Nadje, Bullaude, Tsoungui en 't Zand maken echt 0 minuten als die blijven. Neem aan dat die sowieso weggaan. Die laatste 2 misschien zelfs met contractontbinding.
Ook in het kader van rust was Moussa wisselen heel logisch geweest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:17 schreef Haringkop het volgende:
Gewonnen. Uitvoering kon wel een stuk beter, al had ik wel
het idee dat er met de handrem erop werd gespeeld vandaag.
Had graag Borges gezien, want Moussa was echt heel matig vandaag.
Stengs z’n creativiteit had je ook wel kunnen gebruiken, maar ik vermoed dat men hem gewoon wil lozen.
Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef De_Pel het volgende:
Zie het nog wel gebeuren dat Steijn uiteindelijk regelmatig in de spits staat, met Valente of Stengs er achter.
Voor een middenvelder is hij voetballend eigenlijk gewoon vaak te matig.
Nee, daar heeft ie bij Twente ook nooit gestaan toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Lijkt me voor die plek niet zo geschikt. Wel mee eens dat het voetballend heel matig is. Hij moet het van zijn loopacties en positie kiezen hebben. Ik denk eigenlijk ook dat Feyenoord zijn plafond is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef De_Pel het volgende:
Zie het nog wel gebeuren dat Steijn uiteindelijk regelmatig in de spits staat, met Valente of Stengs er achter.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:55 schreef Cara het volgende:
Waar was Borges eigenlijk? Voor 10 miljoen halen, je rechtsbuiten met een zeer zwakke dag en dan 5 man erin en hem er buiten laten. Wel zorgelijk.
Heeft naast zijn overduidelijke kwaliteiten ook gewoon heel duidelijke zwaktes. Ik vind het ook geen echte spits, daar niet van, maar in het dominante voetbal wat je eigenlijk wilt spelen is een spits die niet kan voetballen misschien nog minder schadelijk dan een 10 die niet kan voetballen. Denk ook dat hij niet heel veel hoger dan Feyenoord zal halen, maar op basis van de kwaliteiten die hij wel heeft is het voor de eredivisie natuurlijk een topper. Tafellaken servet en zulks.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt me voor die plek niet zo geschikt. Wel mee eens dat het voetballend heel matig is. Hij moet het van zijn loopacties en positie kiezen hebben. Ik denk eigenlijk ook dat Feyenoord zijn plafond is.
Steijn wordt de Toornstra van dit decennium.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft naast zijn overduidelijke kwaliteiten ook gewoon heel duidelijke zwaktes. Ik vind het ook geen echte spits, daar niet van, maar in het dominante voetbal wat je eigenlijk wilt spelen is een spits die niet kan voetballen misschien nog minder schadelijk dan een 10 die niet kan voetballen. Denk ook dat hij niet heel veel hoger dan Feyenoord zal halen, maar op basis van de kwaliteiten die hij wel heeft is het voor de eredivisie natuurlijk een topper. Tafellaken servet en zulks.
dan benut je hem niet in zijn kracht, zijn sterke punt is dat hij er moet komen zegmaar . in de 16quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:29 schreef De_Pel het volgende:
Toornstra was opbouwend misschien iets beter, maar echt vreselijk wisselvallig. Steijn is veel constanter en eigenlijk ook gewoon een veel betere voetballer. In de passing is ie een stuk beter dan ik had verwacht zelfs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Steijn wordt de Toornstra van dit decennium.
Ik heb mij echt kapot geërgerd aan Moussa de tweede helft. Speelde volkomen zijn eigen wedstrijd. vPersie had hem inderdaad moeten wisselen.quote:
Ik bedoel niet qua spel. Maar meer een speler die nooit boven ons niveau uitstijgt en jarenlang van waarde gaat zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toornstra was opbouwend misschien iets beter, maar echt vreselijk wisselvallig. Steijn is veel constanter en eigenlijk ook gewoon een veel betere voetballer. In de passing is ie een stuk beter dan ik had verwacht zelfs.
Nou ja, Klaas HAAT Toornstra, en hij is groot fan van Steijn. Ik zie hem niet zomaar een 180 doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet qua spel. Maar meer een speler die nooit boven ons niveau uitstijgt en jarenlang van waarde gaat zijn
En wellicht verdeling zaait in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |