Die vond ik een goede wedstrijd spelen. Had nog wel wat meer overtredingen mee mogen krijgen, voor al die keren dat hij in zn rug geduwd/pakt/knalt werd.quote:
Niet de eerste 35/40 minuten, dat was hondsberoerd. Vervolgens ging hij zijn duels op het middenveld winnen en zeker na zijn goal kreeg hij de smaak te pakken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die vond ik een goede wedstrijd spelen. Had nog wel wat meer overtredingen mee mogen krijgen, voor al die keren dat hij in zn rug geduwd/pakt/knalt werd.
Zorgen waarvoor?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet de eerste 35/40 minuten, dat was hondsberoerd. Vervolgens ging hij zijn duels op het middenveld winnen en zeker na zijn goal kreeg hij de smaak te pakken.
Hoe Tengstedt inviel baart mij zorgen.
Hij begint het door te krijgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:50 schreef H.FR het volgende:
En, ook goed nieuws, Van Persie had een goede omzetting vandaag.
https://www.vi.nl/pro/tac(...)ing-robin-van-persie
Valente na 20 minuten iets anders laten spelen.
Ik vond het op zijn zachtst gezegd niet best. Maar goede kans dat ik te negatief ben. Met name omdat ik Ueda de eerste 40 minuten niet vond overtuigen hoop ik op een spits die iets meer brengt.quote:
Dat is het hem ja. Ik denk dat zo'n Tengstedt wel iets beter is in het meevoetballen dan Ueda, maar wel veel te veel hetzelfde type waardoor je nog steeds met hetzelfde probleem blijft zitten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het op zijn zachtst gezegd niet best. Maar goede kans dat ik te negatief ben. Met name omdat ik Ueda de eerste 40 minuten niet vond overtuigen hoop ik op een spits die iets meer brengt.
Nu die kut Turken KAPOET maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:13 schreef De_Pel het volgende:
We hebben nu al vaker de 0 gehouden dan vorig jaar in de eerste 5 wedstrijden
En een paaltje op Mourinho gooienquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu die kut Turken KAPOET maken.
Alle wissels die de Pers vandaag deed waren vanwege de conditieopbouw en fitheid van de desbetreffende spelers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:55 schreef Cara het volgende:
Waar was Borges eigenlijk? Voor 10 miljoen halen, je rechtsbuiten met een zeer zwakke dag en dan 5 man erin en hem er buiten laten. Wel zorgelijk.
Nog twee keer de nul en we lopen gelijk met de eerste 27 wedstrijden van vorig seizoenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:13 schreef De_Pel het volgende:
We hebben nu al vaker de 0 gehouden dan vorig jaar in de eerste 5 wedstrijden
Dit is een absurde statistiek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog twee keer de nul en we lopen gelijk met de eerste 27 wedstrijden van vorig seizoen
Vorig seizoen voelt echt als een koortsdroom. Een geweldige CL campagne en makkelijk 3e klinkt niet verkeerd, maar er waren zoveel frustrerende wedstrijden..quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog twee keer de nul en we lopen gelijk met de eerste 27 wedstrijden van vorig seizoen
Klopt. We gaan eigenlijk dit seizoen pas verder met waar we in 23/24 waren gebleven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig seizoen voelt echt als een koortsdroom. Een geweldige CL campagne en makkelijk 3e klinkt niet verkeerd, maar er waren zoveel frustrerende wedstrijden..
Ach... Alles is relatief. Niemand haalt het bij Arne. Maar als je Scheitinga laatst met Hansie Hansie zag is Robin een verademing.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:29 schreef bbuddybb het volgende:
De Pers komt goed uit zijn woorden. Ik luister graag naar hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |