Standaard verhaal bij ons.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:30 schreef snabbi het volgende:
dat gaat je nog opbreken als je niet scoort
Pressing was wel wat matig ja. Er staan een aantal niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:31 schreef bbuddybb het volgende:
Paar leuke momenten gezien deze eerste helft, maar nog steeds vind ik dat we--net als vorig seizoen onder Bob--de tegenstander veel te makkelijk laten voetballen. Van de pressing is vaak genoeg amper wat te zien. Valt me ook op hoe vaak De Pers langs de zijlijn staat om de troepen naar voren te schreeuwen.
Robin heeft geen idee hoe je effectief moet pressen. Vind het daarnaast los zand, ze spelen wat rond zonder een echt plan van aanpakquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:31 schreef bbuddybb het volgende:
Paar leuke momenten gezien deze eerste helft, maar nog steeds vind ik dat we--net als vorig seizoen onder Bob--de tegenstander veel te makkelijk laten voetballen. Van de pressing is vaak genoeg amper wat te zien. Valt me ook op hoe vaak De Pers langs de zijlijn staat om de troepen naar voren te schreeuwen.
Niet jokken Klaasquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik was werkelijk de enige die Steijn naar Feyenoord wilde hebben
ook jij was tegen clown....
In balcontact ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:41 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze
Er staan <gemiddeld> 6 mensen voor je spits
Spelfout, sue mequote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda en Steijn lopen ook gewoon totaal vrij richting doel.
Akkoord.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Welke, daar is iedereen het over eens, meer den verdiend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |