SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Goed ID, ff T zzquote:
Nee, al die zure mossels daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk dat die afkorting nooit Zeeland heeft bereikt.
mee 1squote:
dat beft een stuk minder smakelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, al die zure mossels daar.
belachelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet een fiets- en voetveer nemen om mijn fietstocht te vervolgen. Het veer vertrok net op het moment dat ik aan kwam fietsen. De volgende vertrekt over een uur.
Nogalquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat beft een stuk minder smakelijk
Konden ze niet even terugkomen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet een fiets- en voetveer nemen om mijn fietstocht te vervolgen. Het veer vertrok net op het moment dat ik aan kwam fietsen. De volgende vertrekt over een uur.
Zomer dus @Haagsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag 28, dinsdag 32, woensdag, donderdag en vrijdag 30, zaterdag 28.
Durfden ze niet.quote:
Konden ze vast wel doen. Maar dat hebben ze niet gedaan.quote:
Lekker manquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geweldig, hittegolf komende week.
Kinderachtig.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Konden ze vast wel doen. Maar dat hebben ze niet gedaan.
Neequote:
Ben je een dag te laat meequote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
Toch Wednesday maar kijken want toch wel erg nieuwsgierig.
Ze hadden eigenlijk al vier minuten weg moeten zijn, toen ik aan kwam.quote:
Dus eigenlijk wachtten ze nogquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk al vier minuten weg moeten zijn, toen ik aan kwam.
Oh, dus ze hebben even gewacht om het even in te peperen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk al vier minuten weg moeten zijn, toen ik aan kwam.
Is dat even fun fun funquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, want morgen is het al weer
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, Janet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Everywhere I go
Every smile I see
I know you're up there
Smiling back at me
Ze is nu djquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
met een speld in je schriftje geprikt?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 nieuwe vlinders aan de verzameling toegevoegd.
Distelvlinder en de puta-uil.
Goede wandeling.
Nee, slechts foto's.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een speld in je schriftje geprikt?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Everywhere I go
Every smile I see
I know you're up there
Smiling back at me
Drie keer knipperen en het is weer zondagavond.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, vooralsnog lijkt het september te worden. Kan ook nog eerder zijn. Ik heb gisteren wel gevraagd of ik de woning al een keer mag zien, voordat ik er in ga. Lijkt me eigenlijk ook wel praktisch. Ik weet ook wel wat er al aanwezig is en wat ik dus eventueel zelf moet aanschaffen....quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
alles nog rustig op woongebied @:bomenverzameling ?
misschien wat gras plukkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze vragen hier wel constant of ik iets te roken voor ze heb. Ook al heb ik al zo vaak gezegd dat ik niet rook...
optimistquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie keer knipperen en het is weer zondagavond.
En dan weer vijf keer knipperen en het is weer vrijdag.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie keer knipperen en het is weer zondagavond.
september is ook wel zo makkelijk, de vakantieperiodes voorbij.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, vooralsnog lijkt het september te worden. Kan ook nog eerder zijn. Ik heb gisteren wel gevraagd of ik de woning al een keer mag zien, voordat ik er in ga. Lijkt me eigenlijk ook wel praktisch. Ik weet ook wel wat er al aanwezig is en wat ik dus eventueel zelf moet aanschaffen....
Morgen zie ik een andere nieuwe woonbegeleidster voor het eerst. Ik heb alleen nog een foto van haar gezien op haar WhatsApp profiel...
Tot die tijd zit ik hier en dat gaat wel okee.. Begeleiding is ook aardig en ik heb ook niet echt problemen met andere woonbegeleiders al merk ik wel dat die echt wel duidelijk thuishoren in deze setting. Ik vind mezelf (makkelijk gezegd) hier nog te goed voor...
Gewoon vlinders en muizen die Hedwig voor je meebrengt op de grill doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
Lijkt zaterdag wel perfect barbecue weer te worden. Morgen maar eventjes wat halen want ik zal wel niet de enige zijn die dat zaterdag wil.
Ze heeft tot nu toe (godzijdank) nog maar 1x een dode muis meegenomen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon vlinders en muizen die Hedwig voor je meebrengt op de grill doen.
Ze heeft nog twee dagen tot zaterdag. 🐭quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft tot nu toe (godzijdank) nog maar 1x een dode muis meegenomen.
Blij gemaakt met een dode muisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou liever dat dan achter een levende muis aan moeten gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blij gemaakt met een dode muis
Groenequote:
Soms heb ik het idee al dat de kat weet wat hier gezegd wordt dus breng haar nou niet op ideeën.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft nog twee dagen tot zaterdag. 🐭
Tegels eruit?quote:
Truequote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou liever dat dan achter een levende muis aan moeten gaan.
The Cat whisperer is hier??quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee al dat de kat weet wat hier gezegd wordt dus breng haar nou niet op ideeën.
Ga voor die muizen Hedwig, je kan het!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee al dat de kat weet wat hier gezegd wordt dus breng haar nou niet op ideeën.
Het is niet echt alsof ze dingen meeneemt om dood te maken maar vooral om los te laten en mee te spelen. Ja leuk.quote:
😑😑😑😑quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga voor die muizen Hedwig, je kan het!
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
The Cat whisperer is hier??
wat een hoog hoofdquote:
Ken die vent niet, maar ik dacht eerst dat het Maik de Boer was....quote:
Bwehehe, succes alvast.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
Als mijn kat in de komende drie dagen met een muis thuis komt dan ga ik @:AirwiN vermoorden. Dan weten jullie dit alvast even.
die naam zocht ik alquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ken die vent niet, maar ik dacht eerst dat het Maik de Boer was....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(inmiddels wel gezocht wie hij is hoor... )
was leuk je gekend te hebbenquote:
Jij ziet ook wel gebeuren dat Hedwig met een muis komt aanzetten?quote:
het is een kat die buiten komt, dus het is mogelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet ook wel gebeuren dat Hedwig met een muis komt aanzetten?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:25 schreef Ama het volgende:
Doe de deur komende drie dagen voor de zekerheid wel dicht. RIP frisse lucht.
Nou ik heb liever wel dat hij dood is als ze weer een keer 1 meeneemt.quote:
Als het mij dan toch mijn leven gaat kosten dan mag het muisdrama ook wel ff duren vind ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb liever wel dat hij dood is als ze weer een keer 1 meeneemt.
😑😑😑😑😑quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het mij dan toch mijn leven gaat kosten dan mag het muisdrama ook wel ff duren vind ik.
quote:
Dank dank!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:44 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik nog op tijd? Veel plezier @:ijsdraakje
Veel plezierquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank dank!
Bij de eerste tussenstop nu.
Vogels zijn leuk dan zit je huis onder de verenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil je ook vermoord worden ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Vogels zijn leuk dan zit je huis onder de veren
Wen avontuurtje zeg maar?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Kan wel een beetje spanning gebruiken iig.
Die had ik helaas als op mijn NS bingo kaart.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:46 schreef STING het volgende:
Dit type treinstoring kende ik nog niet, door een probleem met de rembeveiliging rijden we nu richting Utrecht met 80 kmu ipv 140
Veel plezieequote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank dank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
Lol
De buren aan de overkant hebben met mijn directe buurvrouw afgesproken dat de voegers haar waterpunt in de berging mogen gebruiken morgen (zij is de enige met een waterpunt daar).
En de voegers kwamen net bij mij aan de deur, want ze hadden nog haar sleutels maar ze deed niet open. Of ik wist of ze wel thuis was.
Dus ff achter gekeken, en ze was idd in de achtertuin.
Zij ook naar de voordeur. Maar zij is nog een spraakwaterval. En gelovig.
Ze vroegen of ze morgen om 7 uur wakker zou zijn om de berging voor ze open te maken
"Jaja dan ben ik wakker, want ik moet eerst de Heer danken en blablablablabla”
Die blikken die ik van ze kreeg nadat ze waren ontsnapt
Opvangen en 200 frikadellen in bakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat zo gewoon vet regenen ook gewoon
Zin in.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvangen en 200 frikadellen in bakken.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank dank!
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvangen en 200 frikadellen in bakken.
Die heb ik jaren geleden een keer gehad.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:46 schreef STING het volgende:
Dit type treinstoring kende ik nog niet, door een probleem met de rembeveiliging rijden we nu richting Utrecht met 80 kmu ipv 140
Hou je een excel bij?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heb ik jaren geleden een keer gehad.
Hou jij een excel bij?quote:
Amateurs.quote:
Alleen het sprookjesboek met US quotes maar verder nietquote:
🤔quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen het sprookjesboek met US quotes maar verder niet
Zelfgemaakte pizza.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb gnocchi.
was een tip van ltvdkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest ik even googlen maar ziet er wel lekker uit.
Beetje laf zweetweer tijdens de wandeling net.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar @:Recce waar blijft mijn mooie weer nou?
Restjesdag?quote:
Halama?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:04 schreef Ama het volgende:
De kebabkraam nu in het centrum schreeuwt mijn naam ook wel een beetje. Maar moet even ergens op wachten dus als dat op tijd klaar is kan ik wellicht even heen fietsen.
Je mag jezelf ook wat gunnen he.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
Ben wel echt gigantisch lui nu maar tien minuten fietsen moet lukken denk ik.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen weer thuis.![]()
Ruim 70 km gefietst.
Het probleem zit hem vooral in mijn luiheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je mag jezelf ook wat gunnen he.
Nou nu durf ik echt niet meer klagen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen weer thuis.![]()
Ruim 70 km gefietst.
Kom je zo te overlijden door zo'n mongool. Zou je vader of je man maar zijn.quote:Een klant had een woordenwisseling met het personeel toen hij de uitgang van de zelfscankassa niet kon gebruiken omdat hij geen bon had. Uiteindelijk liep hij boos weg en duwde een nietsvermoedende 85-jarige klant omver. Die viel en brak zijn heup.
Ik maar denken dat ik snel geïrriteerd kan zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)preekt/82327899.html
Amsterdam
Premium artikel, terwijl op het ad wel het volledige bericht is te lezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)preekt/82327899.html
Amsterdam
Dat is ook maar een half artikel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Premium artikel, terwijl op het ad wel het volledige bericht is te lezen.
https://www.ad.nl/112-nie(...)-amsterdam~a22639ff/
Dacht al huh daar staat je quote niet in.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ook maar een half artikel.
nee. mealprepquote:
ik kan het op de T ook helemaal lezenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Premium artikel, terwijl op het ad wel het volledige bericht is te lezen.
https://www.ad.nl/112-nie(...)-amsterdam~a22639ff/
ik was zo bang dat ik besloten heb om met trillende handjes meteen te gaan filmenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)zilie-naar-nederland
Sneeuwvlokjes![]()
![]()
Witte bonen in tomatensaus met een gehaktbal.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb gnocchi.
Komende dagen kom ik niet meer van de bank.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou nu durf ik echt niet meer klagen.
Als ik dat doe dan kom ik tot kerst niet meer van de bank af.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komende dagen kom ik niet meer van de bank.
Die klant zonder bon zal vast ontsnappen aan aansprakelijkheid voor de gebroken heup.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom je zo te overlijden door zo'n mongool. Zou je vader of je man maar zijn.
En kruidnoten?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
Nou ja iets ervoor want ik moet natuurlijk wel kerstkransjes halen bij de Jumbo.
Koop ik zelf niet echt meer. Ik vind sowieso het Sinterklaas snoepgoed niet zo boeiend, ik leef meer voor het kerst assortiment.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
@:Luctor.et.emergo dit is DÉ klok voor jou![]()
![]()
https://www.ibood.com/nl/(...)ndengeluiden/2717441
Maar wat is er anders aan een chocoladeletter met puur of melkchocolade dan een basic reep chocolade?quote:
De periode waarin ze verkocht worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wat is er anders aan een chocoladeletter met puur of melkchocolade dan een basic reep chocolade?
De prijsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wat is er anders aan een chocoladeletter met puur of melkchocolade dan een basic reep chocolade?
Yup.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die gaat sowieso weer hoger zijn.
Dat kan ik je nu al garanderen ja. De aanbieding met twee zakjes kerstkransjes voor zoveel is 100% dit jaar ook weer duurder.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die gaat sowieso weer hoger zijn.
Sowquote:
Hallo Muisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde hier gezellig doen, maar toen ging iedereen mij bellen via teams. En nu moet ik hond uit laten.
Excuses voor het gemak dat ik er niet was.
Wat had je nog maar weer?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, eten achter de kiezen. Volgende keer maak ik het in de oven.
Sticky chicken. Er zijn meerdere manieren om het te maken. Volgende keer een andere manier proberen.quote:
Voortaan naar het kat-weerbericht luisteren.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou totaal geen balkonnetjesweer dus. Beflikkering
Andere lijm?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sticky chicken. Er zijn meerdere manieren om het te maken. Volgende keer een andere manier proberen.
25 graden zegt Windows, ik zit hier met blauwe tenen in de sandalen en waaide net uit m'n velletje.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou totaal geen balkonnetjesweer dus. Beflikkering
Ja, honing ipv colaquote:
Koud is het niet, maar daar is verder ook alles mee gezegd. Het is grijs. En het regende net zelfs.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
25 graden zegt Windows, ik zit hier met blauwe tenen in de sandalen en waaide net uit m'n velletje.
Na het weekend slaat het om. Naar hitte.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koud is het niet, maar daar is verder ook alles mee gezegd. Het is grijs. En het regende net zelfs.
Hitte?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Na het weekend slaat het om. Naar hitte.
Hittegolf hier ja.quote:
het wordt een paar daagjes 28 graden POE POEquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Na het weekend slaat het om. Naar hitte.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het wordt een paar daagjes 28 graden POE POE
Ik hou niet van de hitte. Zo gek is dat niet. 32 hier volgende week, no thanks.quote:
Ik zie hier nog geen 32 staan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ik hou niet van de hitte. Zo gek is dat niet. 32 hier volgende week, no thanks.
Bij ons wel hier in het zuidenquote:
Ja sorry ik woon aan de goede kant van Nederland.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij ons wel hier in het zuiden
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry ik woon aan de goede kant van Nederland.
IJsquote:
Had ik vanmiddag wel zin in, maar ik was niet de enige, zeg maar...quote:
Ik heb de Lidl-B&J zeg maarquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag wel zin in, maar ik was niet de enige, zeg maar...
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel pleziee![]()
Vandaag concertje, morgen door naar festival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Have funquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vandaag concertje, morgen door naar festival.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
@:Luctor.et.emergo dit is DÉ klok voor jou![]()
![]()
https://www.ibood.com/nl/(...)ndengeluiden/2717441
quote:
Ik heb altijd Lindt 85%.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Lindt puur caramel zeezout is geen succes. Lindt puur sinaasappel ook niet.
Intense mint natuurlijk wel
Ze hebben in de Lindt winkel op de outlet ook van die grote chocobollen met mintquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb die 70 met zachte zwarte binnenvoeringquote:
ik heb hier Lindt pistache en Lindt crème brulee.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Een vrouw van 70?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb die 70 met zachte zwarte binnenvoering
ja lekker neuken wippen beffen pijpen rimmen sex sex sexquote:
Zolang de binnenvoering er niet uithangt..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekker neuken wippen beffen pijpen rimmen sex sex sex
bestel op de webshop anders, ik heb nog een kortingcode die tot 15 aug geldtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hier Lindt pistache en Lindt crème brulee.
vind de pistache wat minder, maar die brulee haal ik tzt nog meer van
neuj, gewoon in DL tzt weer meenemenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bestel op de webshop anders, ik heb nog een kortingcode die tot 15 aug geldt
Wat een vieze praatjes weer hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben in de Lindt winkel op de outlet ook van die grote chocobollen met mint
halloquote:
Welke heb je??quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:15 schreef Haags het volgende:
Ben m'n nieuwe oordopjes aan het testen. Goed spul man.
Ik won afgelopen weekend potje hitster puur omdat ik 3 nummers van the golden earring erbij had en over de muur van klein orkestquote:
Ik ga het dit weekend voor het eerst spelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik won afgelopen weekend potje hitster puur omdat ik 3 nummers van the golden earring erbij had en over de muur van klein orkest
Veel plezier. Ik vermaak me er prima mee. Af en toe uitbreidingssetje erbij. Leuk man.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga het dit weekend voor het eerst spelen.Heb het paar dagen geleden gekocht.
Ja als ik het echt leuk vind ga ik dat ook nog wel doen maar ik dacht laten we eerst maar eens met het basisspel beginnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik vermaak me er prima mee. Af en toe uitbreidingssetje erbij. Leuk man.
Kost wat maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:28 schreef Ama het volgende:
Maar ik zie mezelf ook zeker nog wel uitbreidingen kopen als ik het echt een leuk spel vind.
¤14 ofzo toch voor zo'n uitbreiding? Dat vind ik niet duur en zullen genoeg zijn die ik toch niet hoef te hebben.quote:
Lang geleden dat ik daar was met een filmavondje, leukleukleuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond New Kids als buiten film hier om te hoek. Misschien daar naartoe als er nog plek is
Daarom gewoon ophalenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is PostNL toch ook een kutbedrijf.
Mijn gigantische Ikea pakket standaard naar een afhaalpunt bezorgen terwijl ik aangeef dat mijn huis mijn 1e voorkeur is.
Gelijk een goede trainingsoefeningquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt heel handig met een gigantisch pakket inderdaad.
Dude ik loop per dag 4x de trap op en af met 11 kg in mijn armenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gelijk een goede trainingsoefening
Het is lekker dus erop uitquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar was met een filmavondje, leukleukleuk.
Alles voor de gainz, muisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En gisteren nog 1,5 km met 11 kg in mijn armen omdat Meneer niet wilde lopen, want pootje bezeerd
zaterdag pasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
Voor de augurken liefhebbers is er nu een augurken snackbar in Zwolle.
Sow.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
Voor de augurken liefhebbers is er nu een augurken snackbar in Zwolle.
Ja valt ook wel mee. Komen wel wat duurdere aan, celebration editie bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
[..]
¤14 ofzo toch voor zo'n uitbreiding? Dat vind ik niet duur en zullen genoeg zijn die ik toch niet hoef te hebben.
Je bent zelf een duurdere editiequote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja valt ook wel mee. Komen wel wat duurdere aan, celebration editie bijvoorbeeld.
Hoeraquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Acceptabele klimsessie vandaag
*kaasschaafgeluiden maakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar was met een filmavondje, leukleukleuk.
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Alle auto's in italie hebben wel een leuke feature
Ze worden standaard opgeleverd met BMW knipperlichten![]()
@:4EverBlackEyed
Soms denk ik dat ik hooithee wel smakelijk vind.. lijkt een beetje op mijn slaapthee..quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Soms denk ik dat ik ook maar hooi moet gaan eten als ik die mooie keutels van de caafs zie.
@:4everblackeyed
Bedankt voor deze twijfelachtige eer, maar volgens mij ben ik wel gezaktquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:4everblackeyed in de top 25 terwijl die één van de drukste levens heeftDie is wel héél goed in multitasken
JIJquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor deze twijfelachtige eer, maar volgens mij ben ik wel gezaktStond eerder wat hoger
Treurie ken gebeuriequote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:34 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DK_1wVrsDoW/
@:ama @:cherrylips @:4EverBlackEyed
IKquote:
Tot nu toe doet ze goed haar bestquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
Met al dat airbag geneuzel maar weer eens mijn oude topic opgezocht PTA / Een kleine hulde aan de DS3
En schijnbaar noem ik d'r al sinds dag 1 Godin@:4EverBlackEyed
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MODIE
Bedankt weer voor je bijdrage![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig is ook deze cirkel weer rond.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is goor, dat zit al in de naam
My legacyquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Not your monkeys, not your circus?
Welke?quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga een kinderboek schrijven getiteld 'Mijn cavia heeft een lintworm'. @:4everblackeyed
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Broccoli en kiep, @:4EverBlackEyed keurt dit goed
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:4everblackeyed vandaag veel buikstreepjes gezien in de stad.
Ja hoiquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu @:4EverBlackEyed er niet is, kan ik niet verleid worden ook.
Ze is weer terugquote:
quote:
Ik wilde eigenlijk niet over de weegschaal beginnen om je in verlegenheid te brengen, maar je begint er nu zelf over.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De weegschaal is niet blij; en ik ook niet.
Is de batterij leeg?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De weegschaal is niet blij; en ik ook niet.
Doe eens.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Misschien ook maar eens gaan volgen op Insta.
De symbolische grens van 100 bereikt. Tijd niet gesport dus moet weer even inkomen; en minder hapjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niet over de weegschaal beginnen om je in verlegenheid te brengen, maar je begint er nu zelf over.
Is het erg?
Ik jou ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan je toch helemaal niet vinden daar
Uhm.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De symbolische grens van 100 bereikt. Tijd niet gesport dus moet weer even inkomen; en minder hapjes.
JOEHOEEEEEquote:Op maandag 21 juli 2025 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Geen @:4EverBlackEyed geen muffins
Al je een been er af hakt zit je er wel weer onder?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De symbolische grens van 100 bereikt. Tijd niet gesport dus moet weer even inkomen; en minder hapjes.
jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Zou ze straks ook gelijk weer jagen op de lapo?
Begrijp dat mensen dat overwegenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al je een been er af hakt zit je er wel weer onder?
Je doet zelf raarquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan doen @:budapestenaar en @:4everblackeyed raar om een babi pangang pannenkoek
Ik kan dit ook lezenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Zou ze straks ook gelijk weer jagen op de lapo?
Ja want dan kunnen ze daarna weer onderwegenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp dat mensen dat overwegen
Ik doe het alleen maar, jij bent het gewoonquote:
Kom vechtenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe het alleen maar, jij bent het gewoon
voor je like op het feit dat jij de eerste was die hapjes en stapjes combineerde?quote:
Ok wervelwindjequote:
My legacyquote:
Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor je like op het feit dat jij de eerste was die hapjes en stapjes combineerde?
Immer trots.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed zo Karel, veel stapjes!
@:4everblackeyed zal trots op je zijn
JOEHOEquote:
Ja, was gezellig, snel weer doen, tot over 3 maanden weerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel blij dat ze weer terug is
A legacy that will never diequote:
even geduld tot ze weer bij isquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel blij dat ze weer terug is
Mijn ogen zitten in m'n rug?quote:
Ik heb maar 355 kcal verbrand, maar moet er weer even inkomenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie spoken.
Geen wonder dat ik plots trek heb in muffins. Al kan dat ook door m'n training komen waar 1500kcal verbrand is.
Lijkt me soms best fijn...quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn ogen zitten in m'n rug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |