We deden een paar keer heen en weer.quote:
Ja dacht ik ook. had er een filmpje over gezien op Instagram en die meiden braken er zowat hun tanden op geloof ik.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die had ik laatst. Zijn heel lekker, al moet je ze wel even laten ontdooien anders is de framboos te koud.
Hij zit nu stilletjes te huilen in zijn kooitje.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
We deden een paar keer heen en weer.
Hiervoor was ie tekeer aan het gaan en nu is ie rustig
Oh dat vind ik misschien wel lekker.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama De HEMA heeft stroopwafelvlaai
Nee maar staat nog wel op de planning.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Ohja @:ama en @:cherrylips 'van de wereld' al gekeken? Heb alle vier de afleveringen gisteren achter elkaar gekeken
quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit nu stilletjes te huilen in zijn kooitje.
Pffquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan dus die antiparasietpipetjes voor de caafs nergens bestellenMag ik lekker het drievoudige aftikken bij de dierenarts.
"dat rare mens van hiernaast laat me niet eens rustig fluiten"quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit nu stilletjes te huilen in zijn kooitje.
Er was niks rustigs aanquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"dat rare mens van hiernaast laat me niet eens rustig fluiten"
dan kom je je bed uit als de bel gaat?quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
Morgen tussen 8 en 12 komen ze voor die rookmelders dus ik zit met mijn goede gedrag morgen om 8 uur klaar maar ik weet vrij zeker dat ze gewoon net voor 12 uur komen dan.
Uiteraard.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
Morgen tussen 8 en 12 komen ze voor die rookmelders dus ik zit met mijn goede gedrag morgen om 8 uur klaar maar ik weet vrij zeker dat ze gewoon net voor 12 uur komen dan.
Ben dan altijd bang dat ik hem niet hoor maar ik heb een elektrische dus ik kan hem eigenlijk gewoon harder zetten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan kom je je bed uit als de bel gaat?![]()
Godverdomme wist ik dit vorig jaar maar.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DLz63cqNH8c/?
Dus kinders, nog even snel een frikandel klappen wanneer je je poten hebt gebroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben dan altijd bang dat ik hem niet hoor maar ik heb een elektrische dus ik kan hem eigenlijk gewoon harder zetten.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
Oh ik zou zelfs de ontvanger in mijn slaapkamer stopcontact kunnen pluggen. Oke top. Thanks @:crack_
Ja de deurbel die eigenlijk bij het huis hoort is echt zo'n ouderwets ding die je amper hoort als je film kijkt ofzo.quote:
Altijd goed om te proberen in combinatie met alcoholquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Keta is de enige harddrug die ik ooit heb geprobeerd, het was spontaan. Heb er niet zoveel van gemerkt?ik was al erg dronken
Ik heb teveel mensen verslaafd zien worden aan keta toen ik jonger was. Was voor mij toen al een reden omdat nooit aan te raken. GHB ook nooit gedaan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Keta is de enige harddrug die ik ooit heb geprobeerd, het was spontaan. Heb er niet zoveel van gemerkt?ik was al erg dronken
quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoef het niet te gebruiken maar mocht ik van de trap flikkeren is het fijn dat het ook zo kan.
Blij dat het goed ging, die k-hole verhalen zijn niet zo prettigquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd goed om te proberen in combinatie met alcohol
ohh, ik heb ook zo'n ouderwetse maar die van mij maakt een geluid waarvan je denkt 'WHAT THE FUCK WAS DAT'quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja de deurbel die eigenlijk bij het huis hoort is echt zo'n ouderwets ding die je amper hoort als je film kijkt ofzo.
om deze reden gebruik ik in principe geen harddrugsquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb teveel mensen verslaafd zien worden aan keta toen ik jonger was. Was voor mij toen al een reden omdat nooit aan te raken. GHB ook nooit gedaan.
Van de trap flikkeren terwijl je frikandellen aan het eten bentquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoef het niet te gebruiken maar mocht ik van de trap flikkeren is het fijn dat het ook zo kan.
Onderweg naar de airfryer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de trap flikkeren terwijl je frikandellen aan het eten bent
Klinkt als een KSC meet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de trap flikkeren terwijl je frikandellen aan het eten bent
Lijkt me inderdaad een fijne gedachtequote:Op donderdag 10 juli 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
Ik ben wel blij dat ik na vorig jaar van mezelf weet dat ik bij nood ook oxycodon kan slikken zonder verslaafd te worden.
echt weer zo'n braboquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb keta alleen maar gehad met een infuus in mijn halsslagader. Bijzonder spul wel
is ook gewoon fysiek verslavend toch? los van hoe prettig je het wel/niet whatevers vindtquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
Ik merkte de eerste dagen wel waarom sommige mensen het lekker zouden kunnen vinden maar ik vind dat vage gevoel niet chill.Gelukkig zakte dat wel weg na een aantal dagen, maar iemand die het echt heerlijk zou vinden zou dan meer nemen.
Ik begreep wel hoe iemand er snel verslaafd aan kan raken maar godzijdank vond ik het alleen fijn tegen de pijn. Je eetlust gaat ook naar de tering, ja zouden sommige mensen niet erg vinden maar ik wel.
Ik heb eigenlijk geen idee. Vond het ook wel spannend toen ik het ging gebruiken maar toen uiteindelijk de pijn te doen was met paracetamol en ibuprofen had ik er meteen geen behoefte meer aan en ook nooit meer gehad. Toch een tijdje geslikt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook gewoon fysiek verslavend toch? los van hoe prettig je het wel/niet whatevers vindt
Maar sommige mensen vinden bij middelengebruik sommige effecten wel lekker en dan is de kans op verslaving toch groter lijkt me? Of zeg ik iets stoms.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook gewoon fysiek verslavend toch? los van hoe prettig je het wel/niet whatevers vindt
Vind de gewone toch lekkerderquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Die tropical appeltaart is weer in de bonus.
Wat is er tropical aan. Ik ken dit niet namelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Die tropical appeltaart is weer in de bonus.
Oh nouja, vooral fijn dat je er geen moeite mee had en het je even hielpquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Vond het ook wel spannend toen ik het ging gebruiken maar toen uiteindelijk de pijn te doen was met paracetamol en ibuprofen had ik er meteen geen behoefte meer aan en ook nooit meer gehad. Toch een tijdje geslikt.
of met gebakken aardappelsquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga vanavond restjes opmaken.
Ei, ui, chorizo, lente ui, paprika. Op een tortilla?
hij draagt een bikini met ananasjes eropquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat is er tropical aan. Ik ken dit niet namelijk.
Je mag het alleen met tropische temperaturen opetenquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zit wat ananas en perzik doorheenquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Broccoli en kiep, @4EverBlackEyed keurt dit goedquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
Ik doe denk ik aardappelpartjes uit de oven, broccoli en een stukje kiepdijfilet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |