Ben je nog terug geweest naar de winkel voor een vlinderstruik?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg vlinderstruiken hebben
`quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg vlinderstruiken hebben
Ik heb geen shortsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
Had een short bij zara besteld. ontvang ik net. Valt mij op dat veel van die shorts zoveel ruimte aan de voorkant hebben. Hebben jullie dat ook?
Speciaal voor de ladyboysquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
Had een short bij zara besteld. ontvang ik net. Valt mij op dat veel van die shorts zoveel ruimte aan de voorkant hebben. Hebben jullie dat ook?
Oh ik lees het nu jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Die zijn verboden in Zwitserland.
Voor de ladyboys.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik lees het nu jaSinds 1 sep 2024. Waarom weet jij dit
Ik dacht dat ie liep te trollenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik heel erg veel dingen weet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm nee, maar draag meestal beach shorts of van die strakke gym shorts.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik ookquote:
Psst, stekje kopen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik eerst ook. Maar toen dacht ik, nee dat zegt ie niet zomaar als het niet zo is
Kom om middernacht naar de parkeerplaats bij het bos. Ik knipper een keer met m'n lichten, dan weet je in welke auto het geladen kan worden.quote:
Maar als ik pliesie zie ben ik meteen weg hoor!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom om middernacht naar de parkeerplaats bij het bos. Ik knipper een keer met m'n lichten, dan weet je in welke auto het geladen kan worden.
Ik heb nog witte stekjes in de aanbieding eventueelquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom om middernacht naar de parkeerplaats bij het bos. Ik knipper een keer met m'n lichten, dan weet je in welke auto het geladen kan worden.
Straks is er toevallig tegelijkertijd een of andere drugdeal gaande op die parkeerplaats. Sta je daar met je stekjes tussen de cocaïnequote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als ik pliesie zie ben ik meteen weg hoor!
Jezusquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)t-mee-eens-2-screens![]()
Dat de politie ineens alle schijnwerpers aanzet.. en jij daar tussen alle coke dealers met gucci tasje en pet geschrokken staat met je gehaakte handtas en stekje in je handenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks is er toevallig tegelijkertijd een of andere drugdeal gaande op die parkeerplaats. Sta je daar met je stekjes tussen de cocaïne
'Niet alle mannen zijn hetzelfde!'quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JezusDoet me weer denken aan de online dating tijd, waar je vaak direct een hoer of slet was als je niet binnen een halve dag een bericht terug stuurde
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat de politie ineens alle schijnwerpers aanzet.. en jij daar tussen alle coke dealers met gucci tasje en pet geschrokken staat met je gehaakte handtas en stekje in je handen
Altijd al een waterdichte strategie gevondenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Niet alle mannen zijn hetzelfde!'
*gedraagt zich als een mongool, bevestigt de reden van haar voorkeur*
En een dickpic erbij voor de zekerheid toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd al een waterdichte strategie gevonden
Een vrouw helemaal verrot schelden als ze afwijst. Kan niet anders dat ze zich daarna bedenkt toch?
Zeker, niets zo aantrekkelijk als iemand ongewild je tampeloeris opdringenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
En een dickpic erbij voor de zekerheid toch?
quote:Uw definitief berekende zorgtoeslag over 2024 is ¤0.
Het definitief berekende bedrag is hetzelfde bedrag dat u als voorschot hebt ontvangen.
Ohja ik moet nog ff naar het middelen kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, bedankt Belastingdienst.
[..]
Oh krijg ook meteen mailtje van ze.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is een groot complot. Die bergen daar zijn een hoax.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat het allemaal één groot bedrog is en ik eigenlijk gewoon in Friesland woon
Er is een hoax dat Friesland bergen heeft?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het is een groot complot. Die bergen daar zijn een hoax.
Nee, nee, dat weer niet. Beetje verwarrend zo. Bij kwiwi zijn de bergen een hoax, maar in Friesland heb je wel bergen. De Bosberg bij Appelscha bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is een hoax dat Friesland bergen heeft?
Computer says...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ahja , klinkt logischquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nee, dat weer niet. Beetje verwarrend zo. Bij kwiwi zijn de bergen een hoax, maar in Friesland heb je wel bergen. De Bosberg bij Appelscha bijvoorbeeld.
Ben wel eens naar Appelscha gefietst. Komt dichtbij zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nee, dat weer niet. Beetje verwarrend zo. Bij kwiwi zijn de bergen een hoax, maar in Friesland heb je wel bergen. De Bosberg bij Appelscha bijvoorbeeld.
Heftig! Was daar nog iets te doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben wel eens naar Appelscha gefietst. Komt dichtbij zo.
Ja je hebt daar een bergquote:
Ja een anarchistisch "feestje" wat met Pinksteren altijd gegeven wordt.quote:
Hotel of vakantiehuisquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
En ik heb een grafhekel aan kamperen. Dat helpt ook niet.
Doet ze expresquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
De hele tijd zie ik mijn kat niet en ik zit op de wc en natuurlijk ik hoor haar meteen miauwen voor de hordeur. Hoezo is Hedwig zo van de slechte timing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |