Maar het moet allemaal wel weer schoongemaakt en bewaterd en gesnoeid worden en daar ben ik een beetje lui in.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang je balkon / dakterras nog niet naar beneden komt zetten en je er van geniet, zie ik geen problemen
Misschien zijn ze in een epische strijd verwikkeld met alle naaktslakken daar?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
Fietspad is inmiddels al zo lang dicht dat ik bijna begin te vergeten dat daar überhaupt een fietspad is.
Zo is het beter:quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef kwiwi het volgende:
Aan het relaxen in m'n schommelstoelBeetje lezen, beetje naar de koeien kijken.
[ afbeelding ]
Nou houquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn ze in een epische strijd verwikkeld met alle naaktslakken daar?
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn ze in een epische strijd verwikkeld met alle naaktslakken daar?
Nee, dat zit niet lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan een vlinderstruikhoekje maken en dan deze stoel ertussen zetten, maar weet niet of dit lekker zit eigenlijk.
https://www.kwantum.nl/fauteuil-bresso-groen-4318982
Hebben ze expres gedaan zodat je denkt dat je mooi op een helling woont.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zou het plafond wel erg scheef staan
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze expres gedaan zodat je denkt dat je mooi op een helling woont.
Ben je nog terug geweest naar de winkel voor een vlinderstruik?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg vlinderstruiken hebben
`quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg vlinderstruiken hebben
Ik heb geen shortsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
Had een short bij zara besteld. ontvang ik net. Valt mij op dat veel van die shorts zoveel ruimte aan de voorkant hebben. Hebben jullie dat ook?
Speciaal voor de ladyboysquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
Had een short bij zara besteld. ontvang ik net. Valt mij op dat veel van die shorts zoveel ruimte aan de voorkant hebben. Hebben jullie dat ook?
Oh ik lees het nu jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Die zijn verboden in Zwitserland.
Voor de ladyboys.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik lees het nu jaSinds 1 sep 2024. Waarom weet jij dit
Ik dacht dat ie liep te trollenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik heel erg veel dingen weet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm nee, maar draag meestal beach shorts of van die strakke gym shorts.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik ookquote:
Psst, stekje kopen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik eerst ook. Maar toen dacht ik, nee dat zegt ie niet zomaar als het niet zo is
Kom om middernacht naar de parkeerplaats bij het bos. Ik knipper een keer met m'n lichten, dan weet je in welke auto het geladen kan worden.quote:
Maar als ik pliesie zie ben ik meteen weg hoor!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom om middernacht naar de parkeerplaats bij het bos. Ik knipper een keer met m'n lichten, dan weet je in welke auto het geladen kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |