Ik hoop stiekem dat als het herfst wordt en het weer wat slechter en de dagen donkerder dat hij iets korter wil wandelen. Scheelt tijdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het voordeel aan een kat is wel, nou ja in mijn geval dan want ik woon beneden, is dat ik gewoon lekker mijn ding kan doen in huis als zij buiten aan het wieberen is.
Het zwitserlevenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef kwiwi het volgende:
Aan het relaxen in m'n schommelstoelBeetje lezen, beetje naar de koeien kijken.
[ afbeelding ]
Of niet en je moet met een beetje pech ook halve dagen met kutweer naar buiten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat als het herfst wordt en het weer wat slechter en de dagen donkerder dat hij iets korter wil wandelen. Scheelt tijd
Voor de rest wel erg leuk, ik geniet er wel van al die wandelingen
Oeh nice.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister een mooie vlinderstruik gezien maar ik heb er al vijf ofzo dus mocht niet.
Misschien straks even terugHij was knalroze.
Je kunt nooit genoeg vlinderstruiken hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister een mooie vlinderstruik gezien maar ik heb er al vijf ofzo dus mocht niet.
Misschien straks even terugHij was knalroze.
O daar is het al veeeeeel te laat voor.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh nice.
Moeten we al een interventie doen voor een plantenverslaving?
Jammer alleen van die luizen een tijdje geleden. De meeste staan nu wel in bloei, maar sommige zijn een beetje kaal en de paarse had het heel zwaar, die loopt wat achter.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg vlinderstruiken hebben
Als ik volgend jaar wat tips moet hebben als ik hier wat vrolijkheid wil aanbrengen in de tuin(en) dan weet ik bij wie ik moet zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O daar is het al veeeeeel te laat voor.
Zolang je balkon / dakterras nog niet naar beneden komt zetten en je er van geniet, zie ik geen problemenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel lavendel meegenomenEn had vorige week ook al witte lavendel gekocht. Begint misschien wel een beetje uit de klauwen te lopen maar het is gewoon een makkelijke plant.
Maar het moet allemaal wel weer schoongemaakt en bewaterd en gesnoeid worden en daar ben ik een beetje lui in.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang je balkon / dakterras nog niet naar beneden komt zetten en je er van geniet, zie ik geen problemen
Misschien zijn ze in een epische strijd verwikkeld met alle naaktslakken daar?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
Fietspad is inmiddels al zo lang dicht dat ik bijna begin te vergeten dat daar überhaupt een fietspad is.
Zo is het beter:quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef kwiwi het volgende:
Aan het relaxen in m'n schommelstoelBeetje lezen, beetje naar de koeien kijken.
[ afbeelding ]
Nou houquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn ze in een epische strijd verwikkeld met alle naaktslakken daar?
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn ze in een epische strijd verwikkeld met alle naaktslakken daar?
Nee, dat zit niet lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan een vlinderstruikhoekje maken en dan deze stoel ertussen zetten, maar weet niet of dit lekker zit eigenlijk.
https://www.kwantum.nl/fauteuil-bresso-groen-4318982
Hebben ze expres gedaan zodat je denkt dat je mooi op een helling woont.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zou het plafond wel erg scheef staan
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze expres gedaan zodat je denkt dat je mooi op een helling woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |