Ben daar soms ook beetje bang voor als ik weer iemand mijn naam hoor zeggen en ik herken die persoon niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn neef zei letterlijk hoi tegen me vorig weekend en ik herkende m niet meteen
Heb ik met mijn neef ook weleens gehad, duurde even voor het kwartje vielquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn neef zei letterlijk hoi tegen me vorig weekend en ik herkende m niet meteen
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]Ik snapte 'm pas na drie keer nadenken.
Van mijn vaders kant van de familie waren wij (broers en ik) een stuk jonger dan het grootste deel van de kleinkinderen. En toen oma overleed (ik was net 8) viel de familie grotendeels uit elkaar en zagen we een groot deel van de neven en nichten bijna nooit meer.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is nog steeds zijn vrouw?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ik ben volledig in staat om mensen tegen te komen en niet te zien wie het is, ben dud0r al paar keer tegen gekomen van en naar de tramhalte en dat hij mij echt moet aantikken want ik kijk wel maar ik zie niets
heb m ook al gewaarschuwd dat als we verhuizen dichterbij zijn kind, dat zijn (ex)vrouw mij mogelijk tegen gaat komen, en dan boos tegen hem gaat doen omdat zij gaat denken dat ik haar compleet negeer
terwijl.... ik gewoon niet waarneem
En ik elke keer maar denken dat je niet van mij houdt en me expres negeertquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ik ben volledig in staat om mensen tegen te komen en niet te zien wie het is, ben dud0r al paar keer tegen gekomen van en naar de tramhalte en dat hij mij echt moet aantikken want ik kijk wel maar ik zie niets
heb m ook al gewaarschuwd dat als we verhuizen dichterbij zijn kind, dat zijn (ex)vrouw mij mogelijk tegen gaat komen, en dan boos tegen hem gaat doen omdat zij gaat denken dat ik haar compleet negeer
terwijl.... ik gewoon niet waarneem
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik elke keer maar denken dat je niet van mij houdt en me expres negeert
Weinigquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat gaan jullie vandaag en dit weekend doen?
Morgen met vriend wandelen in het Rijk van Nijmegen. En ik moet/wil mijn huis opruimen en schoonmaken, want ik word er zelf een beetje holle dol van.quote:
Oh ja als je er zelf ook al een beetje gek van begint te worden is het misschien wel tijd.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen met vriend wandelen in het Rijk van Nijmegen. En ik moet/wil mijn huis opruimen en schoonmaken, want ik word er zelf een beetje holle dol van.
Zekersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja als je er zelf ook al een beetje gek van begint te worden is het misschien wel tijd.
Tot aan de lunchpauze werken. Vanmiddag Tour de France kijken en gamen en nog even een paar boodschapjes. Vanavond waarschijnlijk EK vrouwen tijdens het gamen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat gaan jullie vandaag en dit weekend doen?
Ja het voordeel aan een kat is wel, nou ja in mijn geval dan want ik woon beneden, is dat ik gewoon lekker mijn ding kan doen in huis als zij buiten aan het wieberen is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers
Ik probeer het leven nog een beetje uit te vinden met hond erbij. En dan ook nog verder dingen willen doen
Voor jou maak ik altijd plek.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik moet den haag in vandaag, lukt dat wel?
Mijn telefoon zegt hoge uv vandaag maar geen idee waar de zon precies is.quote:
Hier.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn telefoon zegt hoge uv vandaag maar geen idee waar de zon precies is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |