SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Zonder wrijving geen glans
Ik moet den haag in vandaag, lukt dat wel?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:25 schreef Haags het volgende:
Met een speciale shout out naar @:vino_tinto
Typtyfus telt niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Valt mij nog mee dat er geen ziekte in de TT staat
Oke. Ik ben er vanmiddag pas. Dus wel lang weg blijven dan.quote:
Wowquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Ik ben er vanmiddag pas. Dus wel lang weg blijven dan.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Ik ben er vanmiddag pas. Dus wel lang weg blijven dan.
Ben je sneller dan ikquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]Ik snapte 'm pas na drie keer nadenken.
ik raak steeds afgeleid door het laatste paneelquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]Ik snapte 'm pas na drie keer nadenken.
En dat is dan een zeldzame aandoening waarbij je kleine blauwe vlekjes krijgt van maanlicht die binnen 10 minuten weer verdwijnen of zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:35 schreef Karzai het volgende:
De ziekte met de langste wetenschappelijke naam is een tongbreker van jewelste: Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.
Spreek dat maar eens uit bij de huisarts. Ja wat denkt u dan? Ja ik zat zelf te denken aan pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:35 schreef Karzai het volgende:
De ziekte met de langste wetenschappelijke naam is een tongbreker van jewelste: Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.
Leuk woord voor scrabble.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Spreek dat maar eens uit bij de huisarts. Ja wat denkt u dan? Ja ik zat zelf te denken aan pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.
Verkeerde account CL.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuk woord voor scrabble.
Heul nietquote:
En dan nodig je mij niet eens uit?quote:
Ik heb gisteren een hele reep weg zitten duwen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Liefde voor chocola is universeel
Chocola is liefde
Chocola is leven
ik heb chocoladequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een hele reep weg zitten duwen.
Weet je dat zeker?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
#viesdikquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja, ik heb mijn eigen verstopplekken ervoorquote:
Doet me denken aan @kwiwiquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja, ik heb mijn eigen verstopplekken ervoor
Heel verstandigquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja, ik heb mijn eigen verstopplekken ervoor
Die verstopt ook haar chocola vood @dud0r?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
in mijn vorige kledingkast had ik een geheime la voor de chocolade
want niets was veilig in het huis met een puber
Chocola is Liefde?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Liefde voor chocola is universeel
Chocola is liefde
Chocola is leven
Heeft @dud0r inmiddels ook niet bijna een puber? Of nog lang niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
in mijn vorige kledingkast had ik een geheime la voor de chocolade
want niets was veilig in het huis met een puber
Verdacht ditquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Chocola is Liefde?
Chocola is Leven?
Hmmmm...
Enorm...quote:
Ik las "Is @dud0r inmiddels bijna een puber"quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft @:dud0r inmiddels ook niet bijna een puber? Of nog lang niet?
nee jongetjes worden nooit ouder dan 12quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft @:dud0r inmiddels ook niet bijna een puber? Of nog lang niet?
Lolquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee jongetjes worden nooit ouder dan 12
Dit heb ik ook met kinderen in de familie. Zag laatst weer eens wat foto's van achternichtjes en -neefjes maar die had ik op straat nooit herkend.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
Ik vergeet soms dat de kinderen van users hier ook ouder worden dus soms blijven het in mijn hoofd altijd kleine kinderen.
Ik denk dat ik 90% niet zou herkennen nu. Toevallig dat 1 achterneefje een relatie heeft met een goede kennis van mij dus die herken ik wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik ook met kinderen in de familie. Zag laatst weer eens wat foto's van achternichtjes en -neefjes maar die had ik op straat nooit herkend.
mijn neef zei letterlijk hoi tegen me vorig weekend en ik herkende m niet meteenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik ook met kinderen in de familie. Zag laatst weer eens wat foto's van achternichtjes en -neefjes maar die had ik op straat nooit herkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |