JOEHOEEEEEquote:Op maandag 21 juli 2025 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Geen @:4EverBlackEyed geen muffins
Al je een been er af hakt zit je er wel weer onder?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De symbolische grens van 100 bereikt. Tijd niet gesport dus moet weer even inkomen; en minder hapjes.
jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Zou ze straks ook gelijk weer jagen op de lapo?
Begrijp dat mensen dat overwegenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al je een been er af hakt zit je er wel weer onder?
Je doet zelf raarquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan doen @:budapestenaar en @:4everblackeyed raar om een babi pangang pannenkoek
Ik kan dit ook lezenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Zou ze straks ook gelijk weer jagen op de lapo?
Ja want dan kunnen ze daarna weer onderwegenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp dat mensen dat overwegen
Ik doe het alleen maar, jij bent het gewoonquote:
Kom vechtenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe het alleen maar, jij bent het gewoon
voor je like op het feit dat jij de eerste was die hapjes en stapjes combineerde?quote:
Ok wervelwindjequote:
My legacyquote:
Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor je like op het feit dat jij de eerste was die hapjes en stapjes combineerde?
Immer trots.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed zo Karel, veel stapjes!
@:4everblackeyed zal trots op je zijn
JOEHOEquote:
Ja, was gezellig, snel weer doen, tot over 3 maanden weerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel blij dat ze weer terug is
A legacy that will never diequote:
even geduld tot ze weer bij isquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel blij dat ze weer terug is
Mijn ogen zitten in m'n rug?quote:
Ik heb maar 355 kcal verbrand, maar moet er weer even inkomenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie spoken.
Geen wonder dat ik plots trek heb in muffins. Al kan dat ook door m'n training komen waar 1500kcal verbrand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |