SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Goed ID, ff T zzquote:
Nee, al die zure mossels daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk dat die afkorting nooit Zeeland heeft bereikt.
mee 1squote:
dat beft een stuk minder smakelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, al die zure mossels daar.
belachelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet een fiets- en voetveer nemen om mijn fietstocht te vervolgen. Het veer vertrok net op het moment dat ik aan kwam fietsen. De volgende vertrekt over een uur.
Nogalquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat beft een stuk minder smakelijk
Konden ze niet even terugkomen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet een fiets- en voetveer nemen om mijn fietstocht te vervolgen. Het veer vertrok net op het moment dat ik aan kwam fietsen. De volgende vertrekt over een uur.
Zomer dus @Haagsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag 28, dinsdag 32, woensdag, donderdag en vrijdag 30, zaterdag 28.
Durfden ze niet.quote:
Konden ze vast wel doen. Maar dat hebben ze niet gedaan.quote:
Lekker manquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geweldig, hittegolf komende week.
Kinderachtig.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Konden ze vast wel doen. Maar dat hebben ze niet gedaan.
Neequote:
Ben je een dag te laat meequote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
Toch Wednesday maar kijken want toch wel erg nieuwsgierig.
Ze hadden eigenlijk al vier minuten weg moeten zijn, toen ik aan kwam.quote:
Dus eigenlijk wachtten ze nogquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk al vier minuten weg moeten zijn, toen ik aan kwam.
Oh, dus ze hebben even gewacht om het even in te peperen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk al vier minuten weg moeten zijn, toen ik aan kwam.
Is dat even fun fun funquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, want morgen is het al weer
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, Janet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Everywhere I go
Every smile I see
I know you're up there
Smiling back at me
Ze is nu djquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
met een speld in je schriftje geprikt?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 nieuwe vlinders aan de verzameling toegevoegd.
Distelvlinder en de puta-uil.
Goede wandeling.
Nee, slechts foto's.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een speld in je schriftje geprikt?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Everywhere I go
Every smile I see
I know you're up there
Smiling back at me
Drie keer knipperen en het is weer zondagavond.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, vooralsnog lijkt het september te worden. Kan ook nog eerder zijn. Ik heb gisteren wel gevraagd of ik de woning al een keer mag zien, voordat ik er in ga. Lijkt me eigenlijk ook wel praktisch. Ik weet ook wel wat er al aanwezig is en wat ik dus eventueel zelf moet aanschaffen....quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
alles nog rustig op woongebied @:bomenverzameling ?
misschien wat gras plukkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze vragen hier wel constant of ik iets te roken voor ze heb. Ook al heb ik al zo vaak gezegd dat ik niet rook...
optimistquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie keer knipperen en het is weer zondagavond.
En dan weer vijf keer knipperen en het is weer vrijdag.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie keer knipperen en het is weer zondagavond.
september is ook wel zo makkelijk, de vakantieperiodes voorbij.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, vooralsnog lijkt het september te worden. Kan ook nog eerder zijn. Ik heb gisteren wel gevraagd of ik de woning al een keer mag zien, voordat ik er in ga. Lijkt me eigenlijk ook wel praktisch. Ik weet ook wel wat er al aanwezig is en wat ik dus eventueel zelf moet aanschaffen....
Morgen zie ik een andere nieuwe woonbegeleidster voor het eerst. Ik heb alleen nog een foto van haar gezien op haar WhatsApp profiel...
Tot die tijd zit ik hier en dat gaat wel okee.. Begeleiding is ook aardig en ik heb ook niet echt problemen met andere woonbegeleiders al merk ik wel dat die echt wel duidelijk thuishoren in deze setting. Ik vind mezelf (makkelijk gezegd) hier nog te goed voor...
Gewoon vlinders en muizen die Hedwig voor je meebrengt op de grill doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
Lijkt zaterdag wel perfect barbecue weer te worden. Morgen maar eventjes wat halen want ik zal wel niet de enige zijn die dat zaterdag wil.
Ze heeft tot nu toe (godzijdank) nog maar 1x een dode muis meegenomen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon vlinders en muizen die Hedwig voor je meebrengt op de grill doen.
Ze heeft nog twee dagen tot zaterdag. 🐭quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft tot nu toe (godzijdank) nog maar 1x een dode muis meegenomen.
Blij gemaakt met een dode muisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou liever dat dan achter een levende muis aan moeten gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blij gemaakt met een dode muis
Groenequote:
Soms heb ik het idee al dat de kat weet wat hier gezegd wordt dus breng haar nou niet op ideeën.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft nog twee dagen tot zaterdag. 🐭
Tegels eruit?quote:
Truequote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou liever dat dan achter een levende muis aan moeten gaan.
The Cat whisperer is hier??quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee al dat de kat weet wat hier gezegd wordt dus breng haar nou niet op ideeën.
Ga voor die muizen Hedwig, je kan het!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee al dat de kat weet wat hier gezegd wordt dus breng haar nou niet op ideeën.
Het is niet echt alsof ze dingen meeneemt om dood te maken maar vooral om los te laten en mee te spelen. Ja leuk.quote:
😑😑😑😑quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga voor die muizen Hedwig, je kan het!
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
The Cat whisperer is hier??
wat een hoog hoofdquote:
Ken die vent niet, maar ik dacht eerst dat het Maik de Boer was....quote:
Bwehehe, succes alvast.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
Als mijn kat in de komende drie dagen met een muis thuis komt dan ga ik @:AirwiN vermoorden. Dan weten jullie dit alvast even.
die naam zocht ik alquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ken die vent niet, maar ik dacht eerst dat het Maik de Boer was....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(inmiddels wel gezocht wie hij is hoor... )
was leuk je gekend te hebbenquote:
Jij ziet ook wel gebeuren dat Hedwig met een muis komt aanzetten?quote:
het is een kat die buiten komt, dus het is mogelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet ook wel gebeuren dat Hedwig met een muis komt aanzetten?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:25 schreef Ama het volgende:
Doe de deur komende drie dagen voor de zekerheid wel dicht. RIP frisse lucht.
Nou ik heb liever wel dat hij dood is als ze weer een keer 1 meeneemt.quote:
Als het mij dan toch mijn leven gaat kosten dan mag het muisdrama ook wel ff duren vind ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb liever wel dat hij dood is als ze weer een keer 1 meeneemt.
😑😑😑😑😑quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het mij dan toch mijn leven gaat kosten dan mag het muisdrama ook wel ff duren vind ik.
quote:
Dank dank!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:44 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik nog op tijd? Veel plezier @:ijsdraakje
Veel plezierquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank dank!
Bij de eerste tussenstop nu.
Vogels zijn leuk dan zit je huis onder de verenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil je ook vermoord worden ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Vogels zijn leuk dan zit je huis onder de veren
Wen avontuurtje zeg maar?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Kan wel een beetje spanning gebruiken iig.
Die had ik helaas als op mijn NS bingo kaart.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:46 schreef STING het volgende:
Dit type treinstoring kende ik nog niet, door een probleem met de rembeveiliging rijden we nu richting Utrecht met 80 kmu ipv 140
Veel plezieequote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank dank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
Lol
De buren aan de overkant hebben met mijn directe buurvrouw afgesproken dat de voegers haar waterpunt in de berging mogen gebruiken morgen (zij is de enige met een waterpunt daar).
En de voegers kwamen net bij mij aan de deur, want ze hadden nog haar sleutels maar ze deed niet open. Of ik wist of ze wel thuis was.
Dus ff achter gekeken, en ze was idd in de achtertuin.
Zij ook naar de voordeur. Maar zij is nog een spraakwaterval. En gelovig.
Ze vroegen of ze morgen om 7 uur wakker zou zijn om de berging voor ze open te maken
"Jaja dan ben ik wakker, want ik moet eerst de Heer danken en blablablablabla”
Die blikken die ik van ze kreeg nadat ze waren ontsnapt
Opvangen en 200 frikadellen in bakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat zo gewoon vet regenen ook gewoon
Zin in.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvangen en 200 frikadellen in bakken.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank dank!
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvangen en 200 frikadellen in bakken.
Die heb ik jaren geleden een keer gehad.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:46 schreef STING het volgende:
Dit type treinstoring kende ik nog niet, door een probleem met de rembeveiliging rijden we nu richting Utrecht met 80 kmu ipv 140
Hou je een excel bij?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heb ik jaren geleden een keer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |