😑😑😑😑😑quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het mij dan toch mijn leven gaat kosten dan mag het muisdrama ook wel ff duren vind ik.
quote:
Dank dank!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:44 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik nog op tijd? Veel plezier @:ijsdraakje
Veel plezierquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank dank!
Bij de eerste tussenstop nu.
Vogels zijn leuk dan zit je huis onder de verenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft tot nu toe (godzijdank) nog maar 1x een dode muis meegenomen.
Wil je ook vermoord worden ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Vogels zijn leuk dan zit je huis onder de veren
Wen avontuurtje zeg maar?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Kan wel een beetje spanning gebruiken iig.
Die had ik helaas als op mijn NS bingo kaart.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:46 schreef STING het volgende:
Dit type treinstoring kende ik nog niet, door een probleem met de rembeveiliging rijden we nu richting Utrecht met 80 kmu ipv 140
Veel plezieequote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank dank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
Lol
De buren aan de overkant hebben met mijn directe buurvrouw afgesproken dat de voegers haar waterpunt in de berging mogen gebruiken morgen (zij is de enige met een waterpunt daar).
En de voegers kwamen net bij mij aan de deur, want ze hadden nog haar sleutels maar ze deed niet open. Of ik wist of ze wel thuis was.
Dus ff achter gekeken, en ze was idd in de achtertuin.
Zij ook naar de voordeur. Maar zij is nog een spraakwaterval. En gelovig.
Ze vroegen of ze morgen om 7 uur wakker zou zijn om de berging voor ze open te maken
"Jaja dan ben ik wakker, want ik moet eerst de Heer danken en blablablablabla”
Die blikken die ik van ze kreeg nadat ze waren ontsnapt
Opvangen en 200 frikadellen in bakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat zo gewoon vet regenen ook gewoon
Zin in.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvangen en 200 frikadellen in bakken.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank dank!
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvangen en 200 frikadellen in bakken.
Die heb ik jaren geleden een keer gehad.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:46 schreef STING het volgende:
Dit type treinstoring kende ik nog niet, door een probleem met de rembeveiliging rijden we nu richting Utrecht met 80 kmu ipv 140
Hou je een excel bij?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heb ik jaren geleden een keer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |