SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Goed ID, ff T zzquote:
Nee, al die zure mossels daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk dat die afkorting nooit Zeeland heeft bereikt.
mee 1squote:
dat beft een stuk minder smakelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, al die zure mossels daar.
belachelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet een fiets- en voetveer nemen om mijn fietstocht te vervolgen. Het veer vertrok net op het moment dat ik aan kwam fietsen. De volgende vertrekt over een uur.
Nogalquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat beft een stuk minder smakelijk
Konden ze niet even terugkomen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet een fiets- en voetveer nemen om mijn fietstocht te vervolgen. Het veer vertrok net op het moment dat ik aan kwam fietsen. De volgende vertrekt over een uur.
Zomer dus @Haagsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag 28, dinsdag 32, woensdag, donderdag en vrijdag 30, zaterdag 28.
Durfden ze niet.quote:
Konden ze vast wel doen. Maar dat hebben ze niet gedaan.quote:
Lekker manquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geweldig, hittegolf komende week.
Kinderachtig.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Konden ze vast wel doen. Maar dat hebben ze niet gedaan.
Neequote:
Ben je een dag te laat meequote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
Toch Wednesday maar kijken want toch wel erg nieuwsgierig.
Ze hadden eigenlijk al vier minuten weg moeten zijn, toen ik aan kwam.quote:
Dus eigenlijk wachtten ze nogquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk al vier minuten weg moeten zijn, toen ik aan kwam.
Oh, dus ze hebben even gewacht om het even in te peperen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk al vier minuten weg moeten zijn, toen ik aan kwam.
Is dat even fun fun funquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, want morgen is het al weer
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, Janet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Everywhere I go
Every smile I see
I know you're up there
Smiling back at me
Ze is nu djquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
met een speld in je schriftje geprikt?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 nieuwe vlinders aan de verzameling toegevoegd.
Distelvlinder en de puta-uil.
Goede wandeling.
Nee, slechts foto's.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een speld in je schriftje geprikt?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Everywhere I go
Every smile I see
I know you're up there
Smiling back at me
Drie keer knipperen en het is weer zondagavond.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, vooralsnog lijkt het september te worden. Kan ook nog eerder zijn. Ik heb gisteren wel gevraagd of ik de woning al een keer mag zien, voordat ik er in ga. Lijkt me eigenlijk ook wel praktisch. Ik weet ook wel wat er al aanwezig is en wat ik dus eventueel zelf moet aanschaffen....quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
alles nog rustig op woongebied @:bomenverzameling ?
misschien wat gras plukkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze vragen hier wel constant of ik iets te roken voor ze heb. Ook al heb ik al zo vaak gezegd dat ik niet rook...
optimistquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie keer knipperen en het is weer zondagavond.
En dan weer vijf keer knipperen en het is weer vrijdag.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie keer knipperen en het is weer zondagavond.
september is ook wel zo makkelijk, de vakantieperiodes voorbij.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, vooralsnog lijkt het september te worden. Kan ook nog eerder zijn. Ik heb gisteren wel gevraagd of ik de woning al een keer mag zien, voordat ik er in ga. Lijkt me eigenlijk ook wel praktisch. Ik weet ook wel wat er al aanwezig is en wat ik dus eventueel zelf moet aanschaffen....
Morgen zie ik een andere nieuwe woonbegeleidster voor het eerst. Ik heb alleen nog een foto van haar gezien op haar WhatsApp profiel...
Tot die tijd zit ik hier en dat gaat wel okee.. Begeleiding is ook aardig en ik heb ook niet echt problemen met andere woonbegeleiders al merk ik wel dat die echt wel duidelijk thuishoren in deze setting. Ik vind mezelf (makkelijk gezegd) hier nog te goed voor...
Gewoon vlinders en muizen die Hedwig voor je meebrengt op de grill doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
Lijkt zaterdag wel perfect barbecue weer te worden. Morgen maar eventjes wat halen want ik zal wel niet de enige zijn die dat zaterdag wil.
Ze heeft tot nu toe (godzijdank) nog maar 1x een dode muis meegenomen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon vlinders en muizen die Hedwig voor je meebrengt op de grill doen.
Ze heeft nog twee dagen tot zaterdag. 🐭quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft tot nu toe (godzijdank) nog maar 1x een dode muis meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |