Ja er zijn wel weer mensen in Albanië geweest ja. Maar niemand die ik persoonlijk ken. Voor zover ik weet. Dus dat vind ik wel grappig. Heb in elk geval al gezien dat het een mooi land is, als ik de foto’s mag geloven.quote:
Is ookquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja er zijn wel weer mensen in Albanië geweest ja. Maar niemand die ik persoonlijk ken. Voor zover ik weet. Dus dat vind ik wel grappig. Heb in elk geval al gezien dat het een mooi land is, als ik de foto’s mag geloven.![]()
![]()
Ah nice, hoe was het daar?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ookIk ben er 2 keer geweest. Maar de laatste keer was voor corona. Schijnt dat ze hard aan de weg teimmeren qua toerisme
Kun je iets tegen de zijkant van de tafel plaatsen zodat het ook niet inregent?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Verblijf van logeerkonijn aangepast:
[ afbeelding ]
Hopelijk nu geen zwembad. En die kartonnen doos vind ie geweldig
Nou ja destijds nog best primitief af en toequote:Op woensdag 16 juli 2025 17:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah nice, hoe was het daar?
Klopt, heb ik ook gelezen!
ja, het binnenland is dat sowieso heb ik gelezen. Maar dat vind ik ook wel weer at hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja destijds nog best primitief af en toeEn bere goedkoop
En super aardige mensjes
![]()
Alleen de criminelen komen deze kant op
Mooi land welquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, het binnenland is dat sowieso heb ik gelezen. Maar dat vind ik ook wel weer at hebben.
Ze zijn al hier![]()
Volgens mij is de vlucht zowat het duurste ja 😆
Is dit ook te spelen zonder een basis spel te moeten kopen? Hoewel die met allemaal soorten muziek mij ook wel leuk lijkt. Denk dat ik die ook sneller met anderen kan spelen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Ama nog niet eens op een kwart en ik heb al Nirvana (LIthium) en Blink (whats my age again) voorbij horen komen![]()
![]()
Ja, je kan gewoon de gratis Hitster app downloaden en dan dit spel kopen..quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dit ook te spelen zonder een basis spel te moeten kopen? Hoewel die met allemaal soorten muziek mij ook wel leuk lijkt. Denk dat ik die ook sneller met anderen kan spelen.
Hmm nou ja denk er sowieso nog wel even over na eerst.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon de gratis Hitster app downloaden en dan dit spel kopen..
Alleen heb je dan niet de schijfjes die je bij het basisspel wel hebt. Maar dat kun je oplossen met muntjes oid...
Nee hoor. De korting op de benzineprijs gaat er ook af. Dus die gaat ook fors omhoog.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het zo onbetaalbaar mag worden dat mensen zonder rijbewijs zich niet meer kunnen bewegen. Het voelt namelijk als discriminatie
regenboogquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:14 schreef Ama het volgende:
Voor mensen die nu denken dat ik space ofzo:
[ link | afbeelding ]
Goed idee. Alleen hebben we niets wat we kunnen gebruiken. Wellicht eens improviseren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je iets tegen de zijkant van de tafel plaatsen zodat het ook niet inregent?
Nee kan wel een paar dagen duren als ze er ziek van wordenquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed idee. Alleen hebben we niets wat we kunnen gebruiken. Wellicht eens improviseren.
Hij hupste wel vrolijk rond en ik heb geen nies gehoord
Ohwquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee kan wel een paar dagen duren als ze er ziek van worden
We doen ons bestquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel een goed schuilplekje maken voor het konijntje.
Ik denk dat ik vaker geweest ben dan 10 keer.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
Vind het ook wel leuk dat het niet een vakantiebestemming is die iedereen al 10x gedaan heeft. Maar het is wel spannend.![]()
Veilig in de oven.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel een goed schuilplekje maken voor het konijntje.
Muffin staat al klaar?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Even eten en dan maar eens kijken of ik de sportschool nog kan vinden.
De luchtige beloningquote:
We zeggen allemaal zoveel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik dat niet ging doen tot minimaal augustus
*zet verse muffin klaar*quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik dat niet ging doen tot minimaal augustus
ja, het binnenland is dat sowieso heb ik gelezen. Maar dat vind ik ook wel weer at hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja destijds nog best primitief af en toeEn bere goedkoop
En super aardige mensjes
![]()
Alleen de criminelen komen deze kant op
nou, dan heb je vast een tip voor wat voor soort huurauto ik kan nemen ivm de wegen daarquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vaker geweest ben dan 10 keer.
Maar is me nu eigenlijk te toeristisch geworden.
Ik heb geen rijbewijs en doe zelf alles altijd met de bus. Maar als je geen gekke dingen wil doen dan is een normale auto prima.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, het binnenland is dat sowieso heb ik gelezen. Maar dat vind ik ook wel weer at hebben.
Ze zijn al hier![]()
Volgens mij is de vlucht zowat het duurste ja 😆
[..]
nou, dan heb je vast een tip voor wat voor soort huurauto ik kan nemen ivm de wegen daar
Neuh, we hebben geen wilde plannen. Maar het is wel leuk om richting het zuiden te zakken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en doe zelf alles altijd met de bus. Maar als je geen gekke dingen wil doen dan is een normale auto prima.
Gewonen auto.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neuh, we hebben geen wilde plannen. Maar het is wel leuk om richting het zuiden te zakken.
Ik vind hem leuk, ja want toch wel mijn favoriete genre naast Metal, waar gelukkig ook wel een paar nummers van tussen zitten...quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Hitster is echt geweldig.
Deze variant wil ik ook.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu @:4EverBlackEyed er niet is, kan ik niet verleid worden ook.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*zet verse muffin klaar*
Zie ook de celebration editie, vanaf 15 augquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, ja want toch wel mijn favoriete genre naast Metal, waar gelukkig ook wel een paar nummers van tussen zitten...
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Even geen Tomorrowland in ieder geval![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)estival-tomorrowland
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |