Ik zat een tijdje geleden Black Widow te kijken, toen zat ik ook even te kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag recent voor het eerst een foto van haar dochter, en moest even 2x kijken. Haha.
Duidelijk meer van moeder dan van vader meegekregen.
Ja met de trein reizen is echt niet meer leuk op deze manier.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
De prijs van treinkaartjes gaat komend jaar opnieuw fors omhoog, dat meldt het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Reizigers krijgen te maken met een stijging van tussen de 6 en 9 procent, valt te lezen in een Kamerbrief. Het precieze percentage wordt pas in het najaar duidelijk.
https://nos.nl/artikel/25(...)lijk-9-procent-erbij
Het gaat echt lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
De prijs van treinkaartjes gaat komend jaar opnieuw fors omhoog, dat meldt het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Reizigers krijgen te maken met een stijging van tussen de 6 en 9 procent, valt te lezen in een Kamerbrief. Het precieze percentage wordt pas in het najaar duidelijk.
goh, waarom trein ik niet meerquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Ik wacht op het moment dat ik als reiziger zelf nog moet trappen tegen betaling.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Een weekendabonnement nemen want dan heb je het vaak er al uit met een keer retour gaan. Maar goed die zal volgend jaar ook wel weer duurder worden.quote:
Die was laatst al drie euro duurder geworden geloof ik.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Een weekendabonnement nemen want dan heb je het vaak er al uit met een keer retour gaan. Maar goed die zal volgend jaar ook wel weer duurder worden.
Dan moet er weer belastinggeld tegenaan gegooid worden om het op de been te houden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:12 schreef mschol het volgende:
ik hoop dat heel de OV sector door de gevraagde prijzen compleet instort
Oh gaat volgend jaar wel weer omhoog hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die was laatst al drie euro duurder geworden geloof ik.
Ik heb hem twee maanden gehad met een aanbieding voor 17,50 en toen was hij 35. En na die aanbieding was hij 'ineens' 38 ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh gaat volgend jaar wel weer omhoog hoor.
Nou ja dat bedrag heb je er nu alsnog al snel uit na een retourtje (als we er even vanuit gaan dat je ook een stukje gaat reizen dan).quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem twee maanden gehad met een aanbieding voor 17,50 en toen was hij 35. En na die aanbieding was hij 'ineens' 38 ofzo.
ik kom gewoon niet meer verder dan mn woonplaatsquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Binnenkort dan toch maar opzoek naar een chauffeur partner
Ik heb sinds een maand een elektrische fiets dus kom iets verder en een beste vriend met auto als het moet, maar toch het is belachelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom gewoon niet meer verder dan mn woonplaats
Ja ik eigenlijk ook niet echt meer nu.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom gewoon niet meer verder dan mn woonplaats
Ja voor jou helemaalquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja dat bedrag heb je er nu alsnog al snel uit na een retourtje (als we er even vanuit gaan dat je ook een stukje gaat reizen dan).
Stel ik zou nu een weekendje richting Brabant gaan ofzo dan is het nog steeds wel veel goedkoper om een weekend abonnement af te sluiten voor een maand.
Zie dat ze al aardig wat films achter haar naam heeft staan. Is ze een beetje een goede actrice?quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat een tijdje geleden Black Widow te kijken, toen zat ik ook even te kijken
Ik heb geen idee verder.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie dat ze al aardig wat films achter haar naam heeft staan. Is ze een beetje een goede actrice?
quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:16 schreef Ama het volgende:
Maar goed even voor de fun de trein pakken zonder abonnement richting Utrecht ofzo is gewoon niet leuk meer.
Precies, ik ging eerst veel vaker dagjes weg. Even hierheen, dagje daarheen. Maar eventjes naar Utrecht en ik ben al 11 euro lichter met een abonnement.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:16 schreef Ama het volgende:
Maar goed even voor de fun de trein pakken zonder abonnement richting Utrecht ofzo is gewoon niet leuk meer.
"Vroeger" ging ik echt wel veel met de trein overal heen maar toen was het ook nog gewoon betaalbaar om het halve land door te gaan in de trein.quote:
ik kom op de fiets nog in leidschendam, maar verder momenteel niet..quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb sinds een maand een elektrische fiets dus kom iets verder en een beste vriend met auto als het moet, maar toch het is belachelijk.
Tering die trein tussen Zwolle en Utrecht zagen er zovaak uitgeleefd uit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:19 schreef CherryLips het volgende:
En de treinen reden langer door en waren minder ranzig.
Gaat niet gebeuren. Wat er gaat gebeuren is dat er alleen nog maar de-baas-betaalt-ers met het OV gaan reizen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:12 schreef mschol het volgende:
Ik kijk al uit naar alle stakingen weer straks.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:19 schreef CherryLips het volgende:
En de treinen reden langer door en waren minder ranzig.
Dat is wel een beetje je voet af willen zagen omdat je schoen niet lekker zit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:12 schreef mschol het volgende:
in sommige gevallen moet dat gewoonquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje je voet af willen zagen omdat je schoen niet lekker zit.
Ik vraag mij af of het zo onbetaalbaar mag worden dat mensen zonder rijbewijs zich niet meer kunnen bewegen. Het voelt namelijk als discriminatiequote:Op woensdag 16 juli 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Wat er gaat gebeuren is dat er alleen nog maar de-baas-betaalt-ers met het OV gaan reizen.
op een gegeven moment zijn ook de bazen de kosten zat, en die zullen dan exploderen..quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Wat er gaat gebeuren is dat er alleen nog maar de-baas-betaalt-ers met het OV gaan reizen.
Ze zouden het ook eens weer aantrekkelijk kunnen maken om met de trein te willen gaan.. oh wacht.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar alle stakingen weer straks.
Maar de vergissing die je maakt is denken dat het door het in elkaar storten beter terugkomt. Als de politieke wil er was voor een goed werkend OV hadden we het al gehad.quote:
Maar stel nou dat we goed werkend OV hebben, hoe moet het dan met de snelwegen, auto's en Shell?quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar de vergissing die je maakt is denken dat het door het in elkaar storten beter terugkomt. Als de politieke wil er was voor een goed werkend OV hadden we het al gehad.
Ik denk dat de staat als grootaandeelhouder van NS geen enkele incentive heeft om tarieven te beteugelen. Anders moeten ze zelf bijpassen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het zo onbetaalbaar mag worden dat mensen zonder rijbewijs zich niet meer kunnen bewegen. Het voelt namelijk als discriminatie
Gelukkig zijn auto's wel betaalbaar.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het zo onbetaalbaar mag worden dat mensen zonder rijbewijs zich niet meer kunnen bewegen. Het voelt namelijk als discriminatie
Ja die waren prachtig. Klote-corona.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:24 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik mis die dagkaarten van de Kruidvat (enz?).Daar heb ik er genoeg van gekocht toen die tijd hehe.
Dat waren mooie tijden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die waren prachtig. Klote-corona.
Voor 15 lekker het hele land door.
en die wil is er niet omdat "het wel werkt" (soort van)quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar de vergissing die je maakt is denken dat het door het in elkaar storten beter terugkomt. Als de politieke wil er was voor een goed werkend OV hadden we het al gehad.
samequote:Op woensdag 16 juli 2025 16:24 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik mis die dagkaarten van de Kruidvat (enz?).Daar heb ik er genoeg van gekocht toen die tijd hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |