Daarom gewoon ophalenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is PostNL toch ook een kutbedrijf.
Mijn gigantische Ikea pakket standaard naar een afhaalpunt bezorgen terwijl ik aangeef dat mijn huis mijn 1e voorkeur is.
Gelijk een goede trainingsoefeningquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt heel handig met een gigantisch pakket inderdaad.
Dude ik loop per dag 4x de trap op en af met 11 kg in mijn armenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gelijk een goede trainingsoefening
Het is lekker dus erop uitquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar was met een filmavondje, leukleukleuk.
Alles voor de gainz, muisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En gisteren nog 1,5 km met 11 kg in mijn armen omdat Meneer niet wilde lopen, want pootje bezeerd
zaterdag pasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
Voor de augurken liefhebbers is er nu een augurken snackbar in Zwolle.
Sow.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
Voor de augurken liefhebbers is er nu een augurken snackbar in Zwolle.
Ja valt ook wel mee. Komen wel wat duurdere aan, celebration editie bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
[..]
¤14 ofzo toch voor zo'n uitbreiding? Dat vind ik niet duur en zullen genoeg zijn die ik toch niet hoef te hebben.
Je bent zelf een duurdere editiequote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja valt ook wel mee. Komen wel wat duurdere aan, celebration editie bijvoorbeeld.
Hoeraquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Acceptabele klimsessie vandaag
*kaasschaafgeluiden maakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar was met een filmavondje, leukleukleuk.
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Alle auto's in italie hebben wel een leuke feature
Ze worden standaard opgeleverd met BMW knipperlichten![]()
@:4EverBlackEyed
Soms denk ik dat ik hooithee wel smakelijk vind.. lijkt een beetje op mijn slaapthee..quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Soms denk ik dat ik ook maar hooi moet gaan eten als ik die mooie keutels van de caafs zie.
@:4everblackeyed
Bedankt voor deze twijfelachtige eer, maar volgens mij ben ik wel gezaktquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:4everblackeyed in de top 25 terwijl die één van de drukste levens heeftDie is wel héél goed in multitasken
JIJquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor deze twijfelachtige eer, maar volgens mij ben ik wel gezaktStond eerder wat hoger
Treurie ken gebeuriequote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:34 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DK_1wVrsDoW/
@:ama @:cherrylips @:4EverBlackEyed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |