Een in het zuur gelegde onvolgroeide komkommer?quote:
een zogenaamd gezonde snack.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een in het zuur gelegde onvolgroeide komkommer?
Breng Oos niet op ideeën..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bitterbal met augurk vulling...
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:
[..]
Jezus dit lijkt me kut.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
@:Luctor.et.emergo dit is DÉ klok voor jou![]()
![]()
https://www.ibood.com/nl/(...)ndengeluiden/2717441
[..]
Ieuw neequote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor zwanger zijn?
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor zwanger zijn?
maar ik zag op de kesbeke site piccanaise staan. misschien is dat wel lekker met een btterbalquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt , denk dat dat misschien toch beter is
gewoon aandachtshoererijquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik zag op de kesbeke site piccanaise staan. misschien is dat wel lekker met een btterbal
Genoeg mensen die het kopen hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon aandachtshoererijNiet kopen die rotzooi.
dat bepaal ik zelf nog wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon aandachtshoererijNiet kopen die rotzooi.
Flash haat dingen die populair zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf nog wel.
Mayo en piccalily passen beide bij friet, dus waarom niet samen in 1 potje?
zit wat inquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Flash haat dingen die populair zijn.
[..]
quote:
Dude, augurken, come...on.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Flesj is toch zelf ook best populair?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Flash haat dingen die populair zijn.
Oei. Maar even uitkijken met wat ik like dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
Insta heeft een nieuwe update doorgevoerd. Je kan nu zien welke reels je vrienden hebben geliked
Ik kom eraan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
Zullen we het weer gewoon over lekker eten hebben
Ik heb verse roombroodjes bij de bakker gescoord![]()
![]()
Onderweg!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
Zullen we het weer gewoon over lekker eten hebben
Ik heb verse roombroodjes bij de bakker gescoord![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Maar even uitkijken met wat ik like dan.
quote:
Blijf maar lekker daar, mijn broodjesquote:
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Blijf maar lekker daar, mijn broodjes
* TheStigsDutchCousin kaapt snel wegquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ok, Joey.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
I got that reference.quote:
Ok, Captain America.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I got that reference.
Nou, nu liever nietquote:
Oh gaan we weer terug in de tijd. Vroegah kon je sowieso alles zien wat je vrienden dedenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
Insta heeft een nieuwe update doorgevoerd. Je kan nu zien welke reels je vrienden hebben geliked
Ik zou nu niet Captain America willen zijn, gezien de staat van dat landquote:
jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Oh gaan we weer terug in de tijd. Vroegah kon je sowieso alles zien wat je vrienden deden
Daar past deze 'Captain America' beter bij jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou nu niet Captain America willen zijn, gezien de staat van dat land
Maar nu ziet Meta ook wat je allemaal doetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Oh gaan we weer terug in de tijd. Vroegah kon je sowieso alles zien wat je vrienden deden
Maar vroeger zaten alleen de nerdjes en pubers op internet. Tegenwoordig zit iedereen er op, plus alle bedrijven en datagraaiers en SkyNetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dit.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar vroeger zaten alleen de nerdjes en pubers op internet. Tegenwoordig zit iedereen er op, plus alle bedrijven en datagraaiers en SkyNet
Goede reminder om elke keer 'please' & 'thank you' tegen GenAI te zeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar vroeger zaten alleen de nerdjes en pubers op internet. Tegenwoordig zit iedereen er op, plus alle bedrijven en datagraaiers en SkyNet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |