SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Vakman pur sang
Als de gerriederrie weg is maar even afspreken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Er is een oude tinder match op het eiland
Sowquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Tijd voor een date?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Bekend jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment voor mij.
Wat voor taal?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment voor mij.
Ja, tuurlijk, maar misschien kun je ook even iets met dat hij het afzien vindt als het 25+ graden is? Jij werkt toch gewoon door bij 40+?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja is zo te klimatiseren natuurlijk.
Gaan we wel naartoe jaquote:
En straks zijn het alleen maar 2 schermpjes die tegen elkaar pratenquote:
*blij is met bril*quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En straks zijn het alleen maar 2 schermpjes die tegen elkaar praten
de humor gaat langs mij heenquote:
Denk dat de bezorger een beetje verlegen isquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Nu was ik wel op tijd om open te doen voor de pakketbezorger maar wordt het alsnog beneden neergelegd
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de bezorger een beetje verlegen is
Dat krijg je nou als je nooit met loshangende badjas de pakketjes aanneemt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Nu was ik wel op tijd om open te doen voor de pakketbezorger maar wordt het alsnog beneden neergelegd
Dat is bij ons standaard. Ze bellen aan en droppen het pakketje in de hal.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Hier blijkbaar ook, is nieuw. Maar heb het afgelopen jaar ook niks besteld en de afgelopen weken weer ineens wat kleren dus ik moet er nog aan wennen. De eerste keer was even spannend. Het is wel makkelijk als je niet thuis bent, maar iedereen kan het meenemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is bij ons standaard. Ze bellen aan en droppen het pakketje in de hal.
Bizar eigenlijk, iets van 200.000 pakketbezorgers die anderhalf miljoen pakketjes per dag moeten bezorgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de bezorger een beetje verlegen is
zo'n ding heb ik ook. Beste aankoop van de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vorig jaar een piepklein draagbaar ventilatortje gekocht voor op m'n bureau en dat is echt een heerlijk ding om in je bakkes te hebben als het warm is
geloof dat die met zijn vrouw/vriendin en kinderen hier is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de gerriederrie weg is maar even afspreken.
Proef je niets van.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat die met zijn vrouw/vriendin en kinderen hier is.
*noteert*quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo'n ding heb ik ook. Beste aankoop van de afgelopen jaren.
Als je die mp3 nog wil moet je maar ff DM'en zodat we de details kunnen afstemmen.quote:
Ben zijn naam vergeten maar hij is chocoladekleurigquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heeyyyy Henk Ali, ben jij het?"
Denk dat CL gewoon vaker pakketjes door DPD moet laten bezorgen. Die hebben Radio Marrakesh altijd op standje straatfeest staan en hoor je al van 3 straten verderop aankomen, Dan heeft ze tijd genoeg om de deur te openen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk, iets van 200.000 pakketbezorgers die anderhalf miljoen pakketjes per dag moeten bezorgen.
- Stikstof?
- Massamigratie?
- Milieu?
- Onze mooie cultuur?
- Overvolle wegen?
- Die mensen moeten ook ergens wonen?
'details afstemmen' klinkt wel ietwat dubieusquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je die mp3 nog wil moet je maar ff DM'en zodat we de details kunnen afstemmen.
Dat valt hier gelukkig wel meequote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat CL gewoon vaker pakketjes door DPD moet laten bezorgen. Die hebben Radio Marrakesh altijd op standje straatfeest staan en hoor je al van 3 straten verderop aankomen, Dan heeft ze tijd genoeg om de deur te openen.
Oemfoefoe?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben zijn naam vergeten maar hij is chocoladekleurig
Hue hue.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'details afstemmen' klinkt wel ietwat dubieus
Het is Air. Had je wat anders verwacht?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'details afstemmen' klinkt wel ietwat dubieus
Voor dit soort reacties kruip jij onder je steen vandaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is Air. Had je wat anders verwacht?
Ja je moet er helaas wat voor over hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is Air. Had je wat anders verwacht?
Ben nu geneigd om een screenshot van je DM's te plaatsen maar dat mag vast weer niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet er helaas wat voor over hebben
Ja waarom nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor dit soort reacties kruip jij onder je steen vandaan?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:00 schreef Ama het volgende:
Jammer het was hier de laatste dagen net zo leuk.
AMA en US sitting in a treequote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
De werkelozen zijn ook weer wakker.
Heb je gelijk weer allemaal boze blauwenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben nu geneigd om een screenshot van je DM's te plaatsen maar dat mag vast weer niet.
Bakje koffie nu je toch wakker bent?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Vooral die rooie wil je niet boos hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gelijk weer allemaal boze blauwen
Ben echt al super lang wakkerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
rood harige hebben geen ziel enzoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vooral die rooie wil je niet boos hebben.
Kunnen ze die ook niet verkopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
rood harige hebben geen ziel enzo
dat is wel al vrij langquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sinds half 7 en net is nu net 3 uur geweest
Mag het wel in een spoilerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vooral die rooie wil je niet boos hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Met zoute friet?quote:
Daar ging iets mis.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
@:UitStraling, die heb je snel weggepest https://www.bndestem.nl/b(...)horecazaak~a2ef0872/
Ja ik vraag me dan ook wel af wat als je binnen een maand weer dicht gaat.quote:
Bijna knap om daar te mislukken, locatie is zowel geschikt voor armlastige scholieren als de gegoede burgerij.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
@:UitStraling, die heb je snel weggepest https://www.bndestem.nl/b(...)horecazaak~a2ef0872/
Wat vreemd.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
Als je in het weekend niks omzet dan is het makkelijk om 4x zoveel daarvan om te zettenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:34 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo ga je alleen doordeweeks open zijn? Maar als de omzet 4x zo veel is, waarom is het dan nu weg?
Ja dat bedacht ik me later ook. Maar goed ¤4 is dan ook meer als niets. En daarmee ga je het ook niet redden door de weekquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je in het weekend niks omzet dan is het makkelijk om 4x zoveel daarvan om te zetten
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna knap om daar te mislukken, locatie is zowel geschikt voor armlastige scholieren als de gegoede burgerij.
Idealistisch willen verkopen ipv aanbieden waar vraag naar isquote:Verbogt begon met de verkoop van ‘gezonde maaltijden met de nadruk op groenten’. „We blijven weg van de sappen en belegde broodjes. Daarvoor kunnen de mensen al terecht bij de ondernemers die hier vlakbij zijn gevestigd”
Met Impact Meals zou hij op verschillende manieren impact willen maken. Vooral op de gezondheid.
In het weekend is het daar compleet uitgestorven dus die snap ik nog wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:34 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo ga je alleen doordeweeks open zijn? Maar als de omzet 4x zo veel is, waarom is het dan nu weg?
Vies eten dus, altijd een garantie op succes natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Idealistisch willen verkopen ipv aanbieden waar vraag naar is
Zelfs als eenmanszaak, zeker midden in een stadscentrum heb je al eerder een weekomzet van ¤ 4000 nodig om quitte te spelenquote:
Verrassendquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs als eenmanszaak, zeker midden in een stadscentrum heb je al eerder een weekomzet van ¤ 4000 nodig om quitte te spelen
Ben je weer reclame aan het maken voor de zaak van je zus?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Vlakbij zit NZ Brasserie Seafood Bar, daar vreet je de nagels van je vingers af zo goed en lekker.
Ja als ik gezond wil eten kook ik wel zelf, als ik uit eten ga wil ik gewoon lekker eten, of het nou gezond is of nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Vlakbij zit NZ Brasserie Seafood Bar, daar vreet je de nagels van je vingers af zo goed en lekker.
Steakquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik gezond wil eten kook ik wel zelf, als ik uit eten ga wil ik gewoon lekker eten, of het nou gezond is of niet
Moest lachen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je weer reclame aan het maken voor de zaak van je zus?
Poetin: "Daar zal ik over nadenken"quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/2577826
En voor iedereen die denkt "en nu gaat het gebeuren: Vrede in Oekraïne". Nee Poetin gaat Trump duidelijk maken dat hij zijn kinderachtige gekwaak in zijn reet kan steken. En voor de pers mag Donnie nog met meneer Poetin op de foto en krijgt hij een handtekening op zijn petje.
En Trump zal het als een overwinning presenteren.
Ja zoiets.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Poetin: "Daar zal ik over nadenken"
Trump: We hebben duidelijke afspraken gemaakt.
Nee ik denk dat achter gesloten deuren Trump z'n ballgag en halsband weer om mag doen van Poetin.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/2577826
En voor iedereen die denkt "en nu gaat het gebeuren: Vrede in Oekraïne".
Gewoon niet op in gaan dan stopt het vanzelf.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
Wel fijn dat Hedwig het weer afgeleerd lijkt te zijn om om 03:00 al te miauwen dat ze naar buiten wil.
Er zijn toch genoeg andere vlinders?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Godverdomme. Kan Etto zijn vriendin weer gaan redden.
Nou..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon niet op in gaan dan stopt het vanzelf.
Betekent niet dat ze dood moeten. En als ze het nou meteen deed maar ze speelt er toch vooral mee en dat ik helemaal zielig.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg andere vlinders?
ja, dan wordt het weer druk op kantoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
en weer thuis
Moet volgende week wel wat drukker worden.. Bouwvak zit er hier sws op dan...
Kateigenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze dood moeten. En als ze het nou meteen deed maar ze speelt er toch vooral mee en dat ik helemaal zielig.
op tijd waar voor?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:44 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik nog op tijd? Veel plezier @:ijsdraakje
Weer een stuk verder gekomen. Nu pizza van gisteren opwarmen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet nog even nog iets nuttigs doen voor de lunch.
Dafuq.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Ze hebben weer nieuwe merch bedacht bij Kesbeke.
[ link | afbeelding ]
Ja ik zou niet weten waarom je hier ¤15 voor zou willen betalen.quote:
ik zou dit kopenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zou niet weten waarom je hier ¤15 voor zou willen betalen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou dit kopen
en die zure matjes wil ik ook proberen
Er zijn vast wel mensen die het kopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zou niet weten waarom je hier ¤15 voor zou willen betalen.
ik zie dat er ook badslippers zijn, dus keuze genoegquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen die het kopen.
👀quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie dat er ook badslippers zijn, dus keuze genoeg
Mja, ik heb die van de febo al!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie dat er ook badslippers zijn, dus keuze genoeg
Ik vroeg me af wie dat wel kocht.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:47 schreef gianni61 het volgende:
steekt mooi af tegen mijn oranje hup holland badslippers van de jumbo
voor 5 euro kun je dat toch niet laten liggenquote:
Voor ¤5 weet ik ook wel andere dingen die ik uit de supermarkt kan halen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor 5 euro kun je dat toch niet laten liggen
Nja, het is niet alsof ik dan iets anders laat liggenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor ¤5 weet ik ook wel andere dingen die ik uit de supermarkt kan halen.
Fair enoughquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, het is niet alsof ik dan iets anders laat liggen
Iedereen wil toch augurk zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zijn die augurken een ding of zo?Een augurk is een augurk okee.
ik denk vooral dat zn tv programma een ding isquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
dafuq is dit nu weeerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen wil toch augurk zijn
https://www.instagram.com/reel/DBz_XYZI-VO/
Kesbeke heeft tegenwoordig ook een eigen realityprogramma en best veel mensen vinden dat leuk schijnbaar en sindsdien kan je steeds meer producten kopen met augurk erin of dingen zoals dit met een printje van augurken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Die zie je niet over het hoofd, je weet gelijk welke de jouwe zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Mja, ik heb die van de febo al!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Een super schattig kind op instagram.
mwaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
valt me tegen van Rivalquote:
lever je ballen maar in bij de dichtstbijzijnde klikoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:07 schreef rival het volgende:
Als ik dat fipmje zie dan denk ik echt awhhh
En ik naar de AC Tionquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lever je ballen maar in bij de dichtstbijzijnde kliko
Een..een....kledder?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
HOAXquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je bent al een bitterbalquote:
Een in het zuur gelegde onvolgroeide komkommer?quote:
een zogenaamd gezonde snack.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een in het zuur gelegde onvolgroeide komkommer?
Breng Oos niet op ideeën..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bitterbal met augurk vulling...
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:
[..]
Jezus dit lijkt me kut.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
@:Luctor.et.emergo dit is DÉ klok voor jou![]()
![]()
https://www.ibood.com/nl/(...)ndengeluiden/2717441
[..]
Ieuw neequote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor zwanger zijn?
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor zwanger zijn?
maar ik zag op de kesbeke site piccanaise staan. misschien is dat wel lekker met een btterbalquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt , denk dat dat misschien toch beter is
gewoon aandachtshoererijquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik zag op de kesbeke site piccanaise staan. misschien is dat wel lekker met een btterbal
Genoeg mensen die het kopen hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon aandachtshoererijNiet kopen die rotzooi.
dat bepaal ik zelf nog wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon aandachtshoererijNiet kopen die rotzooi.
Flash haat dingen die populair zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf nog wel.
Mayo en piccalily passen beide bij friet, dus waarom niet samen in 1 potje?
zit wat inquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Flash haat dingen die populair zijn.
[..]
quote:
Dude, augurken, come...on.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Flesj is toch zelf ook best populair?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Flash haat dingen die populair zijn.
Oei. Maar even uitkijken met wat ik like dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
Insta heeft een nieuwe update doorgevoerd. Je kan nu zien welke reels je vrienden hebben geliked
Ik kom eraan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
Zullen we het weer gewoon over lekker eten hebben
Ik heb verse roombroodjes bij de bakker gescoord![]()
![]()
Onderweg!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
Zullen we het weer gewoon over lekker eten hebben
Ik heb verse roombroodjes bij de bakker gescoord![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Maar even uitkijken met wat ik like dan.
quote:
Blijf maar lekker daar, mijn broodjesquote:
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Blijf maar lekker daar, mijn broodjes
* TheStigsDutchCousin kaapt snel wegquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ok, Joey.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
I got that reference.quote:
Ok, Captain America.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I got that reference.
Nou, nu liever nietquote:
Oh gaan we weer terug in de tijd. Vroegah kon je sowieso alles zien wat je vrienden dedenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
Insta heeft een nieuwe update doorgevoerd. Je kan nu zien welke reels je vrienden hebben geliked
Ik zou nu niet Captain America willen zijn, gezien de staat van dat landquote:
jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Oh gaan we weer terug in de tijd. Vroegah kon je sowieso alles zien wat je vrienden deden
Daar past deze 'Captain America' beter bij jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou nu niet Captain America willen zijn, gezien de staat van dat land
Maar nu ziet Meta ook wat je allemaal doetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Oh gaan we weer terug in de tijd. Vroegah kon je sowieso alles zien wat je vrienden deden
Maar vroeger zaten alleen de nerdjes en pubers op internet. Tegenwoordig zit iedereen er op, plus alle bedrijven en datagraaiers en SkyNetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dit.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar vroeger zaten alleen de nerdjes en pubers op internet. Tegenwoordig zit iedereen er op, plus alle bedrijven en datagraaiers en SkyNet
Goede reminder om elke keer 'please' & 'thank you' tegen GenAI te zeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar vroeger zaten alleen de nerdjes en pubers op internet. Tegenwoordig zit iedereen er op, plus alle bedrijven en datagraaiers en SkyNet
Wat te denken van Microsoft's nieuwste projectquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar nu ziet Meta ook wat je allemaal doet
Google doet natuurlijk ook gewoon meequote:Microsoft komt binnenkort met een nieuw onderdeel genaamd Herinnering. Daarmee wordt elke paar seconden een opname van je scherm gemaakt. Die schermafbeeldingen van bijvoorbeeld je mail, websites die je bezoekt etc. worden op een tijdlijn gezet en via AI doorzoekbaar gemaakt.
En dan hebben we OpenAI en dergelijke nogquote:Google blijft niet achter en dringt ‘Slimme functies in Google Workspace’ op.
Gemini heet de AI van Google en het kan samenwerken met andere Google-apps. Zo kan Gemini informatie halen uit YouTube, Maps en Vluchten. En, als je er toestemming voor geeft, kan Gemini ook bij Gmail en Documenten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat te denken van Microsoft's nieuwste project
[..]
Google doet natuurlijk ook gewoon mee
[..]
En dan hebben we OpenAI en dergelijke nog
De veiligste plek is tussen drugsdealers, wapenleveranciers, huurmoordenaars en mensenhandelaarsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dit.
Straks is ironisch genoeg het Dark Web de meest anonieme plek
quote:
Dit kan je toch wel uitzetten hoop ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De veiligste plek is tussen drugsdealers, wapenleveranciers, huurmoordenaars en mensenhandelaars
uiteraard kun je aangeven dat je het niet wilt. dat houdt ze echter niet tegenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit kan je toch wel uitzetten hoop ik.
Haha jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog wel. Maar het blijft Microsoft. En AI door je strot duwen omdat big tech nu allemaal foie gras van je data wil maken is de nieuwe trend.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard kun je aangeven dat je het niet wilt. dat houdt ze echter niet tegen
quote:
* TheStigsDutchCousin zachtjes huiltquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog wel. Maar het blijft Microsoft. En AI door je strot duwen omdat big tech nu allemaal foie gras van je data wil maken is de nieuwe trend.
Microsoft en AI klinkt echt als een recipe for disasterquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog wel. Maar het blijft Microsoft. En AI door je strot duwen omdat big tech nu allemaal foie gras van je data wil maken is de nieuwe trend.
FTFY.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Big tech en AI klinkt echt als een recipe for disaster
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
[..]
* TheStigsDutchCousin zachtjes huilt
AI boeit copyright en bronvermelding ook niet zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Somehow Clippy returned.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Microsoft en AI klinkt echt als een recipe for disaster
Dit ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
AI boeit copyright en bronvermelding ook niet zo.
Had me het einde van de wereld ook wat spannender voorgesteldquote:
De wereld is al ten einde, we weten het alleen niet of we willen het niet weten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had me het einde van de wereld ook wat spannender voorgesteld
Enige wat AI boeit is zo veel als mogelijk data binnenharken, ongeacht hoe het wordt verkregen. Beetje als die vissersboten met sleepnetten die over de bodem gaanquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
AI boeit copyright en bronvermelding ook niet zo.
Allemaal plastic tussen je kibbeling.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige wat AI boeit is zo veel als mogelijk data binnenharken, ongeacht hoe het wordt verkregen. Beetje als die vissersboten met sleepnetten die over de bodem gaan
Het is gewoon zoals in the Matrixquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De wereld is al ten einde, we weten het alleen niet of we willen het niet weten.
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon zoals in the Matrix
We leven in een simulatie
Dat zit nu ook al in je kibbelingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal plastic tussen je kibbeling.
En natuurlijk kan en gebeurt het ook als je er geen toestemming voor geeftquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
No way.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan iemand mijn aansluiting even fixen? Denk dat ik gehackt benquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Maar dan zou alles mogelijk moeten zijn!
* TheStigsDutchCousin uit raam springt
Helaasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zit nu ook al in je kibbeling
Hadden ze die niet wat leuker kunnen programmeren dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kom wel evenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan iemand mijn aansluiting even fixen? Denk dat ik gehackt ben
Er zit gewoon zo'n incel als developer daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze die niet wat leuker kunnen programmeren dan?
Ik vraag me af hoeveel tickets ze daardoor mislopen eigenlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer weer ergens voor te reserveren maar 'mag geen enkele stoel overhouden'. Sterf.
Zo eentje die helemaal wild wordt van Excel en Teams zekerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit gewoon zo'n incel als developer daar.
Yes wayquote:
Stagiair denk ikquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze die niet wat leuker kunnen programmeren dan?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel tickets ze daardoor mislopen eigenlijk
Als je steeds niet kan reserveren omdat er 3 plekken vrij zijn en je wilt er 2..
Een inExcelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje die helemaal wild wordt van Excel en Teams zeker
Geen want wij single losers zitten nu dan maar aan de zijkant.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel tickets ze daardoor mislopen eigenlijk
Als je steeds niet kan reserveren omdat er 3 plekken vrij zijn en je wilt er 2..
Nee, ik ben niet altijd de snelstequote:
Ik liep vanmorgen nog langs. Hij was.nog dichtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik ook creepkiep hebben gehad
Vraag eens of hij gefrituurde kiep lustquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
De voegers zijn nu bij de buren schuin aan de overkant bezig
Die met die mooie ogen zwaait regelmatig naar me
en behalve de ogen is het ook een pino?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
De voegers zijn nu bij de buren schuin aan de overkant bezig
Die met die mooie ogen zwaait regelmatig naar me
Haha jij nu telkens langslopen voor gratis kip en een beetje flirtenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik liep vanmorgen nog langs. Hij was.nog dicht
Lol nee. Ik ga liever als ie niet open isquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Haha jij nu telkens langslopen voor gratis kip en een beetje flirten
Huh?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
en behalve de ogen is het ook een pino?
potentieel interessant neuk objectquote:
Potentieel Interessant Neuk Object.quote:
Ja zijn kar was dicht, maar wie zegt er dat hij er niet wasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik liep vanmorgen nog langs. Hij was.nog dicht
Ohquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
potentieel interessant neuk object
nou nou zeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet op de fiets gaan zittenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het gaan regenen terwijl ik op de fiets zit. Dat was niet afgesproken.
zeker al 25 jaar oud die uitdrukkingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Die uitdrukking kende ik nog niet
1998 beldequote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
en behalve de ogen is het ook een pino?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar 25 jaar geleden was ik 10, Pino was voor mij;quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker al 25 jaar oud die uitdrukking
quote:
Het werkt wel wat ie doet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Wereldgozer in OUD / Zoon opvoeden mbt luide muziek van tiktok
Potentie tot een parel
Net op de radio zeiden ze dat het vandaag droog zou blijven, maar zie hier nu ook druppels aankomenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb je opgenomen?quote:
Ik ben geen fat bottomed girl.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik luister naar Bicycle van Queen
Daarom ging ik vandaag ook fietsen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net op de radio zeiden ze dat het vandaag droog zou blijven, maar zie hier nu ook druppels aankomen
Dat is veel te oud voor veel mensen die daar druk mee zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker al 25 jaar oud die uitdrukking
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geweldig, hittegolf komende week.
Maandag 28, dinsdag 32, woensdag, donderdag en vrijdag 30, zaterdag 28.quote:
Only fan?quote:
oke help ff.... kan er niks van maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
persoonlijk heb ik liever een pibo, maar dat is logisch
Potentieel interessant bef object?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
persoonlijk heb ik liever een pibo, maar dat is logisch
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag 28, dinsdag 32, woensdag, donderdag en vrijdag 30, zaterdag 28.
Ik denk niet dat ik de enige fan benquote:
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou, joepiequote:
WAT.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
oke help ff.... kan er niks van maken.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Potentieel interessant bef object
OUD / Zoon opvoeden mbt luide muziek van tiktokquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je opgenomen?
of was je in gesprek met je inbelverbinding
*Gaat weer ruimte maken in de koelkast...quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
welke kant roteer je op?quote:
gezienquote:
Ik zat al op zonnetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je opgenomen?
of was je in gesprek met je inbelverbinding
Denk dat die afkorting nooit Zeeland heeft bereikt.quote:
rechtsachteruitinparkerende melkzuurbacteriequote:
it wasnt mequote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
rechtsachteruitinparkerende melkzuurbacterie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |