Wat te denken van Microsoft's nieuwste projectquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar nu ziet Meta ook wat je allemaal doet
Google doet natuurlijk ook gewoon meequote:Microsoft komt binnenkort met een nieuw onderdeel genaamd Herinnering. Daarmee wordt elke paar seconden een opname van je scherm gemaakt. Die schermafbeeldingen van bijvoorbeeld je mail, websites die je bezoekt etc. worden op een tijdlijn gezet en via AI doorzoekbaar gemaakt.
En dan hebben we OpenAI en dergelijke nogquote:Google blijft niet achter en dringt ‘Slimme functies in Google Workspace’ op.
Gemini heet de AI van Google en het kan samenwerken met andere Google-apps. Zo kan Gemini informatie halen uit YouTube, Maps en Vluchten. En, als je er toestemming voor geeft, kan Gemini ook bij Gmail en Documenten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat te denken van Microsoft's nieuwste project
[..]
Google doet natuurlijk ook gewoon mee
[..]
En dan hebben we OpenAI en dergelijke nog
De veiligste plek is tussen drugsdealers, wapenleveranciers, huurmoordenaars en mensenhandelaarsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dit.
Straks is ironisch genoeg het Dark Web de meest anonieme plek
quote:
Dit kan je toch wel uitzetten hoop ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De veiligste plek is tussen drugsdealers, wapenleveranciers, huurmoordenaars en mensenhandelaars
uiteraard kun je aangeven dat je het niet wilt. dat houdt ze echter niet tegenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit kan je toch wel uitzetten hoop ik.
Haha jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog wel. Maar het blijft Microsoft. En AI door je strot duwen omdat big tech nu allemaal foie gras van je data wil maken is de nieuwe trend.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard kun je aangeven dat je het niet wilt. dat houdt ze echter niet tegen
quote:
* TheStigsDutchCousin zachtjes huiltquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog wel. Maar het blijft Microsoft. En AI door je strot duwen omdat big tech nu allemaal foie gras van je data wil maken is de nieuwe trend.
Microsoft en AI klinkt echt als een recipe for disasterquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog wel. Maar het blijft Microsoft. En AI door je strot duwen omdat big tech nu allemaal foie gras van je data wil maken is de nieuwe trend.
FTFY.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Big tech en AI klinkt echt als een recipe for disaster
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
[..]
* TheStigsDutchCousin zachtjes huilt
AI boeit copyright en bronvermelding ook niet zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Somehow Clippy returned.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Microsoft en AI klinkt echt als een recipe for disaster
Dit ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
AI boeit copyright en bronvermelding ook niet zo.
Had me het einde van de wereld ook wat spannender voorgesteldquote:
De wereld is al ten einde, we weten het alleen niet of we willen het niet weten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had me het einde van de wereld ook wat spannender voorgesteld
Enige wat AI boeit is zo veel als mogelijk data binnenharken, ongeacht hoe het wordt verkregen. Beetje als die vissersboten met sleepnetten die over de bodem gaanquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
AI boeit copyright en bronvermelding ook niet zo.
Allemaal plastic tussen je kibbeling.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige wat AI boeit is zo veel als mogelijk data binnenharken, ongeacht hoe het wordt verkregen. Beetje als die vissersboten met sleepnetten die over de bodem gaan
Het is gewoon zoals in the Matrixquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De wereld is al ten einde, we weten het alleen niet of we willen het niet weten.
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon zoals in the Matrix
We leven in een simulatie
Dat zit nu ook al in je kibbelingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal plastic tussen je kibbeling.
En natuurlijk kan en gebeurt het ook als je er geen toestemming voor geeftquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
No way.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan iemand mijn aansluiting even fixen? Denk dat ik gehackt benquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Maar dan zou alles mogelijk moeten zijn!
* TheStigsDutchCousin uit raam springt
Helaasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zit nu ook al in je kibbeling
Hadden ze die niet wat leuker kunnen programmeren dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kom wel evenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan iemand mijn aansluiting even fixen? Denk dat ik gehackt ben
Er zit gewoon zo'n incel als developer daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze die niet wat leuker kunnen programmeren dan?
Ik vraag me af hoeveel tickets ze daardoor mislopen eigenlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer weer ergens voor te reserveren maar 'mag geen enkele stoel overhouden'. Sterf.
Zo eentje die helemaal wild wordt van Excel en Teams zekerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit gewoon zo'n incel als developer daar.
Yes wayquote:
Stagiair denk ikquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze die niet wat leuker kunnen programmeren dan?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel tickets ze daardoor mislopen eigenlijk
Als je steeds niet kan reserveren omdat er 3 plekken vrij zijn en je wilt er 2..
Een inExcelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje die helemaal wild wordt van Excel en Teams zeker
Geen want wij single losers zitten nu dan maar aan de zijkant.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel tickets ze daardoor mislopen eigenlijk
Als je steeds niet kan reserveren omdat er 3 plekken vrij zijn en je wilt er 2..
Nee, ik ben niet altijd de snelstequote:
Ik liep vanmorgen nog langs. Hij was.nog dichtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik ook creepkiep hebben gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |