Als je in het weekend niks omzet dan is het makkelijk om 4x zoveel daarvan om te zettenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:34 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo ga je alleen doordeweeks open zijn? Maar als de omzet 4x zo veel is, waarom is het dan nu weg?
Ja dat bedacht ik me later ook. Maar goed ¤4 is dan ook meer als niets. En daarmee ga je het ook niet redden door de weekquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je in het weekend niks omzet dan is het makkelijk om 4x zoveel daarvan om te zetten
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna knap om daar te mislukken, locatie is zowel geschikt voor armlastige scholieren als de gegoede burgerij.
Idealistisch willen verkopen ipv aanbieden waar vraag naar isquote:Verbogt begon met de verkoop van ‘gezonde maaltijden met de nadruk op groenten’. „We blijven weg van de sappen en belegde broodjes. Daarvoor kunnen de mensen al terecht bij de ondernemers die hier vlakbij zijn gevestigd”
Met Impact Meals zou hij op verschillende manieren impact willen maken. Vooral op de gezondheid.
In het weekend is het daar compleet uitgestorven dus die snap ik nog wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:34 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo ga je alleen doordeweeks open zijn? Maar als de omzet 4x zo veel is, waarom is het dan nu weg?
Vies eten dus, altijd een garantie op succes natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Idealistisch willen verkopen ipv aanbieden waar vraag naar is
Zelfs als eenmanszaak, zeker midden in een stadscentrum heb je al eerder een weekomzet van ¤ 4000 nodig om quitte te spelenquote:
Verrassendquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs als eenmanszaak, zeker midden in een stadscentrum heb je al eerder een weekomzet van ¤ 4000 nodig om quitte te spelen
Ben je weer reclame aan het maken voor de zaak van je zus?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Vlakbij zit NZ Brasserie Seafood Bar, daar vreet je de nagels van je vingers af zo goed en lekker.
Ja als ik gezond wil eten kook ik wel zelf, als ik uit eten ga wil ik gewoon lekker eten, of het nou gezond is of nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Vlakbij zit NZ Brasserie Seafood Bar, daar vreet je de nagels van je vingers af zo goed en lekker.
Steakquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik gezond wil eten kook ik wel zelf, als ik uit eten ga wil ik gewoon lekker eten, of het nou gezond is of niet
Moest lachen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je weer reclame aan het maken voor de zaak van je zus?
Poetin: "Daar zal ik over nadenken"quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/2577826
En voor iedereen die denkt "en nu gaat het gebeuren: Vrede in Oekraïne". Nee Poetin gaat Trump duidelijk maken dat hij zijn kinderachtige gekwaak in zijn reet kan steken. En voor de pers mag Donnie nog met meneer Poetin op de foto en krijgt hij een handtekening op zijn petje.
En Trump zal het als een overwinning presenteren.
Ja zoiets.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Poetin: "Daar zal ik over nadenken"
Trump: We hebben duidelijke afspraken gemaakt.
Nee ik denk dat achter gesloten deuren Trump z'n ballgag en halsband weer om mag doen van Poetin.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/2577826
En voor iedereen die denkt "en nu gaat het gebeuren: Vrede in Oekraïne".
Gewoon niet op in gaan dan stopt het vanzelf.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
Wel fijn dat Hedwig het weer afgeleerd lijkt te zijn om om 03:00 al te miauwen dat ze naar buiten wil.
Er zijn toch genoeg andere vlinders?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Godverdomme. Kan Etto zijn vriendin weer gaan redden.
Nou..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon niet op in gaan dan stopt het vanzelf.
Betekent niet dat ze dood moeten. En als ze het nou meteen deed maar ze speelt er toch vooral mee en dat ik helemaal zielig.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg andere vlinders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |