SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Vakman pur sang
Als de gerriederrie weg is maar even afspreken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Er is een oude tinder match op het eiland
Sowquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Tijd voor een date?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Bekend jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment voor mij.
Wat voor taal?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment voor mij.
Ja, tuurlijk, maar misschien kun je ook even iets met dat hij het afzien vindt als het 25+ graden is? Jij werkt toch gewoon door bij 40+?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja is zo te klimatiseren natuurlijk.
Gaan we wel naartoe jaquote:
En straks zijn het alleen maar 2 schermpjes die tegen elkaar pratenquote:
*blij is met bril*quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En straks zijn het alleen maar 2 schermpjes die tegen elkaar praten
de humor gaat langs mij heenquote:
Denk dat de bezorger een beetje verlegen isquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Nu was ik wel op tijd om open te doen voor de pakketbezorger maar wordt het alsnog beneden neergelegd
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de bezorger een beetje verlegen is
Dat krijg je nou als je nooit met loshangende badjas de pakketjes aanneemt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Nu was ik wel op tijd om open te doen voor de pakketbezorger maar wordt het alsnog beneden neergelegd
Dat is bij ons standaard. Ze bellen aan en droppen het pakketje in de hal.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Hier blijkbaar ook, is nieuw. Maar heb het afgelopen jaar ook niks besteld en de afgelopen weken weer ineens wat kleren dus ik moet er nog aan wennen. De eerste keer was even spannend. Het is wel makkelijk als je niet thuis bent, maar iedereen kan het meenemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is bij ons standaard. Ze bellen aan en droppen het pakketje in de hal.
Bizar eigenlijk, iets van 200.000 pakketbezorgers die anderhalf miljoen pakketjes per dag moeten bezorgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de bezorger een beetje verlegen is
zo'n ding heb ik ook. Beste aankoop van de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vorig jaar een piepklein draagbaar ventilatortje gekocht voor op m'n bureau en dat is echt een heerlijk ding om in je bakkes te hebben als het warm is
geloof dat die met zijn vrouw/vriendin en kinderen hier is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de gerriederrie weg is maar even afspreken.
Proef je niets van.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat die met zijn vrouw/vriendin en kinderen hier is.
*noteert*quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo'n ding heb ik ook. Beste aankoop van de afgelopen jaren.
Als je die mp3 nog wil moet je maar ff DM'en zodat we de details kunnen afstemmen.quote:
Ben zijn naam vergeten maar hij is chocoladekleurigquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heeyyyy Henk Ali, ben jij het?"
Denk dat CL gewoon vaker pakketjes door DPD moet laten bezorgen. Die hebben Radio Marrakesh altijd op standje straatfeest staan en hoor je al van 3 straten verderop aankomen, Dan heeft ze tijd genoeg om de deur te openen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk, iets van 200.000 pakketbezorgers die anderhalf miljoen pakketjes per dag moeten bezorgen.
- Stikstof?
- Massamigratie?
- Milieu?
- Onze mooie cultuur?
- Overvolle wegen?
- Die mensen moeten ook ergens wonen?
'details afstemmen' klinkt wel ietwat dubieusquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je die mp3 nog wil moet je maar ff DM'en zodat we de details kunnen afstemmen.
Dat valt hier gelukkig wel meequote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat CL gewoon vaker pakketjes door DPD moet laten bezorgen. Die hebben Radio Marrakesh altijd op standje straatfeest staan en hoor je al van 3 straten verderop aankomen, Dan heeft ze tijd genoeg om de deur te openen.
Oemfoefoe?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben zijn naam vergeten maar hij is chocoladekleurig
Hue hue.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'details afstemmen' klinkt wel ietwat dubieus
Het is Air. Had je wat anders verwacht?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'details afstemmen' klinkt wel ietwat dubieus
Voor dit soort reacties kruip jij onder je steen vandaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is Air. Had je wat anders verwacht?
Ja je moet er helaas wat voor over hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is Air. Had je wat anders verwacht?
Ben nu geneigd om een screenshot van je DM's te plaatsen maar dat mag vast weer niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet er helaas wat voor over hebben
Ja waarom nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor dit soort reacties kruip jij onder je steen vandaan?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:00 schreef Ama het volgende:
Jammer het was hier de laatste dagen net zo leuk.
AMA en US sitting in a treequote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
De werkelozen zijn ook weer wakker.
Heb je gelijk weer allemaal boze blauwenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben nu geneigd om een screenshot van je DM's te plaatsen maar dat mag vast weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |