SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Oh dat weet ik dan weer niet van hem.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:13 schreef Wereldgozer het volgende: [..] Niet qua muziek Maar dat verhaal boehoe ik was arm en iedereen haatte me
Ik was niet eens armquote:
Ik vrees dat ik hier ook niet mee kan helpen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een second opinion over de bestelde bloesjesIk kan niet zien of ze op de rug ook goed zitten.
Stuur even pics in DM.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een second opinion over de bestelde bloesjesIk kan niet zien of ze op de rug ook goed zitten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stuur even pics in DM.
GMTAquote:
App maar wat foto's.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Die zegt toch dat het goed staat ook als het niet zo isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Nee dan had ik het ook aan m'n moeder kunnen vragen
en dan lach je er niet eens bijquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Nee dan had ik het ook aan m'n moeder kunnen vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
@CherryLipsquote:
ah ja, goede redenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat hij uit Limburg komt.
Zolang het niet trekt, dan zit het goedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Stinkende Gouwe? Plant/onkruid.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
Waar the fuck heeft Hedwig nou weer ingezeten. Ze heeft gele vlekken.
Mailyquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:26 schreef maily het volgende:
[..]
Stinkende Gouwe? Plant/onkruid.
Even googlen
Lijkt wel iets van stuifmeel ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:26 schreef maily het volgende:
[..]
Stinkende Gouwe? Plant/onkruid.
Even googlen
ja, als ik dat eens wistquote:
Oke Josef Fritzl.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
De yoga oefening voor vandaag ook weer gehad![]()
[ afbeelding ]
Getolereerdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Nu ben je niet arm en/of wordt je niet meer gehaat?
Is dit het achterhuis?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder andersomquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zegt toch dat het goed staat ook als het niet zo is
Dat doet het dus een beetje aan een kant op de rug, maar er is genoeg stof verderquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zolang het niet trekt, dan zit het goed
Ik ben niet meer arm, maar nog steeds gehaatquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Nu ben je niet arm en/of wordt je niet meer gehaat?
Dan is het niet erg.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer arm, maar nog steeds gehaat
Wordt krap als je iemand achter dat luikje wilt stoppenquote:
vind ik wel dat er een mooie kast voor moet komen, niet een doodsaaie boekenkastquote:
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer arm, maar nog steeds gehaat
dat mag niet meer he... zwarte pietenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.
We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten.
De befaamde Fok!zolderkamer in onderhoud.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
raymzterrrrrquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.
We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten.
*in aanbouwquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
De befaamde Fok!zolderkamer in onderhoud.
Tijd dat dit verandert, heb je dat niet in de gatenquote:
weet jij dit ook uit je hoofdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd dat dit verandert, heb je dat niet in de gaten
quote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens waar jullie het over hebben.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens waar jullie het over hebben. Ik heb vaak het idee dat ik in een andere wereld leef.
Gebrek aan chocolade.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens waar jullie het over hebben. Ik heb vaak het idee dat ik in een andere wereld leef.
Misschienquote:
ik kies er voor om hier niet op te klikkenquote:
Die houding en uitdrukking alleen al.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kies er voor om hier niet op te klikken
quote:
ik probeer die muzieksmaak zo veel mogelijk te negeren en gooi zelf gewoon steeds golden oldies in de groepquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Zelluf.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik probeer die muzieksmaak zo veel mogelijk te negeren en gooi zelf gewoon steeds golden oldies in de groep
jeweetzquote:
Goede oude tijdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Ik keek vroeger echt veel te veel TMF enz.
Ik ook maar ik denk dat ik toch meer naar Gen X-dingen neigdequote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Dat ken ik ook nogquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Goede oude tijd
O.a. uit de tijd van Gabber Piet is echt hackuh
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:51 schreef STING het volgende:
Op de achtergrond draait ondertussen Charly Lownoise & Mental Theo
quote:
huh, toen tmf nog bestond hadden we toch nog geen Marokkanen in Nederland?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Sow danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, toen tmf nog bestond hadden we toch nog geen Marokkanen in Nederland?
Toen werden ze nog niet mainstream gehaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De allereerste cd die ik ooit kocht, de maxi-single van Your Smilequote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:51 schreef STING het volgende:
Op de achtergrond draait ondertussen toevallig Charly Lownoise & Mental Theo
The Marokkanen Factory?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij denk ik, dus voel je jongquote:
Exact dat nummer stond zojuist aanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De allereerste cd die ik ooit kocht, de maxi-single van Your Smile![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee Raymzter is volgens mij ook meer The Boxquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik keek het allemaal.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Raymzter is volgens mij ook meer The Box
Dacht dat jij jonger was.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij denk ik, dus voel je jong
Het is maar goed dat ze Sylvana toen niet als afkorting gebruikten.quote:
quote:
Liefquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat jij jonger was.
Scheelt weer.
Fabiennequote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Goede oude tijd
O.a. uit de tijd van Gabber Piet is echt hackuh
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze Sylvana toen niet als afkorting gebruikten.
Ze was wel leuk tijdens haar TMF tijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze Sylvana toen niet als afkorting gebruikten.
Maar dit was dus iets dat bekend was in meer Noordelijke provincies?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Raymzter is volgens mij ook meer The Box
Daphne ook niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker. Tooske mocht er ook wel zijn. De rest had ik niet echt iets mee
Ik keek nooit TMF of MTVquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker. Tooske mocht er ook wel zijn. De rest had ik niet echt iets mee
Alleen Fabienne was leukquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze was wel leuk tijdens haar TMF tijd.
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Zou doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Mijn vader gaat hier morgen overheen lopen:
https://www.indebergen.nl(...)hangbrug-ter-wereld/
Nou blij dat ik niet mee ben want ik ging er echt voor ¤1000 nog niet overheen.
Af en toe even komen kijken in het xennialreservaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:55 schreef STING het volgende:
Dit topic voelt nu eigenlijk wel een beetje als Xennial central
Ooh dat wil ik ook wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Mijn vader gaat hier morgen overheen lopen:
https://www.indebergen.nl(...)hangbrug-ter-wereld/
Nou blij dat ik niet mee ben want ik ging er echt voor ¤1000 nog niet overheen.
Ben in Duitsland ook over een andere hangbrug heen gelopen. Was best tof.quote:
In hun wifiteepee?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Af en toe even komen kijken in het xennialreservaat.
Stevig doorstappenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
Jullie zijn niet goed. Mijn vader ook niet.
Geierlay?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben in Duitsland ook over een andere hangbrug heen gelopen. Was best tof.
Jarenlang nog betrokken geweest bij de organisatie van de gelijknamige feesten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
Charly Lownoise is sowieso een held voor mijOok (mede)verantwoordelijk voor de Bitte ein Beat! cd-serie
![]()
![]()
En ook nog wel wat andere projecten als Deepack en Starsplash
bridget ook in haar jongere jarenquote:
Dit blijft de beste scene met Christopher Pike als Carol Marcus zich omkleedt:quote:
Kutmarokkanen is een redelijk landelijke hit geweest hoor in 2002quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dit was dus iets dat bekend was in meer Noordelijke provincies?
quote:Raymond Redouan Christiaan Rensen (Almere, 7 juni 1979), beter bekend als Raymzter, is een Nederlandse rapper.
Raymzter werd in Nederland geboren als zoon van een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder. Raymzter komt uit de wijk Stedenwijk-Zuid in Almere.
In 2001 won hij de Grote Prijs van Nederland in de categorie Hiphop en R&B. Zijn talent wordt ook opgemerkt door het Nationaal Pop Instituut, dat eerder dat jaar in samenwerking met Top Notch en Virgin de compilatie-cd Homegrown uitbrengt, waarop Raymzter met twee nummers te horen is. Vervolgens kreeg Raymzter een platencontract bij het label Top Notch.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Raymzter
Weet even de naam niet meer, zou goed kunnen.quote:
Die wil ik nog steeds een keer spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:58 schreef STING het volgende:
Door het herfstachtige weer van de afgelopen dagen krijg ik de neiging om voor de zoveelste keer Baldurs Gate 3 weer vanaf het begin aan te zwengelen, om waarschijnlijk vervolgens weer links te laten liggen, en over een paar maanden weer overnieuw te beginnen
Lulquote:
quote:
Jij wel dan?? Het is niets voor niets je vaderquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
Jullie zijn niet goed. Mijn vader ook niet.
Kan me haar niet echt meer herinneren. Eigenlijk alleen Fabienne, Tooske, Bridget, Sylvana, Ruud de Wild, Martijn Pilarczyk. Maar zullen vast nog wel een paar 'oh ja' VJ's zijn die ik nu niet genoemd heb.quote:
Nee maar weer op een ander niveau.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij wel dan?? Het is niets voor niets je vader![]()
Ik heb laatst die docu op Videoland gekeken over TMF.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me haar niet echt meer herinneren. Eigenlijk alleen Fabienne, Tooske, Bridget, Sylvana, Ruud de Wild, Martijn Pilarczyk. Maar zullen vast nog wel een paar 'oh ja' VJ's zijn die ik nu niet genoemd heb.
Jij was lekker in de Locomotion aan het werkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarenlang nog betrokken geweest bij de organisatie van de gelijknamige feesten.
Erik de Zwart, en nog eentje waarvan ik even niet op de naam kan komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me haar niet echt meer herinneren. Eigenlijk alleen Fabienne, Tooske, Bridget, Sylvana, Ruud de Wild, Martijn Pilarczyk. Maar zullen vast nog wel een paar 'oh ja' VJ's zijn die ik nu niet genoemd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Call me old fashioned, dat soort scenes vind ik afbreuk doen aan het genre. Net als de bijna naakt met olie scenes van T'Pol in Enterprise, ik kon me daar flink aan storen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dit blijft de beste scene met Christopher Pike als Carol Marcus zich omkleedt:
Bekijk deze YouTube-video
jeroenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Erik de Zwart, en nog eentje waarvan ik even niet op de naam kan komen.
Moest googlen, maar Saar en Tessquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat er naakt in moetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:02 schreef STING het volgende:
[..]
Call me old fashioned, dat soort scenes vind ik afbreuk doen aan het genre. Net als de bijna naakt met olie scenes van T'Pal in Enterprise, ik kon me daar flink aan storen.Cheap shots voor omzet + kijkcijfers van de Paramount (en hierboven Bad Robot) marketing lui.
Rinkeldekinkel met Jeroen van Inkel!quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
@:BomenverzamelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee van Nieuwenhuizen of Postquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rinkeldekinkel met Jeroen van Inkel!
nieuwehuizequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rinkeldekinkel met Jeroen van Inkel!
Oh ja, Wessel van Diepen en Jeroen Post.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)en_van_TMF_Nederland
Het is wel duidelijk te merken dat ik rond 2000 ben afgehaakt.
quote:
Ohwquote:
Ook. Op een gegeven moment werd het ook op andere locaties georganiseerd. Mijn taak was het ophalen van DJ's op Schiphol en tijdig afleveren op de feestlocatie. Werden altijd mooie auto's voor gehuurd dus dat was geen straf om te doen. En kon dus ook gratis naar die feesten toe.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij was lekker in de Locomotion aan het werk
post had je idd ook.. ik denk zelfs dat ik die bedoelde...quote:
Da's wel waar ja, maar blijft een godinnenlichaam. Ik kan scenes met 7 of 9 met een ringgevecht Tsunkatse meer waarderen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:02 schreef STING het volgende:
[..]
Call me old fashioned, dat soort scenes vind ik afbreuk doen aan het genre. Net als de bijna naakt met olie scenes van T'Pol in Enterprise, ik kon me daar flink aan storen.Cheap shots voor omzet + kijkcijfers van de Paramount (en hierboven Bad Robot) marketing lui.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar even naar de Jumbo even voor 2 weken aan statiegeld inleveren
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die heb ik ook nog ergens op een foto staanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Isabelle Brinkman..![]()
![]()
Die heeft Brian May nog mogen interviewen
Blijft toch bijzonder hoe dat zo snel is uitgestorven. Het ene moment had je 3 zenders (TMF, MTV, The Box) en misschien nog wel meer die superpopulair waren. En een paar jaar later is het helemaal uitgestorvenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt als de tijd dat ik juist ging kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
beavis en buttheadquote:
Heh heh heh. Huh huh huh.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Da's wel waar ja, maar blijft een godinnenlichaam. Ik kan scenes met 7 of 9 met een ringgevecht Tsunkatse meer waarderen.
Mocht je ooit nog Dennis Harinck spreken, kun je hem dan vragen waarom die 'Deaz ist der Ahnfang' nooit heeft uitgebrachtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook. Op een gegeven moment werd het ook op andere locaties georganiseerd. Mijn taak was het ophalen van DJ's op Schiphol en tijdig afleveren op de feestlocatie. Werden altijd mooie auto's voor gehuurd dus dat was geen straf om te doen. En kon dus ook gratis naar die feesten toe.
Toen was ik daar ook al afgehaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Jezus ik keek ook altijd die fucking slechte programmas op MTV. Dat ze kamers gingen checken met welke je wou daten enz.
Mijn god waarom keek ik dat überhaupt.
Ray Cokesquote:
MTV Crib was vroeger nog wel vermakelijk, 'this is where the magic happens'TMquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Jezus ik keek ook altijd die fucking slechte programmas op MTV. Dat ze kamers gingen checken met welke je wou daten enz.
In Picard zag ze er ook nog best goed uit.quote:
Ja dat waren één van de dingen die nog wel leuk waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
MTV Crib was vroeger nog wel vermakelijk, 'this is where the magic happens'TM
en Pimp my ridequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik keek MTV vooral voor Pimp My Ridequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Zeker, jammer dat er nooit een serie met haar in de hoofdrol van de grond is gekomen. Dat was ook maar een fan idee, wat natuurlijk ook nooit overgenomen ging worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Picard zag ze er ook nog best goed uit.
Dankzij MTV Cribs wist iedereen meteen waar Gavin Rossdale woonde.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ja dat was de tijd dat ik zelf een TV kreeg op mijn kamer enz dus veel MTV kijken enz.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen was ik daar ook al afgehaakt.
Nee, want je zou de fans maar eens geven wat ze willenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker, jammer dat er nooit een serie met haar in de hoofdrol van de grond is gekomen. Dat was ook maar een fan idee, wat natuurlijk ook nooit overgenomen ging worden.
Vond ik toen ook wel leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik keek MTV vooral voor Pimp My Ride![]()
Precies, Kathleen Kennedy, looking at you.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want je zou de fans maar eens geven wat ze willen
en dan had je de nederlandse slappe versie... waar ene MB op een gegeven moment aan heeft gegeven niet meer genomineerd te willen worden omdat hij te veel van die TMFdingen thuis had staanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
MTV had ook een leuk filmprogramma met Davina geloof ik.
En de MTV Awards
Je keek nooit naar een muziekzender in je jeugd?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ok, dit wordt nu onbekend terrein
Die onderste is net de Elderly X-Menquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, Kathleen Kennedy, looking at you.
[ afbeelding ]
Zelden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Je keek nooit naar een muziekzender in je jeugd?
192TVquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Je keek nooit naar een muziekzender in je jeugd?
Meestal TMF and The Box, in mijn herinnering zond MTV al relatief weinig muziek meer uit in de tweede helft van de jaren 90.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
Iedereen had toch wel een keer MTV of TMF of The Box op staan
Leverde indertijd als aparte release nauwelijks iets op. Zeker irt de BEB opbrengsten. Was met hem op vakantie in Mexico toen die track net uit was. De bijbehorende website had die track als achtergrondmuziek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je ooit nog Dennis Harinck spreken, kun je hem dan vragen waarom die 'Deaz ist der Ahnfang' nooit heeft uitgebracht
The Box keek ik nooit naar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
Iedereen had toch wel een keer MTV of TMF of The Box op staan
Ik ook wel het minste van de drie maar ik had soms wel aan staan.quote:
Lol jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef STING het volgende:
The Box was volgens mij de eerste zender met de live SMSjes in beeld
wesley je bent me allesje melissa xxxxx
Dat heb ik dan wel ooit eens gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef STING het volgende:
en dan 's avonds de x-rated versie van Fiesta van R.Kelly aanvragenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef STING het volgende:
Ja de openingstrack van cd2 van BEB4quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leverde indertijd als aparte release nauwelijks iets op. Zeker irt de BEB opbrengsten. Was met hem op vakantie in Mexico toen die track net uit was. De bijbehorende website had die track als achtergrondmuziek.
Die hebben we daar in best wat intercafes ingesteld als home page. Altijd een feestje dus als iemand de browser opstarte.
xxxxx hvjwjnmk lieffie xxxxxquote:
Dat was toen flink geld binnenharken, ringtones nog een paar gradaties ergerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef STING het volgende:
AtWT wel idd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Keek wel soms As the World Turns en the Bold 's middags.
*krakend stoel pakt*quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
Dit is echt een opa en oma verteld uurtje.
Het ligt op het puntje van mijn tong.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
AtWT wel idd.
en er was nog zo'n soort... even zoeken
Even mijn MSN-naam aanpassen brbquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
xxxxx hvjwjnmk lieffie xxxxx
Ik kan eens in mijn MP3 collectie duiken en kijken of ik m heb?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de openingstrack van cd2 van BEB4Zo'n nummer wat heden ten dage onmogelijk is om op mp3 te vinden, of überhaupt ergens. BEB had ook een leuk forum, daar was ik ook actief als jong ventje
En altijd genieten als er een nieuwe cd uitkwam want dan waren die nummers op de site vaak previews van nog niet uitgebrachte tracks
En tussendoor even een paar keer off/online gaan in de hoop dat je crush het zou merken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even mijn MSN-naam aanpassen brb
Vage songtitel in je naam met allemaal smileysquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En tussendoor even een paar keer off/online gaan in de hoop dat je crush het zou merken.
The Bold keken we thuis wel eens onder het eten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Keek wel soms As the World Turns en the Bold 's middags.
Ik was wel echt een aandachtshoer op MSN soms. #durftoetegevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En tussendoor even een paar keer off/online gaan in de hoop dat je crush het zou merken.
R-Kelly doet wel meer x-ratedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan 's avonds de x-rated versie van Fiesta van R.Kelly aanvragen
"NEVER GONNA GIVE YOU UP"quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vage songtitel in je naam met allemaal smileys
Sowquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was wel echt een aandachtshoer op MSN soms. #durftoetegeven
Iedereen rickrollenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"NEVER GONNA GIVE YOU UP"
Ja het ging ook wel heel makkelijk met dat online en offline gaan en later met die buzzer erbij.quote:
Even een paar keer off- en online gaan wel danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even mijn MSN-naam aanpassen brb
Totdat op een moment MSN ook titels van Windows Media Player liet zien. En dan had iemand heel even "ASSFUCKING GAYS" daar staanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:21 schreef STING het volgende:
Met MSN Plus kon je toen allemaal kleuren en smileys in je naam zetten
Vroeger zelf nog eens een MSN client in mIRC in elkaar geknutseldgood old days.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan eens in mijn MP3 collectie duiken en kijken of ik m heb?
Je kent iemand die Facebook nog gebruikt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken wel iemand die nog steeds songteksten in haar facebook-updates gebruikt.
Dat doet me ook gelijk denken aan de spirituele voorganger ICQquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het ging ook wel heel makkelijk met dat online en offline gaan en later met die buzzer erbij.
Jouw mIRC script.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:21 schreef STING het volgende:
Met MSN Plus kon je toen allemaal kleuren en smileys in je naam zetten
Vroeger zelf nog eens een MSN client in mIRC in elkaar geknutseldgood old days.
Daar was het prima voor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef Ama het volgende:
Maar MSN gebruikte ik vooral met mijn beste vriendin vier huizen verderop op de manier waarop we nu WhatsApp gebruiken.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat op een moment MSN ook titels van Windows Media Player liet zien. En dan had iemand heel even "ASSFUCKING GAYS" daar staan
Het zijn dan wel berichten van vorige week vrijdag.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent iemand die Facebook nog gebruikt?
Daar ben ik te jong voor want dit ken ik echt alleen van naam.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dat doet me ook gelijk denken aan de spirituele voorganger ICQ
[ afbeelding ]
Ik had hier geluiden van The Holy Grail in verwerktquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O ja daar heb ik ook nog kort naar gekeken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:24 schreef Nizno het volgende:
Santa Barbara
die bedoelde ik
heb ik even langer naar moeten zoeken.
UhOhquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb m nog. Net zoals een aantal master bestanden van de BEB CD's.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]Blijft een heerlijke track om in de auto te luisteren
Dat was voor mij zo rond 1998-2000.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar ben ik te jong voor want dit ken ik echt alleen van naam.
Avonden lang op doorgebracht met jouw huidige vriendin.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gebruikte natuurlijk WinAmpquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Totdat op een moment MSN ook titels van Windows Media Player liet zien. En dan had iemand heel even "ASSFUCKING GAYS" daar staan
Of gewoon weer te installeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Website is tot op heden nog steeds in de lucht, tijd om een keer Elsa toe te passen
vroeger, toen ik van mn ouders elke avond een uurtje op internet mocht omdat ik anders de telefoonlijn te lang bezet hieldquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was voor mij zo rond 1998-2000.
Met allemaal stoere skinsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gebruikte natuurlijk WinAmp
Een uur per dagquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger, toen ik van mn ouders elke avond een uurtje op internet mocht omdat ik anders de telefoonlijn te lang bezet hield
Als ik thuis was en de TV stond niet aan dan stond dat de hele dag aan mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"It really whips the llama's ass"quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wel voor al die zooi die ik via napster, limewire of kazaa allemaal naar binnen sleepte.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef Ama het volgende:
Gelukkig was je ook niet echt een brute computer nodig voor wat MSN en muziek.
Ik deed wel heel veel liedjes downloaden toen ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel voor al die zooi die ik via napster, limewire of kazaa allemaal naar binnen sleepte.
Wij hadden in 1998 gelijk ISDN, yeah babyquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger, toen ik van mn ouders elke avond een uurtje op internet mocht omdat ik anders de telefoonlijn te lang bezet hield
Wij kabelquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:28 schreef STING het volgende:
[..]
Wij hadden in 1998 gelijk ISDN, yeah baby
Toen had ik nog geen computer met internet op mijn kamer. Wel een computer, had ik al vrij jong, maar kon ik alleen Cosmo op spelen enz.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was voor mij zo rond 1998-2000.
Internet voor schoolquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een uur per dag
Ik had net een uurtje per week johen dat ging meestal op aan schoolwerk
World Access/Planet Internet, Chello, Speedlinq/Telfort ADSL, Ziggo, dat is het rijtje wel zo'n beetje.quote:
Geen XS4All?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
World Access/Planet Internet, Chello, Speedlinq/Telfort ADSL, Ziggo, dat is het rijtje wel zo'n beetje.
Oh ja, de befaamde CU2 lijstjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:30 schreef Ama het volgende:
Ik kom uit de CU2 tijdperk enz. Druk bezig met allemaal codes om een toffe layout te creëren.
Toen dat telefoonnummer van een irritante gozer op CU2night gezetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, de befaamde CU2 lijstjes.
En dan had je nog de pikante CU2day en CU2night
Denk dat ik die mp3's zelfs nog wel heb.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie de eerste liedjes nog die jullie hebben gedownload?
Vergeet de jurk van Maxima niet bij de kroning.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom dragen al die vrouwen van rechtse leiders blauw? Iets teveel Hanfsmaid tale gekeken ofzo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was cobalt blauw, niet dat Handsmaid blauwquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet de jurk van Maxima niet bij de kroning.
Zal wel een statige koninklijke kleur zijn.
Nee maar de eerste gebrande CD die ik kreeg van mijn vader was Britney Spears haar eerste CD. Dus daar begon het wel een beetje.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Het is volgens mij niet de eerste. Maar ik kan me herinneren dat ik I Started a Joke van de BeeGees heb gedownload, want toen lang niet gehoord en mijn ouders hadden het niet op een CD. Had ik de download gestart, ging ik even boodschappen doen, want ouders waren op vakantie. Kom ik de supermarkt binnen, spelen ze daar gewoon I Started a Joke af.. echtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Onderdanig blauw, beste blauw.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dat blauwig maar er uit zien als onderdanig blauw ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Het is alweer even geleden dat ik die serie heb gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was cobalt blauw, niet dat Handsmaid blauw
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderdanig blauw, beste blauw.Rood is wel te hard denk ik. Meer iets voor Merkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderdanig blauw, beste blauw.Het is meer omdat ik het zoveel zie bij de vrouwen van al die typische leidersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
en wat vind jerevanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef essnhills het volgende:
De voegers zijn met het laatste stukje bezig
Die was ook wel van het blauw...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rood is wel te hard denk ik. Meer iets voor Merkel.
Een kleur als onderdanig omschrijven klinkt een beetje als iets wat US zou zeggenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dat blauwig maar er uit zien als onderdanig blauw ofzo
Hebbik ook nog steeds. Ooit ingesteld op Spotify maar kijk er zelden op. In elk geval jaarlijks voor de jaaroverzichten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
Last.fm ben ik wel altijd blijven gebruiken.
Ik ben USquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een kleur als onderdanig omschrijven klinkt een beetje als iets wat US zou zeggen
Zal wel meer een ton-sur-ton ding zijn. Dat het goed matcht bij hun donkerblauwe kostuum.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is meer omdat ik het zoveel zie bij de vrouwen van al die typische leiders
Is erg opgeknaptquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je geen allusje hebt daar in Thailand.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is erg opgeknaptze hebben netjes gewerkt
Zag alleen net een afvoer op het balkon nu dicht zit. Dus die gaan ze zo nog even open maken
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Was wel een slechte woordspeling van mij, die niet iedereen zou snappen![]()
![]()
(Jerevan is de hoofdstad van Armenië)
We kunnen zo'n boodschap voor je aanvragen die dan op het forum onder de banner langs komt scrollen.quote:
oh?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent bijna onder de 70kg dan komen de mannen weer aanwaaien.
Gewoon terloops melden dat het alweer een tijdje is geleden dat je seks hebt gehad. Dan stroomt je DM vanzelf vol.quote:
met 40 DMs van jou er tussenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon terloops melden dat het alweer een tijdje is geleden dat je seks hebt gehad. Dan stroomt je DM vanzelf vol.
fatshamen mag nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent bijna onder de 70kg dan komen de mannen weer aanwaaien.
Van het weekend nogquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon terloops melden dat het alweer een tijdje is geleden dat je seks hebt gehad. Dan stroomt je DM vanzelf vol.
Ben je er nog?quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen zo'n boodschap voor je aanvragen die dan op het forum onder de banner langs komt scrollen.
Bitterbal, onze (b)allessie. XxX de KSC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |