Je bent niet de enigequote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens waar jullie het over hebben.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens waar jullie het over hebben. Ik heb vaak het idee dat ik in een andere wereld leef.
Gebrek aan chocolade.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens waar jullie het over hebben. Ik heb vaak het idee dat ik in een andere wereld leef.
Misschienquote:
ik kies er voor om hier niet op te klikkenquote:
Die houding en uitdrukking alleen al.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kies er voor om hier niet op te klikken
quote:
ik probeer die muzieksmaak zo veel mogelijk te negeren en gooi zelf gewoon steeds golden oldies in de groepquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Zelluf.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik probeer die muzieksmaak zo veel mogelijk te negeren en gooi zelf gewoon steeds golden oldies in de groep
jeweetzquote:
Goede oude tijdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Ik keek vroeger echt veel te veel TMF enz.
Ik ook maar ik denk dat ik toch meer naar Gen X-dingen neigdequote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Dat ken ik ook nogquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Goede oude tijd
O.a. uit de tijd van Gabber Piet is echt hackuh
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:51 schreef STING het volgende:
Op de achtergrond draait ondertussen Charly Lownoise & Mental Theo
quote:
huh, toen tmf nog bestond hadden we toch nog geen Marokkanen in Nederland?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Sow danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, toen tmf nog bestond hadden we toch nog geen Marokkanen in Nederland?
Toen werden ze nog niet mainstream gehaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De allereerste cd die ik ooit kocht, de maxi-single van Your Smilequote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:51 schreef STING het volgende:
Op de achtergrond draait ondertussen toevallig Charly Lownoise & Mental Theo
The Marokkanen Factory?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij denk ik, dus voel je jongquote:
Exact dat nummer stond zojuist aanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De allereerste cd die ik ooit kocht, de maxi-single van Your Smile![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee Raymzter is volgens mij ook meer The Boxquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik keek het allemaal.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Raymzter is volgens mij ook meer The Box
Dacht dat jij jonger was.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij denk ik, dus voel je jong
Het is maar goed dat ze Sylvana toen niet als afkorting gebruikten.quote:
quote:
Liefquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat jij jonger was.
Scheelt weer.
Fabiennequote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Goede oude tijd
O.a. uit de tijd van Gabber Piet is echt hackuh
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze Sylvana toen niet als afkorting gebruikten.
Ze was wel leuk tijdens haar TMF tijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze Sylvana toen niet als afkorting gebruikten.
Maar dit was dus iets dat bekend was in meer Noordelijke provincies?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Raymzter is volgens mij ook meer The Box
Daphne ook niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker. Tooske mocht er ook wel zijn. De rest had ik niet echt iets mee
Ik keek nooit TMF of MTVquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker. Tooske mocht er ook wel zijn. De rest had ik niet echt iets mee
Alleen Fabienne was leukquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze was wel leuk tijdens haar TMF tijd.
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Zou doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Mijn vader gaat hier morgen overheen lopen:
https://www.indebergen.nl(...)hangbrug-ter-wereld/
Nou blij dat ik niet mee ben want ik ging er echt voor ¤1000 nog niet overheen.
Af en toe even komen kijken in het xennialreservaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:55 schreef STING het volgende:
Dit topic voelt nu eigenlijk wel een beetje als Xennial central
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |