Oh waren ze weer te beroerd om aan te bellen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje lag onder aan de trap, zoals verwacht
Daarom ook 'zo'quote:
Ze hebben wel aangebeld maar hadden geen zin om te wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh waren ze weer te beroerd om aan te bellen?
Hmmm, ik denk metquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewetensvraag:
Welke seizoenen vind je beter: met of zonder Prue?
Ik ben wel met je eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk met
Maar dat ligt niet per se aan Prue of Paige. Meer gewoon omdat ze aan het begin nog gewoon echte personen waren die moesten leren hoe te heksen. En in latere seizoenen werd het allemaal meer routine voor ze, en de verhaallijnen steeds dramatischer. Versla je de Source of all Evil en daarna heb je nog grotere evils?? Uhm, oke?
En het ging meer over demons verslaan dan het beschermen van mensen.
Okay but then I have nothing to wearquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn favo aflevering is in Seizoen 3 dat de zussen compleet de draak steken met de vrouwelijke whitelighter.
Oh verrassendquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben wel aangebeld maar hadden geen zin om te wachten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Okay but then I have nothing to wear
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje lag onder aan de trap, zoals verwacht
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
Krijg vandaag een brief terug van die bevolkingsonderzoek naar baarmoederhalskanker. Spannend.
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
In het eerste seizoen droeg ze mantelpakjes en truien met colkraag
De uitslag: terminale aanwijzend voornaamwoord aanwending. RIP Nederlandse taal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |