quote:
quote:
Ik heb alle seizoenen op dvd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:12 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, zitten nu in seizoen 6
Een van de weinige series die ik af en toe weer eens opnieuw kijk.
Gewetensvraag:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee
Daar probeerden alleen demonen, warlocks, avatars, cleaners, de andere zoon, verschillende wezens, en dan een elder die zoon aan te vallen. Niet een God volgens mij. Dat was eerder.
Met dan zeker nog de oude theme song?quote:
Remastered of 'remastered'?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Met dan zeker nog de oude theme song?
Op Paramount zenden ze op het moment de remastered versie uit.
Alleen seizoen 1 t/m 7 hebben de oude theme song. Bij seizoen 8 raakte ze die rechten kwijt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Wel een goede remaster moet ik zeggen, de meeste scenes netjes in HD en alleen scenes van bijvoorbeeld sky lines zijn nog in SD, wat je wel vaker ziet bij sommige remasters.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Remastered of 'remastered'?
Welke van de 4 zusters zou je willen daten?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Bij de remastered hebben ze de nieuwe song in alle seizoenen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen seizoen 1 t/m 7 hebben de oude theme song. Bij seizoen 8 raakte ze die rechten kwijt.
Die is makkelijk, Piperquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke van de 4 zusters zou je willen daten?
Scheelt ook maar 1 letterquote:
Hopelijk blaast je ze niet per ongeluk opquote:
Piper is niet blij met je schunnige opmerking.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Scheelt ook maar 1 letter
Nou het mondje ging al open hoor!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Piper is niet blij met je schunnige opmerking.
[ afbeelding ]
Arme Leo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk blaast ze niet per ongeluk op
Die is onsterfelijk tot halverwege seizoen 7, die overleeft het wel.quote:
Zo zoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Je kan nu 2 euro compensatie aanvragen bij Odildo@:vino_tinto
2 euroquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Je kan nu 2 euro compensatie aanvragen bij Odildo@:vino_tinto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |