Wandelen in de herfst is heerlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:56 schreef STING het volgende:
Lekkere wandeling in het bos vanochtend, al wat herfst vibes, frisjes, beetje vochtig, god rays
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Droomde dat ik een zoon had gekregen, en dat (een?) God ons probeerde aan te vallen.
Klinkt als een script uit de serie Charmed (de oude)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Droomde dat ik een zoon had gekregen, en dat (een?) God ons probeerde aan te vallen.
Dat had ik eergisteren toen ik in het bos wandelde.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:56 schreef STING het volgende:
Lekkere wandeling in het bos vanochtend, al wat herfst vibes, frisjes, beetje vochtig, god rays
Mijn favo serie. Seizoenen 5 & 6 die story arc.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als een script uit de serie Charmed (de oude)
Idd, zitten nu in seizoen 6quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn favo serie. Seizoenen 5 & 6 die story arc.
Welneequote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als een script uit de serie Charmed (de oude)
Fangirl / snob spotted!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee
Daar probeerden alleen demonen, warlocks, avatars, cleaners, de andere zoon, verschillende wezens, en dan een elder die zoon aan te vallen. Niet een God volgens mij. Dat was eerder.
Ik heb het misschien wel eens gezienquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
De man naast mij op de loopband zweet knoflook uit en geloof dat het een Indiër is
De man naast mij op de loopband zweet knoflook uit en geloof dat het een Indiër is
Is goedquote:
Is die bij je thuis?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
Heel af en toe valt het wel eens op dat het deo gebruik bij collega's uit andere landen wat minder is, waaronder ook uit Belgiëquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Ga je het vieren met sushi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |