Wat heb je uitgespookt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 06:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb vreemde spierpijn. Op m’n bekken.
Helloooquote:
Dotjequote:
L.e.E.quote:
Hey Stigquote:
Morguh Gianniquote:
quote:
Morguhquote:
Morguh en werksequote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh
Weer eens naar kantoor, weer eens vertraging
Ik wil ook wel aan de wandel, maar ik zit op het werkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 07:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Al op
Nu aan de wandel
Goedemorgen
quote:
Morguh herenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey maatje
Kantoorgenot vandaag
Balliequote:
Laatste twee dagen gaan inquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey maatje
Kantoorgenot vandaag
Het is maar goed dat je zo ver weg zit want anders....quote:
Hobbel hobbel flapper flapperquote:
Good busyquote:
Straks ben je weer een skinny bitchquote:
noem jij ballie nu een bitch?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks ben je weer een skinny bitch
Straks alleen bitter, geen bal meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan wel toch?quote:
jaaaaaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rolde ik van de duinquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je zo ver weg zit want anders....
"And on that terrible disappointment..."quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks alleen bitter, geen bal meer.
Inderdaadquote:
Misschien wil die je meenemen naar Pylaquote:
Zit daar wel in de buurt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wil die je meenemen naar Pyla
Wel een leuke duin, wel een flinke klim omhoogquote:
Wandelen in de herfst is heerlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:56 schreef STING het volgende:
Lekkere wandeling in het bos vanochtend, al wat herfst vibes, frisjes, beetje vochtig, god rays
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Droomde dat ik een zoon had gekregen, en dat (een?) God ons probeerde aan te vallen.
Klinkt als een script uit de serie Charmed (de oude)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Droomde dat ik een zoon had gekregen, en dat (een?) God ons probeerde aan te vallen.
Dat had ik eergisteren toen ik in het bos wandelde.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:56 schreef STING het volgende:
Lekkere wandeling in het bos vanochtend, al wat herfst vibes, frisjes, beetje vochtig, god rays
Mijn favo serie. Seizoenen 5 & 6 die story arc.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als een script uit de serie Charmed (de oude)
Idd, zitten nu in seizoen 6quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn favo serie. Seizoenen 5 & 6 die story arc.
Welneequote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als een script uit de serie Charmed (de oude)
Fangirl / snob spotted!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee
Daar probeerden alleen demonen, warlocks, avatars, cleaners, de andere zoon, verschillende wezens, en dan een elder die zoon aan te vallen. Niet een God volgens mij. Dat was eerder.
Ik heb het misschien wel eens gezienquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
De man naast mij op de loopband zweet knoflook uit en geloof dat het een Indiër is
De man naast mij op de loopband zweet knoflook uit en geloof dat het een Indiër is
Is goedquote:
Is die bij je thuis?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
Heel af en toe valt het wel eens op dat het deo gebruik bij collega's uit andere landen wat minder is, waaronder ook uit Belgiëquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Ga je het vieren met sushi?
quote:
quote:
Ik heb alle seizoenen op dvd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:12 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, zitten nu in seizoen 6
Een van de weinige series die ik af en toe weer eens opnieuw kijk.
Gewetensvraag:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee
Daar probeerden alleen demonen, warlocks, avatars, cleaners, de andere zoon, verschillende wezens, en dan een elder die zoon aan te vallen. Niet een God volgens mij. Dat was eerder.
Met dan zeker nog de oude theme song?quote:
Remastered of 'remastered'?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Met dan zeker nog de oude theme song?
Op Paramount zenden ze op het moment de remastered versie uit.
Alleen seizoen 1 t/m 7 hebben de oude theme song. Bij seizoen 8 raakte ze die rechten kwijt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Wel een goede remaster moet ik zeggen, de meeste scenes netjes in HD en alleen scenes van bijvoorbeeld sky lines zijn nog in SD, wat je wel vaker ziet bij sommige remasters.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Remastered of 'remastered'?
Welke van de 4 zusters zou je willen daten?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Bij de remastered hebben ze de nieuwe song in alle seizoenen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen seizoen 1 t/m 7 hebben de oude theme song. Bij seizoen 8 raakte ze die rechten kwijt.
Die is makkelijk, Piperquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke van de 4 zusters zou je willen daten?
Scheelt ook maar 1 letterquote:
Hopelijk blaast je ze niet per ongeluk opquote:
Piper is niet blij met je schunnige opmerking.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Scheelt ook maar 1 letter
Nou het mondje ging al open hoor!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Piper is niet blij met je schunnige opmerking.
[ afbeelding ]
Arme Leo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk blaast ze niet per ongeluk op
Die is onsterfelijk tot halverwege seizoen 7, die overleeft het wel.quote:
Zo zoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Je kan nu 2 euro compensatie aanvragen bij Odildo@:vino_tinto
2 euroquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Je kan nu 2 euro compensatie aanvragen bij Odildo@:vino_tinto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |