Mocht je ooit nog Dennis Harinck spreken, kun je hem dan vragen waarom die 'Deaz ist der Ahnfang' nooit heeft uitgebrachtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook. Op een gegeven moment werd het ook op andere locaties georganiseerd. Mijn taak was het ophalen van DJ's op Schiphol en tijdig afleveren op de feestlocatie. Werden altijd mooie auto's voor gehuurd dus dat was geen straf om te doen. En kon dus ook gratis naar die feesten toe.
Toen was ik daar ook al afgehaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Jezus ik keek ook altijd die fucking slechte programmas op MTV. Dat ze kamers gingen checken met welke je wou daten enz.
Mijn god waarom keek ik dat überhaupt.
Ray Cokesquote:
MTV Crib was vroeger nog wel vermakelijk, 'this is where the magic happens'TMquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Jezus ik keek ook altijd die fucking slechte programmas op MTV. Dat ze kamers gingen checken met welke je wou daten enz.
In Picard zag ze er ook nog best goed uit.quote:
Ja dat waren één van de dingen die nog wel leuk waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
MTV Crib was vroeger nog wel vermakelijk, 'this is where the magic happens'TM
en Pimp my ridequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik keek MTV vooral voor Pimp My Ridequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Zeker, jammer dat er nooit een serie met haar in de hoofdrol van de grond is gekomen. Dat was ook maar een fan idee, wat natuurlijk ook nooit overgenomen ging worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Picard zag ze er ook nog best goed uit.
Dankzij MTV Cribs wist iedereen meteen waar Gavin Rossdale woonde.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ja dat was de tijd dat ik zelf een TV kreeg op mijn kamer enz dus veel MTV kijken enz.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen was ik daar ook al afgehaakt.
Nee, want je zou de fans maar eens geven wat ze willenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker, jammer dat er nooit een serie met haar in de hoofdrol van de grond is gekomen. Dat was ook maar een fan idee, wat natuurlijk ook nooit overgenomen ging worden.
Vond ik toen ook wel leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik keek MTV vooral voor Pimp My Ride![]()
Precies, Kathleen Kennedy, looking at you.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want je zou de fans maar eens geven wat ze willen
en dan had je de nederlandse slappe versie... waar ene MB op een gegeven moment aan heeft gegeven niet meer genomineerd te willen worden omdat hij te veel van die TMFdingen thuis had staanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
MTV had ook een leuk filmprogramma met Davina geloof ik.
En de MTV Awards
Je keek nooit naar een muziekzender in je jeugd?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ok, dit wordt nu onbekend terrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |