Call me old fashioned, dat soort scenes vind ik afbreuk doen aan het genre. Net als de bijna naakt met olie scenes van T'Pol in Enterprise, ik kon me daar flink aan storen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dit blijft de beste scene met Christopher Pike als Carol Marcus zich omkleedt:
Bekijk deze YouTube-video
jeroenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Erik de Zwart, en nog eentje waarvan ik even niet op de naam kan komen.
Moest googlen, maar Saar en Tessquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me haar niet echt meer herinneren. Eigenlijk alleen Fabienne, Tooske, Bridget, Sylvana, Ruud de Wild, Martijn Pilarczyk. Maar zullen vast nog wel een paar 'oh ja' VJ's zijn die ik nu niet genoemd heb.
Omdat er naakt in moetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:02 schreef STING het volgende:
[..]
Call me old fashioned, dat soort scenes vind ik afbreuk doen aan het genre. Net als de bijna naakt met olie scenes van T'Pal in Enterprise, ik kon me daar flink aan storen.Cheap shots voor omzet + kijkcijfers van de Paramount (en hierboven Bad Robot) marketing lui.
Rinkeldekinkel met Jeroen van Inkel!quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
@:BomenverzamelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee van Nieuwenhuizen of Postquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rinkeldekinkel met Jeroen van Inkel!
nieuwehuizequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rinkeldekinkel met Jeroen van Inkel!
Oh ja, Wessel van Diepen en Jeroen Post.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)en_van_TMF_Nederland
Het is wel duidelijk te merken dat ik rond 2000 ben afgehaakt.
quote:
Ohwquote:
Ook. Op een gegeven moment werd het ook op andere locaties georganiseerd. Mijn taak was het ophalen van DJ's op Schiphol en tijdig afleveren op de feestlocatie. Werden altijd mooie auto's voor gehuurd dus dat was geen straf om te doen. En kon dus ook gratis naar die feesten toe.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij was lekker in de Locomotion aan het werk
post had je idd ook.. ik denk zelfs dat ik die bedoelde...quote:
Da's wel waar ja, maar blijft een godinnenlichaam. Ik kan scenes met 7 of 9 met een ringgevecht Tsunkatse meer waarderen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:02 schreef STING het volgende:
[..]
Call me old fashioned, dat soort scenes vind ik afbreuk doen aan het genre. Net als de bijna naakt met olie scenes van T'Pol in Enterprise, ik kon me daar flink aan storen.Cheap shots voor omzet + kijkcijfers van de Paramount (en hierboven Bad Robot) marketing lui.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar even naar de Jumbo even voor 2 weken aan statiegeld inleveren
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die heb ik ook nog ergens op een foto staanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Isabelle Brinkman..![]()
![]()
Die heeft Brian May nog mogen interviewen
Blijft toch bijzonder hoe dat zo snel is uitgestorven. Het ene moment had je 3 zenders (TMF, MTV, The Box) en misschien nog wel meer die superpopulair waren. En een paar jaar later is het helemaal uitgestorvenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt als de tijd dat ik juist ging kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
beavis en buttheadquote:
Heh heh heh. Huh huh huh.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Da's wel waar ja, maar blijft een godinnenlichaam. Ik kan scenes met 7 of 9 met een ringgevecht Tsunkatse meer waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |