Ooh dat wil ik ook wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Mijn vader gaat hier morgen overheen lopen:
https://www.indebergen.nl(...)hangbrug-ter-wereld/
Nou blij dat ik niet mee ben want ik ging er echt voor ¤1000 nog niet overheen.
Ben in Duitsland ook over een andere hangbrug heen gelopen. Was best tof.quote:
In hun wifiteepee?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Af en toe even komen kijken in het xennialreservaat.
Stevig doorstappenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
Jullie zijn niet goed. Mijn vader ook niet.
Geierlay?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben in Duitsland ook over een andere hangbrug heen gelopen. Was best tof.
Jarenlang nog betrokken geweest bij de organisatie van de gelijknamige feesten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
Charly Lownoise is sowieso een held voor mijOok (mede)verantwoordelijk voor de Bitte ein Beat! cd-serie
![]()
![]()
En ook nog wel wat andere projecten als Deepack en Starsplash
bridget ook in haar jongere jarenquote:
Dit blijft de beste scene met Christopher Pike als Carol Marcus zich omkleedt:quote:
Kutmarokkanen is een redelijk landelijke hit geweest hoor in 2002quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dit was dus iets dat bekend was in meer Noordelijke provincies?
quote:Raymond Redouan Christiaan Rensen (Almere, 7 juni 1979), beter bekend als Raymzter, is een Nederlandse rapper.
Raymzter werd in Nederland geboren als zoon van een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder. Raymzter komt uit de wijk Stedenwijk-Zuid in Almere.
In 2001 won hij de Grote Prijs van Nederland in de categorie Hiphop en R&B. Zijn talent wordt ook opgemerkt door het Nationaal Pop Instituut, dat eerder dat jaar in samenwerking met Top Notch en Virgin de compilatie-cd Homegrown uitbrengt, waarop Raymzter met twee nummers te horen is. Vervolgens kreeg Raymzter een platencontract bij het label Top Notch.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Raymzter
Weet even de naam niet meer, zou goed kunnen.quote:
Die wil ik nog steeds een keer spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:58 schreef STING het volgende:
Door het herfstachtige weer van de afgelopen dagen krijg ik de neiging om voor de zoveelste keer Baldurs Gate 3 weer vanaf het begin aan te zwengelen, om waarschijnlijk vervolgens weer links te laten liggen, en over een paar maanden weer overnieuw te beginnen
Lulquote:
quote:
Jij wel dan?? Het is niets voor niets je vaderquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
Jullie zijn niet goed. Mijn vader ook niet.
Kan me haar niet echt meer herinneren. Eigenlijk alleen Fabienne, Tooske, Bridget, Sylvana, Ruud de Wild, Martijn Pilarczyk. Maar zullen vast nog wel een paar 'oh ja' VJ's zijn die ik nu niet genoemd heb.quote:
Nee maar weer op een ander niveau.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij wel dan?? Het is niets voor niets je vader![]()
Ik heb laatst die docu op Videoland gekeken over TMF.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me haar niet echt meer herinneren. Eigenlijk alleen Fabienne, Tooske, Bridget, Sylvana, Ruud de Wild, Martijn Pilarczyk. Maar zullen vast nog wel een paar 'oh ja' VJ's zijn die ik nu niet genoemd heb.
Jij was lekker in de Locomotion aan het werkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarenlang nog betrokken geweest bij de organisatie van de gelijknamige feesten.
Erik de Zwart, en nog eentje waarvan ik even niet op de naam kan komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me haar niet echt meer herinneren. Eigenlijk alleen Fabienne, Tooske, Bridget, Sylvana, Ruud de Wild, Martijn Pilarczyk. Maar zullen vast nog wel een paar 'oh ja' VJ's zijn die ik nu niet genoemd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |