Ooh dat wil ik ook wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Mijn vader gaat hier morgen overheen lopen:
https://www.indebergen.nl(...)hangbrug-ter-wereld/
Nou blij dat ik niet mee ben want ik ging er echt voor ¤1000 nog niet overheen.
Ben in Duitsland ook over een andere hangbrug heen gelopen. Was best tof.quote:
In hun wifiteepee?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Af en toe even komen kijken in het xennialreservaat.
Stevig doorstappenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
Jullie zijn niet goed. Mijn vader ook niet.
Geierlay?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben in Duitsland ook over een andere hangbrug heen gelopen. Was best tof.
Jarenlang nog betrokken geweest bij de organisatie van de gelijknamige feesten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
Charly Lownoise is sowieso een held voor mijOok (mede)verantwoordelijk voor de Bitte ein Beat! cd-serie
![]()
![]()
En ook nog wel wat andere projecten als Deepack en Starsplash
bridget ook in haar jongere jarenquote:
Dit blijft de beste scene met Christopher Pike als Carol Marcus zich omkleedt:quote:
Kutmarokkanen is een redelijk landelijke hit geweest hoor in 2002quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dit was dus iets dat bekend was in meer Noordelijke provincies?
quote:Raymond Redouan Christiaan Rensen (Almere, 7 juni 1979), beter bekend als Raymzter, is een Nederlandse rapper.
Raymzter werd in Nederland geboren als zoon van een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder. Raymzter komt uit de wijk Stedenwijk-Zuid in Almere.
In 2001 won hij de Grote Prijs van Nederland in de categorie Hiphop en R&B. Zijn talent wordt ook opgemerkt door het Nationaal Pop Instituut, dat eerder dat jaar in samenwerking met Top Notch en Virgin de compilatie-cd Homegrown uitbrengt, waarop Raymzter met twee nummers te horen is. Vervolgens kreeg Raymzter een platencontract bij het label Top Notch.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Raymzter
Weet even de naam niet meer, zou goed kunnen.quote:
Die wil ik nog steeds een keer spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:58 schreef STING het volgende:
Door het herfstachtige weer van de afgelopen dagen krijg ik de neiging om voor de zoveelste keer Baldurs Gate 3 weer vanaf het begin aan te zwengelen, om waarschijnlijk vervolgens weer links te laten liggen, en over een paar maanden weer overnieuw te beginnen
Lulquote:
quote:
Jij wel dan?? Het is niets voor niets je vaderquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
Jullie zijn niet goed. Mijn vader ook niet.
Kan me haar niet echt meer herinneren. Eigenlijk alleen Fabienne, Tooske, Bridget, Sylvana, Ruud de Wild, Martijn Pilarczyk. Maar zullen vast nog wel een paar 'oh ja' VJ's zijn die ik nu niet genoemd heb.quote:
Nee maar weer op een ander niveau.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij wel dan?? Het is niets voor niets je vader![]()
Ik heb laatst die docu op Videoland gekeken over TMF.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me haar niet echt meer herinneren. Eigenlijk alleen Fabienne, Tooske, Bridget, Sylvana, Ruud de Wild, Martijn Pilarczyk. Maar zullen vast nog wel een paar 'oh ja' VJ's zijn die ik nu niet genoemd heb.
Jij was lekker in de Locomotion aan het werkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarenlang nog betrokken geweest bij de organisatie van de gelijknamige feesten.
Erik de Zwart, en nog eentje waarvan ik even niet op de naam kan komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me haar niet echt meer herinneren. Eigenlijk alleen Fabienne, Tooske, Bridget, Sylvana, Ruud de Wild, Martijn Pilarczyk. Maar zullen vast nog wel een paar 'oh ja' VJ's zijn die ik nu niet genoemd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Call me old fashioned, dat soort scenes vind ik afbreuk doen aan het genre. Net als de bijna naakt met olie scenes van T'Pol in Enterprise, ik kon me daar flink aan storen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dit blijft de beste scene met Christopher Pike als Carol Marcus zich omkleedt:
Bekijk deze YouTube-video
jeroenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Erik de Zwart, en nog eentje waarvan ik even niet op de naam kan komen.
Moest googlen, maar Saar en Tessquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat er naakt in moetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:02 schreef STING het volgende:
[..]
Call me old fashioned, dat soort scenes vind ik afbreuk doen aan het genre. Net als de bijna naakt met olie scenes van T'Pal in Enterprise, ik kon me daar flink aan storen.Cheap shots voor omzet + kijkcijfers van de Paramount (en hierboven Bad Robot) marketing lui.
Rinkeldekinkel met Jeroen van Inkel!quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
@:BomenverzamelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee van Nieuwenhuizen of Postquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rinkeldekinkel met Jeroen van Inkel!
nieuwehuizequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rinkeldekinkel met Jeroen van Inkel!
Oh ja, Wessel van Diepen en Jeroen Post.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)en_van_TMF_Nederland
Het is wel duidelijk te merken dat ik rond 2000 ben afgehaakt.
quote:
Ohwquote:
Ook. Op een gegeven moment werd het ook op andere locaties georganiseerd. Mijn taak was het ophalen van DJ's op Schiphol en tijdig afleveren op de feestlocatie. Werden altijd mooie auto's voor gehuurd dus dat was geen straf om te doen. En kon dus ook gratis naar die feesten toe.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij was lekker in de Locomotion aan het werk
post had je idd ook.. ik denk zelfs dat ik die bedoelde...quote:
Da's wel waar ja, maar blijft een godinnenlichaam. Ik kan scenes met 7 of 9 met een ringgevecht Tsunkatse meer waarderen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:02 schreef STING het volgende:
[..]
Call me old fashioned, dat soort scenes vind ik afbreuk doen aan het genre. Net als de bijna naakt met olie scenes van T'Pol in Enterprise, ik kon me daar flink aan storen.Cheap shots voor omzet + kijkcijfers van de Paramount (en hierboven Bad Robot) marketing lui.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar even naar de Jumbo even voor 2 weken aan statiegeld inleveren
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die heb ik ook nog ergens op een foto staanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Isabelle Brinkman..![]()
![]()
Die heeft Brian May nog mogen interviewen
Blijft toch bijzonder hoe dat zo snel is uitgestorven. Het ene moment had je 3 zenders (TMF, MTV, The Box) en misschien nog wel meer die superpopulair waren. En een paar jaar later is het helemaal uitgestorvenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt als de tijd dat ik juist ging kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
beavis en buttheadquote:
Heh heh heh. Huh huh huh.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Da's wel waar ja, maar blijft een godinnenlichaam. Ik kan scenes met 7 of 9 met een ringgevecht Tsunkatse meer waarderen.
Mocht je ooit nog Dennis Harinck spreken, kun je hem dan vragen waarom die 'Deaz ist der Ahnfang' nooit heeft uitgebrachtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook. Op een gegeven moment werd het ook op andere locaties georganiseerd. Mijn taak was het ophalen van DJ's op Schiphol en tijdig afleveren op de feestlocatie. Werden altijd mooie auto's voor gehuurd dus dat was geen straf om te doen. En kon dus ook gratis naar die feesten toe.
Toen was ik daar ook al afgehaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Jezus ik keek ook altijd die fucking slechte programmas op MTV. Dat ze kamers gingen checken met welke je wou daten enz.
Mijn god waarom keek ik dat überhaupt.
Ray Cokesquote:
MTV Crib was vroeger nog wel vermakelijk, 'this is where the magic happens'TMquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Jezus ik keek ook altijd die fucking slechte programmas op MTV. Dat ze kamers gingen checken met welke je wou daten enz.
In Picard zag ze er ook nog best goed uit.quote:
Ja dat waren één van de dingen die nog wel leuk waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
MTV Crib was vroeger nog wel vermakelijk, 'this is where the magic happens'TM
en Pimp my ridequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik keek MTV vooral voor Pimp My Ridequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Zeker, jammer dat er nooit een serie met haar in de hoofdrol van de grond is gekomen. Dat was ook maar een fan idee, wat natuurlijk ook nooit overgenomen ging worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Picard zag ze er ook nog best goed uit.
Dankzij MTV Cribs wist iedereen meteen waar Gavin Rossdale woonde.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ja dat was de tijd dat ik zelf een TV kreeg op mijn kamer enz dus veel MTV kijken enz.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen was ik daar ook al afgehaakt.
Nee, want je zou de fans maar eens geven wat ze willenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker, jammer dat er nooit een serie met haar in de hoofdrol van de grond is gekomen. Dat was ook maar een fan idee, wat natuurlijk ook nooit overgenomen ging worden.
Vond ik toen ook wel leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik keek MTV vooral voor Pimp My Ride![]()
Precies, Kathleen Kennedy, looking at you.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want je zou de fans maar eens geven wat ze willen
en dan had je de nederlandse slappe versie... waar ene MB op een gegeven moment aan heeft gegeven niet meer genomineerd te willen worden omdat hij te veel van die TMFdingen thuis had staanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
MTV had ook een leuk filmprogramma met Davina geloof ik.
En de MTV Awards
Je keek nooit naar een muziekzender in je jeugd?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ok, dit wordt nu onbekend terrein
Die onderste is net de Elderly X-Menquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, Kathleen Kennedy, looking at you.
[ afbeelding ]
Zelden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Je keek nooit naar een muziekzender in je jeugd?
192TVquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Je keek nooit naar een muziekzender in je jeugd?
Meestal TMF and The Box, in mijn herinnering zond MTV al relatief weinig muziek meer uit in de tweede helft van de jaren 90.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
Iedereen had toch wel een keer MTV of TMF of The Box op staan
Leverde indertijd als aparte release nauwelijks iets op. Zeker irt de BEB opbrengsten. Was met hem op vakantie in Mexico toen die track net uit was. De bijbehorende website had die track als achtergrondmuziek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je ooit nog Dennis Harinck spreken, kun je hem dan vragen waarom die 'Deaz ist der Ahnfang' nooit heeft uitgebracht
The Box keek ik nooit naar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
Iedereen had toch wel een keer MTV of TMF of The Box op staan
Ik ook wel het minste van de drie maar ik had soms wel aan staan.quote:
Lol jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef STING het volgende:
The Box was volgens mij de eerste zender met de live SMSjes in beeld
wesley je bent me allesje melissa xxxxx
Dat heb ik dan wel ooit eens gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef STING het volgende:
en dan 's avonds de x-rated versie van Fiesta van R.Kelly aanvragenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef STING het volgende:
Ja de openingstrack van cd2 van BEB4quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leverde indertijd als aparte release nauwelijks iets op. Zeker irt de BEB opbrengsten. Was met hem op vakantie in Mexico toen die track net uit was. De bijbehorende website had die track als achtergrondmuziek.
Die hebben we daar in best wat intercafes ingesteld als home page. Altijd een feestje dus als iemand de browser opstarte.
xxxxx hvjwjnmk lieffie xxxxxquote:
Dat was toen flink geld binnenharken, ringtones nog een paar gradaties ergerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef STING het volgende:
AtWT wel idd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Keek wel soms As the World Turns en the Bold 's middags.
*krakend stoel pakt*quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
Dit is echt een opa en oma verteld uurtje.
Het ligt op het puntje van mijn tong.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
AtWT wel idd.
en er was nog zo'n soort... even zoeken
Even mijn MSN-naam aanpassen brbquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
xxxxx hvjwjnmk lieffie xxxxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |