Die onderste is net de Elderly X-Menquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, Kathleen Kennedy, looking at you.
[ afbeelding ]
Zelden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Je keek nooit naar een muziekzender in je jeugd?
192TVquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Je keek nooit naar een muziekzender in je jeugd?
Meestal TMF and The Box, in mijn herinnering zond MTV al relatief weinig muziek meer uit in de tweede helft van de jaren 90.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
Iedereen had toch wel een keer MTV of TMF of The Box op staan
Leverde indertijd als aparte release nauwelijks iets op. Zeker irt de BEB opbrengsten. Was met hem op vakantie in Mexico toen die track net uit was. De bijbehorende website had die track als achtergrondmuziek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je ooit nog Dennis Harinck spreken, kun je hem dan vragen waarom die 'Deaz ist der Ahnfang' nooit heeft uitgebracht
The Box keek ik nooit naar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
Iedereen had toch wel een keer MTV of TMF of The Box op staan
Ik ook wel het minste van de drie maar ik had soms wel aan staan.quote:
Lol jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef STING het volgende:
The Box was volgens mij de eerste zender met de live SMSjes in beeld
wesley je bent me allesje melissa xxxxx
Dat heb ik dan wel ooit eens gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef STING het volgende:
en dan 's avonds de x-rated versie van Fiesta van R.Kelly aanvragenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef STING het volgende:
Ja de openingstrack van cd2 van BEB4quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leverde indertijd als aparte release nauwelijks iets op. Zeker irt de BEB opbrengsten. Was met hem op vakantie in Mexico toen die track net uit was. De bijbehorende website had die track als achtergrondmuziek.
Die hebben we daar in best wat intercafes ingesteld als home page. Altijd een feestje dus als iemand de browser opstarte.
xxxxx hvjwjnmk lieffie xxxxxquote:
Dat was toen flink geld binnenharken, ringtones nog een paar gradaties ergerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef STING het volgende:
AtWT wel idd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Keek wel soms As the World Turns en the Bold 's middags.
*krakend stoel pakt*quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
Dit is echt een opa en oma verteld uurtje.
Het ligt op het puntje van mijn tong.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
AtWT wel idd.
en er was nog zo'n soort... even zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |