Wij kabelquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:28 schreef STING het volgende:
[..]
Wij hadden in 1998 gelijk ISDN, yeah baby
Toen had ik nog geen computer met internet op mijn kamer. Wel een computer, had ik al vrij jong, maar kon ik alleen Cosmo op spelen enz.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was voor mij zo rond 1998-2000.
Internet voor schoolquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een uur per dag
Ik had net een uurtje per week johen dat ging meestal op aan schoolwerk
World Access/Planet Internet, Chello, Speedlinq/Telfort ADSL, Ziggo, dat is het rijtje wel zo'n beetje.quote:
Geen XS4All?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
World Access/Planet Internet, Chello, Speedlinq/Telfort ADSL, Ziggo, dat is het rijtje wel zo'n beetje.
Oh ja, de befaamde CU2 lijstjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:30 schreef Ama het volgende:
Ik kom uit de CU2 tijdperk enz. Druk bezig met allemaal codes om een toffe layout te creëren.
Toen dat telefoonnummer van een irritante gozer op CU2night gezetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, de befaamde CU2 lijstjes.
En dan had je nog de pikante CU2day en CU2night
Denk dat ik die mp3's zelfs nog wel heb.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie de eerste liedjes nog die jullie hebben gedownload?
Vergeet de jurk van Maxima niet bij de kroning.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom dragen al die vrouwen van rechtse leiders blauw? Iets teveel Hanfsmaid tale gekeken ofzo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was cobalt blauw, niet dat Handsmaid blauwquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet de jurk van Maxima niet bij de kroning.
Zal wel een statige koninklijke kleur zijn.
Nee maar de eerste gebrande CD die ik kreeg van mijn vader was Britney Spears haar eerste CD. Dus daar begon het wel een beetje.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Het is volgens mij niet de eerste. Maar ik kan me herinneren dat ik I Started a Joke van de BeeGees heb gedownload, want toen lang niet gehoord en mijn ouders hadden het niet op een CD. Had ik de download gestart, ging ik even boodschappen doen, want ouders waren op vakantie. Kom ik de supermarkt binnen, spelen ze daar gewoon I Started a Joke af.. echtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Onderdanig blauw, beste blauw.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dat blauwig maar er uit zien als onderdanig blauw ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Het is alweer even geleden dat ik die serie heb gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was cobalt blauw, niet dat Handsmaid blauw
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderdanig blauw, beste blauw.Rood is wel te hard denk ik. Meer iets voor Merkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |