quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat op een moment MSN ook titels van Windows Media Player liet zien. En dan had iemand heel even "ASSFUCKING GAYS" daar staan
Het zijn dan wel berichten van vorige week vrijdag.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent iemand die Facebook nog gebruikt?
Daar ben ik te jong voor want dit ken ik echt alleen van naam.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dat doet me ook gelijk denken aan de spirituele voorganger ICQ
[ afbeelding ]
Ik had hier geluiden van The Holy Grail in verwerktquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O ja daar heb ik ook nog kort naar gekeken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:24 schreef Nizno het volgende:
Santa Barbara
die bedoelde ik
heb ik even langer naar moeten zoeken.
UhOhquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb m nog. Net zoals een aantal master bestanden van de BEB CD's.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]Blijft een heerlijke track om in de auto te luisteren
Dat was voor mij zo rond 1998-2000.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar ben ik te jong voor want dit ken ik echt alleen van naam.
Avonden lang op doorgebracht met jouw huidige vriendin.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gebruikte natuurlijk WinAmpquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Totdat op een moment MSN ook titels van Windows Media Player liet zien. En dan had iemand heel even "ASSFUCKING GAYS" daar staan
Of gewoon weer te installeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Website is tot op heden nog steeds in de lucht, tijd om een keer Elsa toe te passen
vroeger, toen ik van mn ouders elke avond een uurtje op internet mocht omdat ik anders de telefoonlijn te lang bezet hieldquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was voor mij zo rond 1998-2000.
Met allemaal stoere skinsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gebruikte natuurlijk WinAmp
Een uur per dagquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger, toen ik van mn ouders elke avond een uurtje op internet mocht omdat ik anders de telefoonlijn te lang bezet hield
Als ik thuis was en de TV stond niet aan dan stond dat de hele dag aan mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"It really whips the llama's ass"quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wel voor al die zooi die ik via napster, limewire of kazaa allemaal naar binnen sleepte.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef Ama het volgende:
Gelukkig was je ook niet echt een brute computer nodig voor wat MSN en muziek.
Ik deed wel heel veel liedjes downloaden toen ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel voor al die zooi die ik via napster, limewire of kazaa allemaal naar binnen sleepte.
Wij hadden in 1998 gelijk ISDN, yeah babyquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger, toen ik van mn ouders elke avond een uurtje op internet mocht omdat ik anders de telefoonlijn te lang bezet hield
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |