Even mijn MSN-naam aanpassen brbquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
xxxxx hvjwjnmk lieffie xxxxx
Ik kan eens in mijn MP3 collectie duiken en kijken of ik m heb?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de openingstrack van cd2 van BEB4Zo'n nummer wat heden ten dage onmogelijk is om op mp3 te vinden, of überhaupt ergens. BEB had ook een leuk forum, daar was ik ook actief als jong ventje
En altijd genieten als er een nieuwe cd uitkwam want dan waren die nummers op de site vaak previews van nog niet uitgebrachte tracks
En tussendoor even een paar keer off/online gaan in de hoop dat je crush het zou merken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even mijn MSN-naam aanpassen brb
Vage songtitel in je naam met allemaal smileysquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En tussendoor even een paar keer off/online gaan in de hoop dat je crush het zou merken.
The Bold keken we thuis wel eens onder het eten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Keek wel soms As the World Turns en the Bold 's middags.
Ik was wel echt een aandachtshoer op MSN soms. #durftoetegevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En tussendoor even een paar keer off/online gaan in de hoop dat je crush het zou merken.
R-Kelly doet wel meer x-ratedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan 's avonds de x-rated versie van Fiesta van R.Kelly aanvragen
"NEVER GONNA GIVE YOU UP"quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vage songtitel in je naam met allemaal smileys
Sowquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was wel echt een aandachtshoer op MSN soms. #durftoetegeven
Iedereen rickrollenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"NEVER GONNA GIVE YOU UP"
Ja het ging ook wel heel makkelijk met dat online en offline gaan en later met die buzzer erbij.quote:
Even een paar keer off- en online gaan wel danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even mijn MSN-naam aanpassen brb
Totdat op een moment MSN ook titels van Windows Media Player liet zien. En dan had iemand heel even "ASSFUCKING GAYS" daar staanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:21 schreef STING het volgende:
Met MSN Plus kon je toen allemaal kleuren en smileys in je naam zetten
Vroeger zelf nog eens een MSN client in mIRC in elkaar geknutseldgood old days.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan eens in mijn MP3 collectie duiken en kijken of ik m heb?
Je kent iemand die Facebook nog gebruikt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken wel iemand die nog steeds songteksten in haar facebook-updates gebruikt.
Dat doet me ook gelijk denken aan de spirituele voorganger ICQquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het ging ook wel heel makkelijk met dat online en offline gaan en later met die buzzer erbij.
Jouw mIRC script.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:21 schreef STING het volgende:
Met MSN Plus kon je toen allemaal kleuren en smileys in je naam zetten
Vroeger zelf nog eens een MSN client in mIRC in elkaar geknutseldgood old days.
Daar was het prima voor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef Ama het volgende:
Maar MSN gebruikte ik vooral met mijn beste vriendin vier huizen verderop op de manier waarop we nu WhatsApp gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |