SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anel in de basis morgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk, maar ik laat mij graag verrassen.
Het kan de Hancko of Soren Larsen kant op, wat dat betreft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anel in de basis morgen.
Een aankoop die je een shirtje aan doet en direct mee kan doen. Daar houden we van.
Het moet allemaal nog blijken hoe de puzzelstukjes in elkaar gaan vallenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan de Hancko of Soren Larsen kant op, wat dat betreft.
Ik moet altijd enorm lachen als mensen zoals Willem Vissers enorm boos worden als hij met een realistisch wedstrijdplan succes heeft. Men zal en moet aanvallen en DOELPUNTEN MAKEN. Het chips en cola volk moet vermaakt worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:19 schreef Scrummie het volgende:
MourinhoGod. Altijd al een prima gozer gevonden
Volgens mij doet hij dit iedere keer, om vervolgens voor de return in eigen huis het vuurtje op te poken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:16 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Gaat ‘ie nu ineens sympathiek zitten lopen te doen
quote:Ahmedhod¸ić speelgerechtigd voor Champions League-duels met Fenerbahçe
vandaag, 20:19 91 reacties
Feyenoord heeft Anel Ahmedhod¸ić op tijd ingeschreven voor de derde voorronde van de Champions League. De centrale verdediger, die dinsdag werd overgenomen van Sheffield United, is speelgerechtigd voor het tweeluik met Fenerbahçe.
De Rotterdammers werkten de afgelopen dagen met man en macht om de transfer van Ahmedhod¸ić af te ronden en alle benodigde formaliteiten voor zijn registratie op tijd in orde te krijgen. Mede dankzij de hulp van de KNVB kon Feyenoord de inschrijving voor de deadline voltooien, waardoor de verdediger woensdagavond al zijn debuut kan maken in De Kuip.
Direct inzetbaar
Trainer Robin van Persie ziet in Ahmedhod¸ić een belangrijke versterking voor het hart van de defensie, na het vertrek van Dávid Hancko en blessureproblemen bij andere centrumverdedigers. De fysiek sterke mandekker moet direct klaarstaan om een rol van betekenis te spelen in de jacht op een plek in de play-offs van het miljardenbal.
''Hij komt fris binnen, al kun je er ook voor kiezen om met hem toe te werken naar het weekend'', besprak Van Persie tijdens de persconferentie een mogelijke basisplaats. ''Anel heeft ervaring in het Championship en de Premier League. Dat is een plusje. Zijn Engels is heel goed, dus dat is makkelijker communiceren. En als hij start, dan heeft hij een topper naast zich staan, die ook gewend is om een verdediging te leiden.
Ik vond het zeker de laatste jaren juist wel een zwaktebod bij hem. Dat je met een club met ongeveer vier keer het budget van je meeste tegenstanders ternauwernood succes boekt met onsympathiek afbraakvoetbal, tja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet altijd enorm lachen als mensen zoals Willem Vissers enorm boos worden als hij met een realistisch wedstrijdplan succes heeft. Men zal en moet aanvallen en DOELPUNTEN MAKEN. Het chips en cola volk moet vermaakt worden.
Laatste jaren wel minder natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:17 schreef hhh38 het volgende:
MATCHDAYIk ben vooral blij dat het weer begint allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar omdat je zowel bij verlies tegen Fenerbahce als bij verlies in de volgende ronde uit gaat komen in de poulefase van de Europa League (iets wat ik tot een paar weken geleden trouwens niet eens wist), zit ik er vooral bij van "tja, misschien maar verliezen van Fener, van Benfica win je over 2 wedstrijden toch niet, dan lekker die 2 potjes uitsparen"Al zal dat wel anders zijn zodra het eerste fluitsignaal geklonken heeft
![]()
Of je denkt gewoon voor 1 keer aan het landsbelang en wint gewoon die potjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat het weer begint allemaal
Maar omdat je zowel bij verlies tegen Fenerbahce als bij verlies in de volgende ronde uit gaat komen in de poulefase van de Europa League (iets wat ik tot een paar weken geleden trouwens niet eens wist), zit ik er vooral bij van "tja, misschien maar verliezen van Fener, van Benfica win je over 2 wedstrijden toch niet, dan lekker die 2 potjes uitsparen"Al zal dat wel anders zijn zodra het eerste fluitsignaal geklonken heeft
Landsbelangquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of je denkt gewoon voor 1 keer aan het landsbelang en wint gewoon die potjes.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat je die voorrondes kan overleven. We hebben zwaar geloot, maar het is zeker niet onmogelijk. Als onze Anel het meteen goed oppakt hebben we ook echt een meer dan prima teampje.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, inmiddels ben ik best tevreden met het team dat er staat, zeker als die Tengstedt blijkt te kunnen voetballen en er nog een CV bij komt. Maar toch, Benfica.. Ik weet het niet hoor. Die pot vorig seizoen was toch een beetje een fluke.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat je die voorrondes kan overleven. We hebben zwaar geloot, maar het is zeker niet onmogelijk. Als onze Anel het meteen goed oppakt hebben we ook echt een meer dan prima teampje.
Die wedstrijd vorig jaar was zeker een fluke, daar viel echt alles op z'n plek. Maar in een uitwedstrijd hoef je ook niet zo'n goed resultaat te halen. Je moet gewoon 2x hopen op wat Kuipmagie en dan uit zo min mogelijk weggeven.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, inmiddels ben ik best tevreden met het team dat er staat, zeker als die Tengstedt blijkt te kunnen voetballen en er nog een CV bij komt. Maar toch, Benfica.. Ik weet het niet hoor. Die pot vorig seizoen was toch een beetje een fluke.
Tegen in beide gevallen tegenstanders van de Portugese slag, dus van alles wat niet met voetbal te maken heeft om de boel maar te frustreren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd vorig jaar was zeker een fluke, daar viel echt alles op z'n plek. Maar in een uitwedstrijd hoef je ook niet zo'n goed resultaat te halen. Je moet gewoon 2x hopen op wat Kuipmagie en dan uit zo min mogelijk weggeven.
Ik vond dat eigenlijk geen fluke. Een uitschieter, zeker, maar we waren gewoon veel beter dan Benfica en het had nog veel hoger kunnen eindigen zonder die afgekeurde goals.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd vorig jaar was zeker een fluke, daar viel echt alles op z'n plek. Maar in een uitwedstrijd hoef je ook niet zo'n goed resultaat te halen. Je moet gewoon 2x hopen op wat Kuipmagie en dan uit zo min mogelijk weggeven.
Daarom is het wellicht dus juist een voordeel om eerst thuis te spelen, zoals @Caland ook zei. Als wij met een voorsprong de 2e wedstrijd in gaan kunnen zij hun vieze spelletjes niet spelen in de return.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tegen in beide gevallen tegenstanders van de Portugese slag, dus van alles wat niet met voetbal te maken heeft om de boel maar te frustreren.
Ik hoop op mooie potten natuurlijk maar ik ben bang dat mijn tanden nog door de chips heen hoorbaar gaan knarsen.
Ik dacht even dat je doelde op 2014, maar dat was tegen Besiktas en liep minder goed af.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verwacht vandaag in ieder geval weinig vuurwerk, hopelijk houden we zelf de poorten goed gesloten en wachten we op een ‘momentje’. Ik zeg een herhaling van de vorige voorronde CL tegen Fener, 1-0 winst door een afstandsschot van onze Japanner. Ik verraad alleen nog niet welke van de twee.
Hadj Moussa die de hele verdediging van Fener 3x in één actie het bos in stuurt en dan vergeet af te leggen op Ueda in de 89e minuut.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:44 schreef Evangelion het volgende:
Ik verwacht gewoon een tegengoal binnen 5 minuten door een gigantische blunder.
Typisch Feyenoord.
Ik denk dat je met 5 doelpunten nog comfortabeler naar Istanbul afreist.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Matchday!
Spannend, gelijk aan het begin van het seizoen een kraker wedstrijd die heel het seizoen kan bepalen.
Je moet er echt 3 inleggen vandaag anders wordt het lastig in de uitwedstrijd. Als je deze wedstrijd 4 weken later had gehad dan win je dit zo.
Nu is het allemaal los zand, teveel nieuwe spelers. Het wordt gewoon een momenten wedstrijd.
Eigenlijk is alleen de afstemming met en tussen de centrale verdedigers onzeker. Van Sauer en Steijn mag je gewoon verwachten dat die wel ingespeeld zijn op de rest van het team.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit is echt de fase dat je maar moet hopen dat je geluk hebt en er doorheen komt. Het team is totaal niet op elkaar ingespeeld en sommigen weten maar net de naam van een nieuweling...![]()
Los van dat die nieuwelingen moeten wennen aan NL, de Kuip en zo..
Wordt billenknijpen vanavond...
Ik had toch liever gehad dat we voorlopig eerst nog even tegen de NACs en Telstars van deze wereld zouden spelenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die hebben al best veel goede aanvallers tochquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:09 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)erst-verlengd-worden
Sliti waarschijnlijk verhuurd aan NEC. Lijkt me helemaal prima.
Vandaag dus ook niet in de selectie.
Eens. Hoe bizar het ook was, je had ook zomaar 6-0 kunnen winnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk geen fluke. Een uitschieter, zeker, maar we waren gewoon veel beter dan Benfica en het had nog veel hoger kunnen eindigen zonder die afgekeurde goals.
Girona, City en Bayern Munchen, dat waren flukes!
6-0?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eens. Hoe bizar het ook was, je had ook zomaar 6-0 kunnen winnen.
Helpt ook niet als je dan aan komt zetten met Anel Ahmedhod¸ić en Tsuyoshi Watanabe.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het team is totaal niet op elkaar ingespeeld en sommigen weten maar net de naam van een nieuweling...![]()
Met een selectie van 36 spelers mogen er best nog een aantal verhuurd/verkocht wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:09 schreef Qarrad het volgende:
Twee kantjeboord door de VAR afgekeurde goals maatquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
6-0?
1-3 was al best ruim in de score. Terechte winst, maar ook niet meer dan dat.
Ueda scoort ook heel vaak bijna.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Twee kantjeboord door de VAR afgekeurde goals maat
Zelfs dat valt tegenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda scoort ook heel vaak bijna.
Gewoon DtK laten bepalen dat ze vanaf nu 'Anel' en 'Sushi' hetenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Helpt ook niet als je dan aan komt zetten met Anel Ahmedhod¸ić en Tsuyoshi Watanabe.
Ben geen expert, maar verbaast me een beetje, ik dacht dat hij het lievelingetje was van RvP en dat RvP hem zou laten doorgroeien in het eerste... Invalsbeurten gingen vorig jaar toch best aardig..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:09 schreef Qarrad het volgende:
Het heeft Sauer veel goeds gebracht in ontwikkeling, dus Sliti kan nog steeds doorgroeien in het eerste vanaf volgend seizoen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ben geen expert, maar verbaast me een beetje, ik dacht dat hij het lievelingetje was van RvP en dat RvP hem zou laten doorgroeien in het eerste... Invalsbeurten gingen vorig jaar toch best aardig..
Hij zit nu een beetje in dezelfde situatie als Sauer vorig jaar (en die heeft imo een veel hoger plafond), het is voor hem veel beter om nu verhuurd te worden. Net als Slory en Zechiel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ben geen expert, maar verbaast me een beetje, ik dacht dat hij het lievelingetje was van RvP en dat RvP hem zou laten doorgroeien in het eerste... Invalsbeurten gingen vorig jaar toch best aardig..
Eens, al lijkt Slory me nog wel een leuke om achter de hand te hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zit nu een beetje in dezelfde situatie als Sauer vorig jaar (en die heeft imo een veel hoger plafond), het is voor hem veel beter om nu verhuurd te worden. Net als Slory en Zechiel.
De volgende ronde wacht op onsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet de situatieschets vanavond worden. @:rambodirk
https://www.fr12.nl/trans(...)urplannen-voor-slitiquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:24 schreef snabbi het volgende:
Qua idee kan ik hier wel achter staan: https://www.footballtrans(...)doyle-biedt-uitkomst
quote:De Career Advice Tool berekent op basis van data in hoeverre speler en club bij elkaar passen. Deze inschatting komt voort uit onder meer de verwachte transferwaarde (ETV), speelstijl, het niveau en het geprojecteerde potentieel van de speler. Diverse factoren als mogelijkheid tot ontwikkeling, kansen op speeltijd, de speelstijl en formatie van de club, zijn van invloed op de uitkomst.
Eens met je kritiek.quote:
De vol-ko-men doorgeslagen drang om letterlijk alles in het voetbal maar in data en cijfertjes vast te leggen is echt wanstaltig.quote:
We hebben in die positie nauwelijks kapitaal op het veld staan, dan lijkt me een 21-jarige speler huren juist nergens op slaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
Eens met je kritiek.
Maar een 21 jarige lcv huren, die niet goed genoeg voor city zelf is maar wel zo'n 10m pond waar zou moeten zijn, zie ik wel als een prima backup. Huur of koop, kan het beide wel begrijpen.
Zou op zich ook een manier zijn, alleen kent RvP (als ik het goed hep) Sliti nog vanuit de jeugd. Dus dan is Robbie de perfecte begeleider voor hem.. Het is maar afwachten of RvP er volgend seizoen nog zit, je weet het nooit met trainers.. Maar we gaan het zienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het heeft Sauer veel goeds gebracht in ontwikkeling, dus Sliti kan nog steeds doorgroeien in het eerste vanaf volgend seizoen.
Oke - ik dacht dat we net voor 8m Watanabe hebben gehaald.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben in die positie nauwelijks kapitaal op het veld staan, dan lijkt me een 21-jarige speler huren juist nergens op slaan.
Ansich is het concept jonge speler huren met optie tot koop best wel goed. Zeker als je kijkt naar onze huidige uitgaven deze periode.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben in die positie nauwelijks kapitaal op het veld staan, dan lijkt me een 21-jarige speler huren juist nergens op slaan.
Met kapitaal op het veld bedoel ik toekomstige transferinkomsten. Watanabe gaat nooit met winst verkocht worden. Huur zou logisch zijn als je een talentvolle jonge speler hebt op die positie die nog niet klaar is om in de basis te staan en nog een jaartje nodig heeft om te ontwikkelen. Of als je een joker met een bijzonder wapen wil die anders onbetaalbaar is (zoals Minteh).quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:35 schreef snabbi het volgende:
[..]
Oke - ik dacht dat we net voor 8m Watanabe hebben gehaald.
Zou het beter zijn om een speler in dienst te hebben ja, maar dan zou je die eigenlijk door moeten laten groeien elders zodat die speeltijd krijgt. Om zelf een reserve speler te hebben die niet tot te veel kwaliteitsachteruitgang zou moeten leiden wanneer je je basis moet wisselen.. dan zie ik een huur wel als een prima optie.
Waar het bij Sauer echt wel onterecht was, want hij was beter dan Ivanusec. We hadden hem uitstekend kunnen gebruiken. Gelukkig heeft hij bij NAC ook grote stappen kunnen zetten, maar ik denk dat hij als eerste reserve bij ons ook beter was geworden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zit nu een beetje in dezelfde situatie als Sauer vorig jaar (en die heeft imo een veel hoger plafond), het is voor hem veel beter om nu verhuurd te worden. Net als Slory en Zechiel.
Kraaijeveld is in mijn ogen gewoon een middenvelder, die even als veldvulling naar de verdediging werd gehaald.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met kapitaal op het veld bedoel ik toekomstige transferinkomsten. Watanabe gaat nooit met winst verkocht worden. Huur zou logisch zijn als je een talentvolle jonge speler hebt op die positie die nog niet klaar is om in de basis te staan en nog een jaartje nodig heeft om te ontwikkelen. Of als je een joker met een bijzonder wapen wil die anders onbetaalbaar is (zoals Minteh).
Misschien hebben ze heel veel vertrouwen in Plug of Kraaijeveld, dan is huur wel logisch.
Dat lijkt mij eigenlijk niet, dat is een heel bewuste keuze geweest.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
Kraaijeveld is in mijn ogen gewoon een middenvelder, die even als veldvulling naar de verdediging werd gehaald.
quote:Feyenoord is na de komst van Anel Ahmedhodzic zo goed als klaar op de zomerse transfermarkt, beweert FeyenoordTransfermarkt. De Rotterdammers hebben de jacht op Ko Itakura en Sikou Niakaté gestaakt. Alleen een jonge, linksbenige verdediger zou nog op het wensenlijstje in Rotterdam-Zuid staan.
Het is ZKA die dit schrijft, maar ik verwacht ook geen nieuwe spits meer. Tenzij Ueda en Tengstedt allebei heel erg tegenvallen komende maand of wanneer Ueda vertrekt.quote:
Ik verwacht inderdaad ook niet zoveel meer. Met name een LCV is inderdaad nog wenselijk, verder vooral afhankelijk van eventuele uitgaande transfers/buitenkansjes. Ik zou nog wel een goede extra linksbuiten willen, maar dat zie ik niet direct gebeuren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is ZKA die dit schrijft, maar ik verwacht ook geen nieuwe spits meer. Tenzij Ueda en Tengstedt allebei heel erg tegenvallen komende maand of wanneer Ueda vertrekt.
Er mag nog wel wat derde garnituur vertrekkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een logisch besluit. De kassa heeft genoeg gerinkeld, zowel in als uitgaand.
Bullaude en Kasanwirjo hebben allebei nog een contract tot 2027quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er mag nog wel wat derde garnituur vertrekken
Ja uiteraard, maar die tellen we niet meer mee. Er staat nu gewoon een prima groep waar RvP mee aan de slag kan. Hoeft niks meer bij maar ook zeker niet meer weg uit pak hem beet de eerste 18.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er mag nog wel wat derde garnituur vertrekken
Nee iedereen op FOK! zal zo dadelijk worden opgehaald per limousine en al zippend aan de champagne naar zijn vipbox in de kuip worden gebracht. Je hebt hier DM's over gehad in aanloop naar het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe werkt dat vanavond gewoon weer die gare ziggo app?
Gewoon tactiek voor de onderhandelingspositie.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee iedereen op FOK! zal zo dadelijk worden opgehaald per limousine en al zippend aan de champagne naar zijn vipbox in de kuip worden gebracht. Je hebt hier DM's over gehad in aanloop naar het nieuwe seizoen.
Een tweeluik. Blijven doneren. @RamboDirkquote:Op woensdag 25 november 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
Ik moet nog een DM krijgen van FOK. Dan wordt het gevierd op het serverpark o.a. nieuwe hardware bekijken van het gedoneerde geld en een kerstpakket mee na afloop.
Ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Weet iemand hier hoe het werkt als je vrienden mee wilt nemen naar de kuip die niet per se voor Feyenoord zijn en dus ook geen account/app hebben van Feyenoord? Of moet iedereen Noord-korea style regristeren voordat je toegang krijgt tot de Kuip?
Je ken zo doorlopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Weet iemand hier hoe het werkt als je vrienden mee wilt nemen naar de kuip die niet per se voor Feyenoord zijn en dus ook geen account/app hebben van Feyenoord? Of moet iedereen Noord-korea style regristeren voordat je toegang krijgt tot de Kuip?
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Een situatieschets:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je ken zo doorlopen.
Welkom in Rotterdam
Ja het is echt een teringzooi dit nieuwe systeem. Je kan niet eens een screenshot nemen van je kaartje en dit doorsturenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Mij pakken ze er eigenlijk altijd uitquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er wordt uberhaupt niet gefouilleerd.
Welkom in Rotterdam
Precies dit. Geen idee man.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:22 schreef snabbi het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat ik er van moet gaan verwachten. Ik hoop dat de spelers een beetje fit ogen en strijd leveren. Kwaliteit en teamspel zou ik wel graag willen zien natuurlijk, maar ik vermoed dat dit nog te vroeg is.
Als je nou zo'n complete lollerloting hebt, kan het je imo juist helpen om in vorm te geraken en een winning flow te creeren, maar Fener en Benfica is niet echt waar je op dit moment op zit te wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd kut een moetje zo vroeg in het seizoen.
Gewoon het gras opvreten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:22 schreef snabbi het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat ik er van moet gaan verwachten. Ik hoop dat de spelers een beetje fit ogen en strijd leveren. Kwaliteit en teamspel zou ik wel graag willen zien natuurlijk, maar ik vermoed dat dit nog te vroeg is.
Goed gedacht klaas.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Geen moder en Read in de basis door omstandigheden denk ik
Is dat zo?quote:
Ik zou het een beetje gek vinden als Timber niet meer de aanvoerder is.quote:
https://www.fr12.nl/nieuws/steijn-nieuwe-aanvoerder-van-feyenoordquote:Steijn nieuwe aanvoerder van Feyenoord
Feyenoord heeft bekendgemaakt dat Sem Steijn de nieuwe aanvoerder is van het eerste elftal. De middenvelder draagt vanaf vanavond de aanvoerdersband en zal deze de rest van het seizoen blijven voeren.
Steijn neemt de rol over van de afwezige vaste leiders binnen de selectie. Voor de zomeraanwinst betekent dit een belangrijke stap in zijn nog prille Feyenoord-periode. Zijn eerste wedstrijd als aanvoerder is direct een belangrijke: het heenduel met Fenerbahçe in de derde voorronde van de Champions League.
Heineken, Amstel, Bavaria, Grolsch.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat adviseren jullie om bij deze wedstrijd te drinken?
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Timber zal dan wel niet verlengen. Of het is EEN SIGNAAL van Robin.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Steijn aanvoerder.
Daar snap ik helemaal NIKS van.
Logisch zou zijn TImberquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Steijn aanvoerder.
Daar snap ik helemaal NIKS van.
Keek vast goed uit de ogen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Timber zal dan wel niet verlengen. Of het is EEN SIGNAAL van Robin.
Dat denk ik. Timber wordt weer aanvoerder als ie verlengtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zal ook wel komen door de grote hoeveelheid middenvelders die in aanmerking komen voor een basisplekquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:03 schreef Binge-watch het volgende:
Misschien wil Van Persie per se een Nederlandse aanvoerder en heeft Timber aangegeven niet te willen verlengen.
Dan is er ook geen andere keus. 😂
Signalen geven doe je maar als verkeersregelaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kan hem ook juist sneller richting de uitgang duwen (ik hoop dat hij bijtekent).quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat denk ik. Timber wordt weer aanvoerder als ie verlengt
Stein is in potentie ook de mogelijke topscorer van Feyenoordquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:10 schreef Buitendam het volgende:
Steijn aanvoerder. Als Feyenoord slim is flikkeren ze hem er vanavond nog uit.
Alles beter dan muisje Schouten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Stein is in potentie ook de mogelijke topscorer van Feyenoord
ZO iemand kan je nog extra in beeld brengen als je hem aanvoerder maakt. Als hij er komend seizoen een hoop inlegt is zijn transferwaarde 30 miljoen
Het zal allemaal wel een strategische keuze van Feyenoord zijn
Hij is aanvoerderquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou het een beetje gek vinden als Timber niet meer de aanvoerder is.
Of RvP heeft bedacht dat iedere wedstrijd een andere aanvoerder heeft want het zijn ALLEMAAL leiders.
Je schaft maar een fatsoenlijk abonnement aanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:29 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kijk overigens via IPTV, dus gelieve alle wedstrijdgerelateerde posts met een vertraging van 20 seconden te plaatsen. Bij voorbaat dank.
Dat overweeg ik pas zodra Ajax weer Europees speelt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je schaft maar een fatsoenlijk abonnement aan
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Koop een kabel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:29 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kijk overigens via IPTV, dus gelieve alle wedstrijdgerelateerde posts met een vertraging van 20 seconden te plaatsen. Bij voorbaat dank.
Die zitten in deze tijd van het jaar toch altijd massaal weer in Turkije?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef Divje het volgende:
Waarom zijn Turken zo MOKERIRRITANT op alle socials
Ja dan moet TImber wel gaan tekenenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:39 schreef alopio het volgende:
Hadj Moussa dus 2e aanvoerder en Read 3e. Bijzondere keuzes.
Van Persie geeft dus aan dat Timber niet gaat vertrekken en dat hij daar voor gaat liggen en dat de reden dat Timber geen aanvoerder meer is later wordt verteld. Denk zelf dat Timber dus zelf heeft aangegeven niet meer te willen.
Mag ik hopen.. 1 minuutje applaus vind ik wat karigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarre... we gaan toch wel 3 minuten stilte houden voor OveGod?
Niet vertrekken nu, dat hij niet bij gaat tekenen is een ander verhaal.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dan moet TImber wel gaan tekenen
En dat gaat hij niet doen, zijn makelaars willen gewoon dat hij transfervrij gaat vertekken, tekengeld enzovoorts...
Nee want Steijn is aanvoerderquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dus als Timber idd weggaat, schuift Hadj Moussa door?....
Tied voor de 1-0.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:44 schreef ashardalan het volgende:
Gegroet vrienden, klaar voor een nieuw seizoen![]()
come to besiktasquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef Divje het volgende:
Waarom zijn Turken zo MOKERIRRITANT op alle socials
Ik vind een minuutje applaus eigenlijk altijd veel mooierquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarre... we gaan toch wel 3 minuten stilte houden voor OveGod?
Van aanvoerder naar nummer 4 of lager, Moussa is toch geen leider man en Read komt net kijken. Rare keuzes.quote:an Persie geeft uitleg over keuze voor Steijn als aanvoerder en noemt ook tweede en derde aanvoerder
Robin van Persie heeft woensdagavond voor aanvang van de wedstrijd tegen Fenerbahçe SK uitleg gegeven over de keuze voor Sem Steijn als nieuwe aanvoerder van Feyenoord. De Rotterdammers spelen vandaag de eerste officiële wedstrijd van het nieuwe seizoen.
Van Persie is duidelijk. 'Omdat Sem een leider is', zegt Van Persie voor aanvang tegen Ziggo Sport. 'Sem doet het hartstikke goed. Als je kijkt wat je zoekt in een leider, in een aanvoerder, dan wil je dat hij de teamcultuur omarmt, dat hij heel goed omgaat met zijn collega's. De speelwijze begrijpt en dat ook heel goed uitvoert, open staat. Dat zijn allemaal dingen die Sem heeft. Vanuit dat oogpunt is die keuze in mijn ogen een hele logische. Ook voor Sem een prachtig mooie uitdaging.'
Vorig seizoen was Quinten Timber de aanvoerder, maar dit seizoen dus niet. 'Dat ga ik op een later moment uitleggen wat daar de reden van is. We hebben een hele grote groep leiders, waarvan Quinten er zeker een van is en waar ik ook heel erg blij mee ben. De keuze is op Sem gevallen. Als tweede aanvoerder is dat Moussa en als derde aanvoerder is dat Read.'
Van Persie wordt gevraagd of het nu betekent dat Timber dan gaat vertrekken. 'Zeker niet, daar ga ik voorliggen.'
God stuurt Israel ook mee terwijl zoontje van hoer in de hel mag branden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Nepojonkje Van Rooyen omruilen bij God voor Kindvall. @:powerloungen
Ik ben lekker scherpquote:
Met zijn ogen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd hoe @:Caland kijkt naar onze nieuwe aanvoerder.
Zaterdag? Dit was heel vers.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet voor Israel en Don Leo? Eerste officiële thuiswedstrijd weer he.
Vind ik ook raarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet voor Israel en Don Leo? Eerste officiële thuiswedstrijd weer he.
Bedankt klaas. Die schiet er straks dus eentje in.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
symanski is ook niet meer wat het geweest is hahaha
De 1-0 duurt imo ook wel heel lang...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt klaas. Die schiet er straks dus eentje in.
Met dat geweldige linkerbeen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt klaas. Die schiet er straks dus eentje in.
Altijd tegen onsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:10 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb toch sterk het idee dat we in Europa makkelijker pingels tegen krijgen dan mee..
Die kan alleen afwerken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:12 schreef Divje het volgende:
Steijn mag wel even wat zuiverder gaan passen
Zolang hij dat maar op het veld doet, ipv de één of andere parkeerplaats, vind ik dat niet heel ergquote:
Vorig jaar 7 penalties voor en 4 tegenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:10 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb toch sterk het idee dat we in Europa makkelijker pingels tegen krijgen dan mee..
Deze kon je wel geven. Moment van eerder vond ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:10 schreef Haringkop het volgende:
Dat is het ook niet neequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:15 schreef snabbi het volgende:
van mij hoeft dit niet een pingel te zijn, maar ja
7 mee ja? Ik zal nog wel rondlopen met m’n Wolfsburger en Zagreb traumaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorig jaar 7 penalties voor en 4 tegen
Wind mee voel je minderquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
7 mee ja? Ik zal nog wel rondlopen met m’n Wolfsburger en Zagreb trauma
Idk. Waarom zijn er meerdere Zuidwoldes en Noordwoldes?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom liggen Oosterwolde, Zuidwolde, Noordwolde en Westerwolde niet op een logische plaats?
Dat is Timber als hij in vorm is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sowieso Feyenoords beste middenvelder.
'ja kijk ik wilde me na mn blessure focussen op mn eigen spel. Dat is gelukt vandaag'quote:
7 Europees voor ja?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorig jaar 7 penalties voor en 4 tegen
Kritiek op Hwang vond ik dan altijd een beetje overdreven.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef bbuddybb het volgende:
Hwang groeit in voetballond opzicht.
Daar ging RvP voorliggen, nou ja, na dit seizoen zal het wel zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zal je zien dat RvP aan het einde van de wedstrijd aankondigt dat Timber vertrekt...
Echt al zoveel beter dan het begin onder Priske.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens een uitstekende start vandaag, verdiend 1-0. Knap met zo’n nieuw team. Genieten dat ze geen idee hadden hoe ze het moesten vieren met al die ongemakkelijke dansjes
Excuus, ik had CL geselecteerdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
7 Europees voor ja?
Ik herinner enkel Munchen, Inter en Girona, en dat waren volkomen terechte strafschoppen.
Moest hier wel om lachenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Excuus, ik had CL geselecteerd
Maar blijkbaar hebben jullie er 7 in totaal in de CL
Incl 2 van JP van Gastel
Volgens mij was die vorig jaar al weg
Speelt bedrijvig, maar het meeste lukt net niet vandaag.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:29 schreef snabbi het volgende:
die voorzet van sauer had beter gemoeten
het is ook positief als kritiek bedoeld - goed dat we in dit soort type klachten kunnen vervallenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Speelt bedrijvig, maar het meeste lukt net niet vandaag.
Komt allemaal goed. Die jongen heeft echt veel talent.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
het is ook positief als kritiek bedoeld - goed dat we in dit soort type klachten kunnen vervallen
Alsof ie al jaren bij ons speelt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:31 schreef Alaianaya het volgende:
Wat voor indruk maakt Anel tot nu toe?
Degelijk en stabiel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:31 schreef Alaianaya het volgende:
Wat voor indruk maakt Anel tot nu toe?
Combinatie met Bos loopt ook prima.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt allemaal goed. Die jongen heeft echt veel talent.
Die Bos bevalt mij wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Combinatie met Bos loopt ook prima.
Het is prematuur, maar de eerste indrukken van de aankopen zijn best goedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis heeft goed gekookt.
Wat zou het toch heerlijk zijn (ff dromen) om een seizoen te hebben waar we het enkel over details hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is prematuur, maar de eerste indrukken van de aankopen zijn best goed
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Excuus, ik had CL geselecteerd
Maar blijkbaar hebben jullie er 7 in totaal in de CL
Incl 2 van JP van Gastel
Volgens mij was die vorig jaar al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |